AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dude ruikt naar zweet wat al weken in zijn outfit opgespaard wordt.

Dus je maakt er stiekem een foto van zodat we allemaal kunnen zien hoe hard hij stinkt?
Had gehoopt dat er een verband was tussen het dragen van blauwe shirts en stinken :windup:

Paar dagen geleden gezien. Ik lekker incline aan het benchen. 3 gasten wat bij elkaar hoorden. nr.1 gaat curlen in het squatrek. nr.2 & nr.3 gaan ieder in een benchpress rack curlen. En de curlstangen stonden nog geen 5 meter verderop. :o

In een Benchpress rak curlen??? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Gister nog gedaan, gewoon de stang van de BP gebruiken om even te curlen zonder gewicht, gaat prima. Was toch rustig :D

In een Benchpress rak curlen??? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

nja ik doe het ook wel eens.. we hebben heel powerlift zaaltje. en opt eind van de avond is daar eigenlijk niemand maar in de zaal met dumbbells en curl stangen ist pokke druk. dus dan gaak lekker daar staan net zo makkelijk. ma alst nie druk is in die andere zaal doe ik het mooi daar.

Mmz ok. Dat het druk is bij de dumbbells ken ik, maar dat geldt hier ook voor de benchpress:D

Hebben ze de schijven vervangen... Mooi hoor, mooie nieuwe glimmende schijven, maar ik heb serieus het gevoel dat ze te weinig geld hebben en dus maar MINDER schijven hebben aangeschaft. :mad:

Ik bedoel,. dit zaakje afgevoerd zien worden doet toch pijn aan je ogen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niks mis mee (nou ja, wat van die ringetjes die loslaten dan zodat ze wat minder makkelijk over de stang glijden.. lijkt mij eerder een vooruitgang)

Haha, ik dacht al deze gym komt me bekend voor. Nouja, beter toch dat ze deze vervangen het was al flink geslijt. Maar zijn d'r nu minder gewichten, of?

bij ons ook wel ma we hebben 3 ER-racks in het powerlift hok. + nog platforms enzo mja. en dan in de zaal bij de dumbbells staan ook nog 2 benchpress dingen dusjah. daar ist altijd wel druk.

Rare dag vandaag, ik begon mijn training dus met joggen op de loopband, tikt er opeens een gast met zeker 40% bf op mijn schouder. Mijn natuurlijke reactie is om mij dan om te draaien, waardoor ik bijna op mijn bek ging, omdat dat niet gaat op een loopband... Vraagt hij vervolgens hoe de loopband werkt... Iedereen die hier komt krijcht een gratis introductie les! Ik zei typ gewoon je gewicht in.. Hij zei: ''Oké dat is dan 140kilo!'' Hij zat er 10min mee te kloten, en liep toen boos naar de balie.. Vervolgens wou ik bankdrukken, en zat er serieus iemand dips te maken met de benchpress stang... (Met zijn benen op het bankje, ja... zag er raar uit :S)

Laatst bewerkt:
Hebben ze de schijven vervangen... Mooi hoor, mooie nieuwe glimmende schijven, maar ik heb serieus het gevoel dat ze te weinig geld hebben en dus maar MINDER schijven hebben aangeschaft. :mad:

Ik bedoel,. dit zaakje afgevoerd zien worden doet toch pijn aan je ogen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niks mis mee (nou ja, wat van die ringetjes die loslaten dan zodat ze wat minder makkelijk over de stang glijden.. lijkt mij eerder een vooruitgang)

die bovenste gele schijf is toch wel aan vervanging toe

De rubber er van af, toch niet zo erg?

Rare schijven, die kleurtjes (no homo)

West-Vlamingen die in Gentbrugge komen trainen:trollface:

Handdoek op een bankje laten liggen en dan 20 minuten later claimen: hé ik was daar nog bezig!

Terug
Naar boven