MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat is waar ik op doelde :)
Ik heb absoluut respect voor iedereen die hard en serieus traint.

@Melonz en Hoody: Natuurlijk, het is eigenlijk ook zo'n zinloze discussie... Wat als, wat als..
Truedat. Ben trouwens van mening dat lengte erg belangrijk is in een gevecht.

vond het vandaag irritant dat ik afgeleid werd door 2 nieuwe mooie meiden die iets te dicht bij mij in de buurt buikspieren gingen trainen..... zag er verleidelijk uit hoe dat daar op de grond lag....

had ik dus weer eens geen 100% focus op me calf raises :D

Dat vind ik dus ook altijd zo gay, mensen die zeiken dat bb'ers niet goed zouden kunnen vechten. Hallo, sinds wanneer is BB een vechtsport? Dus dat zo'n kickboks-mannetje een beetje uit de hoogte gaat lopen doen met; "ja ik sla die buffel makkelijk neer." Twee compleet verschillende sporten met elkaar vergelijken, echt belachelijk.

Ronaldinho gaat toch ook niet zeggen tegen Michael Jordan: "Jaa jij kunt allemaal wel zo goed basketballen, maar ik own jou met voetbal!"

:rolleyes:

Dat vind ik dus ook altijd zo gay, mensen die zeiken dat bb'ers niet goed zouden kunnen vechten. Hallo, sinds wanneer is BB een vechtsport? Dus dat zo'n kickboks-mannetje een beetje uit de hoogte gaat lopen doen met; "ja ik sla die buffel makkelijk neer." Twee compleet verschillende sporten met elkaar vergelijken, echt belachelijk.

Ronaldinho gaat toch ook niet zeggen tegen Michael Jordan: "Jaa jij kunt allemaal wel zo goed basketballen, maar ik own jou met voetbal!"

Kijk jij snapt helemaal wat ik bedoel man. Is gewoon triest. Wat boeit het nou en wat is het nou voor vergelijking. Is echt iets voor pubers.

Wat boeit het überhaupt of je iemand aan kan of niet. Tenzij je het voor een sport doet is vechten gewoon zwakzinnig.

Kijk jij snapt helemaal wat ik bedoel man. Is gewoon triest. Wat boeit het nou en wat is het nou voor vergelijking. Is echt iets voor pubers.
Precies. Het ligt er gewoon helemaal aan wat voor je doel(en) je hebt en die moet je voor jezelf zien te verwezenlijken.

Erger me eraan dat in de sportschool mensen meer bezig zijn met ouwehoeren dan trainen.
zit dan ook wel in een verkeerde sportschool "my bad"
af en toe last van de beach boys kwartierje smsen, pingen etc. dan even minuutje trainen dan weer verder aankloten om vervolgens een whey shake te bestellen.

En het allerergste me Ipod met kapot clickwheel. kan 80 keer klikken voordat dat rot ding van nummer wisselt.

+1 erg mooie vergelijking

Ik was vandaag klaar met mijn schouders en daar deed ik heel kort over dus ik dacht, laat ik maar effe de crunches machine gebruiken. (al 1 maand niet gedaan) Daar achter zat een Surinaamse vrouw en die traint elke dag en heeft ook dus elke dag zelfde kleren aan. Maar potverdomme wat een zweetstank toen ik het pinnetje erin wou doen. Ik ging meteen weg, GADVERDAMME allemaal vieze stank kwam van haar af. :o
Daarna pakte ik wat schijven en ik ging ik weighted crunches doen.

Is toch niet normaal meer dat mensen zo erg stinken..

Laatst bewerkt:
Zeg je dat toch, je stinkt uit je bek zeg dan.

I'm with stupid. BB die zich gedragen als vechters en vice versa is fail.

Snap dat ook niet. Wel jammer dat het er gemakkelijk mee geassocieerd wordt. BB'ing zorgt er net voor dat ik een stuk minder agressief rondloop, ik verander wel serieus als ik in de gym ben, qua agressie niveau dan, maar daarbuiten ben ik dan gewoon de rust zelve :).

af en toe last van de beach boys kwartierje smsen, pingen etc. dan even minuutje trainen

Dan wisselen ze tenminste nog tussen trainen en bellen. Zag van de week iemand banken terwijl z'n "spotter" een telefoon tegen z'n oor hield :rolleyes:

Dan wisselen ze tenminste nog tussen trainen en bellen. Zag van de week iemand banken terwijl z'n "spotter" een telefoon tegen z'n oor hield :rolleyes:

hahaha :roflol: en dan na 2u bellen, 'ja kmoet nu wel opleggen, kben aant trainen nu -stapt naar de kleedkamer-

Dat van de spotter of dat van degene die aan t banken was?

Onlangs de eerste met headset gezien.
Snapte al niet tegen wie ie praatte :o

Figuren die met dumbeltjes gaan boksen voor de spiegel..

ook heel herkenbaar, kerel ging bankdrukken maar eerst ff bellen.
prima dat je belt jou tijd niet de mijne maar ga niet de apparaten bezet houden.
het is al een kleine sportschool met 10 man is het krachthok goed vol en met zulke mensen erbij word het er niet beter op.
zou het eigenlijk moeten negeren maar kan me er toch over opwinden

ook heel herkenbaar, kerel ging bankdrukken maar eerst ff bellen.
prima dat je belt jou tijd niet de mijne maar ga niet de apparaten bezet houden.
het is al een kleine sportschool met 10 man is het krachthok goed vol en met zulke mensen erbij word het er niet beter op.
zou het eigenlijk moeten negeren maar kan me er toch over opwinden
Niet te vergeten dat veel lui lopen te brullen alsof ze de afstand proberen te overbruggen... Wat mij altijd uit m'n concentratie haalt..

Terug
Naar boven