Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik had laatst kritiek op stinkende mensen, maar vandaag stonk ik zelf ongelooflijk hard. Daar irriteerde ik me dus aan, mijn eigen stank.

Ze doen niets anders dan trainen, veel anders hebben ze toch niet te doen.

Volgens mij hoorde ik ergens dat dat witte goedje ook veel eiwitten zou bevatten
Je kan trainen tot je erbij neervalt, als je niet goed eet zal je ook geen mass gainen..

Volgens mij slaan die big ass negro's gewoon teenage boys in elkaar voor hun rantsoen/eten. :D

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Ik had laatst kritiek op stinkende mensen, maar vandaag stonk ik zelf ongelooflijk hard. Daar irriteerde ik me dus aan, mijn eigen stank.
Had ik laatst ook, ik schaamde me er echt voor haha

Dat ik de dunste mother****er ben die er rondloopt :D

Je kan trainen tot je erbij neervalt, als je niet goed eet zal je ook geen mass gainen..

Volgens mij slaan die big ass negro's gewoon teenage boys in elkaar voor hun rantsoen/eten. :D

Daarom zitten er zo weinig blanken in de gevangenis :o Die worden allemaal opgegeten! ;)

Nu vraag ik me af... Hoe komen al die Amerikaanse gevangenen zo gespierd, zonder goede voeding (ze eten echt op 50cent per dag) en trainingen?

goeie post, lekker on topic ook...maar idd een heel interessante vraag, open er maar een topic over want die hebben we nog geen:rolleyes:

Gister, staan 2 instructeurs met een meid te babbelen die upright rows doet, oefening doet ze verkeerd, (rare draai v.d. schouders) beide instructeurs merken niets op...

Ik dus lekker oordopjes in en doortrainen, boeit mij het ook :D

Gister, staan 2 instructeurs met een meid te babbelen die upright rows doet, oefening doet ze verkeerd, (rare draai v.d. schouders) beide instructeurs merken niets op...

Ik dus lekker oordopjes in en doortrainen, boeit mij het ook :D

Duh, die waren op die meid aan het letten en niet op de oefening... :rolleyes:

dat ik altijd mensen gedag moet zeggen in de sportschool.
ja ik ben niet sociaal

- ecto's die jouw niet met rust laten
- stinkende mensen
- focking druk net of het een markt is.

dat ik altijd mensen gedag moet zeggen in de sportschool.
ja ik ben niet sociaal

Check :p. Niet dat ik nie sociaal ben maar ik ga iig niet naar de gym om te socializen. Binnen, trainen en weer buiten. Ik heb iig het voordeel dat ik in Gentbrugge niemand ken in de gym :), hang daar al van in het begin de asso uit. Als ik dan eens ga trainen in mijn hometown dan vind ik het niet erg om af en toe een praatje te slaan.

Teveel mensen die hun tong aan het trainen zijn.
Diegenen die het altijd beter weten.

Hebben ze de schijven vervangen... Mooi hoor, mooie nieuwe glimmende schijven, maar ik heb serieus het gevoel dat ze te weinig geld hebben en dus maar MINDER schijven hebben aangeschaft. :mad:

Ik bedoel,. dit zaakje afgevoerd zien worden doet toch pijn aan je ogen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niks mis mee (nou ja, wat van die ringetjes die loslaten dan zodat ze wat minder makkelijk over de stang glijden.. lijkt mij eerder een vooruitgang)

- ecto's die jouw niet met rust laten
- stinkende mensen
- focking druk net of het een markt is.

mwwnbq.jpg

Deze Poolse jongeman voldoet zeer sterk aan jouw 2e irritatie. De walm hangt er gewoon omheen:vomit:

Dus je maakt er stiekem een foto van zodat we allemaal kunnen zien hoe hard hij stinkt?

Terug
Naar boven