motivation
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
hahaha geniaal vocabulaire hebben jullie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha geniaal vocabulaire hebben jullie.

Ik vind het behoorlijk irritant als mensen me uitlachen als ik
Met 25 kg squat![]()

Dat m'n broek helemaal openscheurd achteraan tijdens het squatten vandaag....
Maar toch netjes al m'n oefeningen afgemaakt, met trui rond middel.
---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
Je zoed us ier eki moen bezig oren tegen mekoar![]()

Dat m'n broek helemaal openscheurd achteraan tijdens het squatten vandaag....
Maar toch netjes al m'n oefeningen afgemaakt, met trui rond middel.
---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
Je zoed us ier eki moen bezig oren tegen mekoar![]()
en niks trui! gewoon broek uit!!!Ik vind het behoorlijk irritant als mensen me uitlachen als ik
Met 25 kg squat![]()
Moet je terug staren vinden ze leuk worden ze zenuwachtig van, doet skinny ook altijdIdd, als je na je werk rond een uurtje of 7 wilt gaan werken, dan zit het echt vol met van die mooiboygangstagasten.
fl**ker op met je 20 setjes bicepscurls, en kijk me niet zo raar aan als ik aan deadliften of military pressen ben.

Idd, als je na je werk rond een uurtje of 7 wilt gaan werken, dan zit het echt vol met van die mooiboygangstagasten.
fl**ker op met je 20 setjes bicepscurls, en kijk me niet zo raar aan als ik aan deadliften of military pressen ben.
Ey gast ik zal je een geheimpje vertellen.
Ze kijken omdat ze jaloers zijn en zelf geen fatsoenlijke gewichten met hun echto mietjes fysiek kunnen versjouwen.

Idd, als je na je werk rond een uurtje of 7 wilt gaan werken, dan zit het echt vol met van die mooiboygangstagasten.