XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat m'n broek helemaal openscheurd achteraan tijdens het squatten vandaag....
Maar toch netjes al m'n oefeningen afgemaakt, met trui rond middel.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

hahaha geniaal vocabulaire hebben jullie.

Je zoed us ier eki moen bezig oren tegen mekoar :D

Ik vind het behoorlijk irritant als mensen me uitlachen als ik
Met 25 kg squat :(

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Hahaha! Respect, partner! :D

bewijst dat je tenminste diep genoeg ging :D en niks trui! gewoon broek uit!!!

Ik vind het behoorlijk irritant als mensen me uitlachen als ik
Met 25 kg squat :(

Als je met stang en 2,5kg doet dan vind ik het ook wel terecht. Maar als je gewoon 2 schijven van 25kg en de stang 20kg = 70kg, Dan is daar toch niet veel mis mee?

enigste wat ik irritant vind is als een apparaat wat ik wil doen bezet is

van de rest intereseert het me geen **** wat een ander doet :lol:
k*t muziek=mp3
druk=andere tijd trainen

jullie moeten in oplossingen denken ipv problemen :)

Idd, als je na je werk rond een uurtje of 7 wilt gaan werken, dan zit het echt vol met van die mooiboygangstagasten.
fl**ker op met je 20 setjes bicepscurls, en kijk me niet zo raar aan als ik aan deadliften of military pressen ben.

Idd, als je na je werk rond een uurtje of 7 wilt gaan werken, dan zit het echt vol met van die mooiboygangstagasten.
fl**ker op met je 20 setjes bicepscurls, en kijk me niet zo raar aan als ik aan deadliften of military pressen ben.
Moet je terug staren vinden ze leuk worden ze zenuwachtig van, doet skinny ook altijd :)

Ey gast ik zal je een geheimpje vertellen.

Ze kijken omdat ze jaloers zijn en zelf geen fatsoenlijke gewichten met hun echto mietjes fysiek kunnen versjouwen.

Dat ze geen 1.25kg schijven hebben voor de olympische 50mm bar.
Super coole smalle jongens die allemaal in groep komen, nu dat de zomer in zicht is.
De opa met het gezicht van een pad die nooit iets doet buiten aan de bar zitten. Maar als je een machine wil gebruiken zit hij die toch wel te gebruiken zeker.
De abb coaster : The fasttrack to abs die bij ons staat.
Dat ze geen cable row hebben.

Voelt beter al die haat eruit :D

weet niet wat voor werk je doet,
maar ik ben om half 4 klaar

en ben ik om half 5 in de gym.
is het nog lekker rustig om 7 uur half 8 is het t*ring druk idd

ik ben om 6 uur pas klaar met school meestal, half 8 tot 9 ga ik maar dan is de drukte voor mij meestal ook voorbij

die ene italiaan die altijd op een matje op de vloer letterlijk 1 uur zit te strechten en van die rare bewegingen met armen en benen zit te maken (net of hij zwemt), en dan altijd de weg verspert

4 mannen die in circuit armen zitten te trainen rondom het squatrack.

Terug
Naar boven