- Waardering
- 3.529
Dus je maakt er stiekem een foto van zodat we allemaal kunnen zien hoe hard hij stinkt?
haha ik wou net zeggen, ik heb geen geur-PC hoorVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je maakt er stiekem een foto van zodat we allemaal kunnen zien hoe hard hij stinkt?
haha ik wou net zeggen, ik heb geen geur-PC hoorHad gehoopt dat er een verband was tussen het dragen van blauwe shirts en stinkenDus je maakt er stiekem een foto van zodat we allemaal kunnen zien hoe hard hij stinkt?

Dude ruikt naar zweet wat al weken in zijn outfit opgespaard wordt.
Had gehoopt dat er een verband was tussen het dragen van blauwe shirts en stinken![]()

In een Benchpress rak curlenDaar heb ik nog nooit van gehoord.
Hebben ze de schijven vervangen... Mooi hoor, mooie nieuwe glimmende schijven, maar ik heb serieus het gevoel dat ze te weinig geld hebben en dus maar MINDER schijven hebben aangeschaft.
Ik bedoel,. dit zaakje afgevoerd zien worden doet toch pijn aan je ogen:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Niks mis mee (nou ja, wat van die ringetjes die loslaten dan zodat ze wat minder makkelijk over de stang glijden.. lijkt mij eerder een vooruitgang)
Hebben ze de schijven vervangen... Mooi hoor, mooie nieuwe glimmende schijven, maar ik heb serieus het gevoel dat ze te weinig geld hebben en dus maar MINDER schijven hebben aangeschaft.
Ik bedoel,. dit zaakje afgevoerd zien worden doet toch pijn aan je ogen:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Niks mis mee (nou ja, wat van die ringetjes die loslaten dan zodat ze wat minder makkelijk over de stang glijden.. lijkt mij eerder een vooruitgang)
die bovenste gele schijf is toch wel aan vervanging toe