Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat er af en toe kickboxsers hier komen trainen, ze denken dan gelijk de grootste buffels aan te kunnen, omdat ''je stoten langzaam aankomen als je veel spieren hebt''. Dat zeiden ze dus, toen ze in gesprek waren met een buffel. Je hoeft maar 100KG te deadliften om een kickboxser vast te pakken en op de grond te gooien, op hem te zitten en dan hebben hun niks aan hun technieken. Kickboxsers worden getraint om afstand te bewaren, als je eenmaal naar eentje toe rent en hem vasthoud, kunnen ze geen technieken meer toepassen... Laat staan als je 200KG kan deadliften(wat een aantal hier kunnen), en dan velen die zeggen dat powerlifters/strongman niks voorstellen in een gevecht. Met stoten misschien niet, maar zodra zo'n persoon je goed vast heeft is het end of story :)

Denk dat je gem kickboxer echt wel een gem bodybuilder zou rapen in een gevecht, no offense intended hier hoor.

Vrijdag vond ik iets heel erg IRRITANT!

Ik was begonnen met mijn rugschema Wide & Small pulldowns, vollop concentratie met oordopjes in. Komt er best een redelijk gespierde man naar me toe van, doe je nog veel? Ik zei; ja heel veel. :)
Man: oke geef groen licht dan
Vervolgens ging hij zijn buikspieren trainen in de machine en de hele tijd praten en schreeuwen. Daarna gooide hij 40 kilo aan de bench om flat leg raises te doen. Hij wou dus de Lat Pulldown gebruiken om crunches/situps te doen. (bankje ervoor leggen, en voeten er tussen klemmen)

Ah fock off!

Ik was begonnen met mijn rugschema Wide & Small pulldowns, vollop concentratie met oordopjes in. Komt er best een redelijk gespierde man naar me toe van, doe je nog veel? Ik zei; ja heel veel. :)
Vervolgens ging hij zijn buikspieren trainen in de machine en de hele tijd praten en schreeuwen. Daarna gooide hij 40 kilo aan de bench om flat leg raises te doen. Hij wou dus de Lat Pulldown gebruiken om crunches/situps te doen. (bankje ervoor leggen, en voeten er tussen klemmen)

Ah fock off!
Lekker boeiend welke oefeningen hij doet..
hij is toch redelijk gespierd en hij trained tenminste!

Ah fock off!

Eigenlijk vind ik jou de bijdehante chap hier. met je 'ja heel veel'
Zeg gewoon hoeveel sets je moet doen ipv zo een dom antwoord.

Lekker boeiend welke oefeningen hij doet..
hij is toch redelijk gespierd en hij trained tenminste!

Redelijk. Voor 5 jaar trainen, wat iemand in 2 jaar kan halen. Maar die vent komt 2,5 uur trainen per dag en 2 uur zit hij te lullen.

Jij houd toch ook niet de bench bezet om crunches te doen als het druk is?

Denk dat je gem kickboxer echt wel een gem bodybuilder zou rapen in een gevecht, no offense intended hier hoor.
Uiteraard. Maar dat is vrij logisch, iemand met vechtsportervaring zou al snel winnen van iemand die helemaal geen ervaring ermee heeft.

Redelijk. Voor 5 jaar trainen, wat iemand in 2 jaar kan halen. Maar die vent komt 2,5 uur trainen per dag en 2 uur zit hij te lullen.

Jij houd toch ook niet de bench bezet om crunches te doen als het druk is?
Dan moet je dat tegen hem zeggen niet gaan lopen whinen op een bb forum :D

Wat gebruiken er toch veel ectomorph als scheldwoord, er zullen genoeg mensen op dit forum zijn die behoorlijk gespierd zijn en nog steeds ectomorph zijn. Ectomorph is echt niet alleen hoe je er uit ziek qua fysiek maar hoe je metabolisme werkt, je lichaamsbouw (lichte/zware botstructuur, brede/smalle borstkast etc.). Het is niet zo dat je opeens van ectomorph verandert in een mesomorph ook al ben je 20 kg aangekomen door hard trainen of door het gebruiken van Aas. Mijn eigen fysiek heeft het meest overeen met een mesomorph, ik hoef veel minder moeite te doen qua voeding dan een ectomporh om massa aan te komen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat beter is. Als een ectomorph na hard trainen een mooie fysiek heeft opgebouwd zal hij elke zomer veel minder moeite hoeven te doen om mooi droog te staan.

Wat gebruiken er toch veel ectomorph als scheldwoord, er zullen genoeg mensen op dit forum zijn die behoorlijk gespierd zijn en nog steeds ectomorph zijn. Ectomorph is echt niet alleen hoe je er uit ziek qua fysiek maar hoe je metabolisme werkt, je lichaamsbouw (lichte/zware botstructuur, brede/smalle borstkast etc.). Het is niet zo dat je opeens van ectomorph verandert in een mesomorph ook al ben je 20 kg aangekomen door hard trainen of door het gebruiken van Aas. Mijn eigen fysiek heeft het meest overeen met een mesomorph, ik hoef veel minder moeite te doen qua voeding dan een ectomporh om massa aan te komen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat beter is. Als een ectomorph na hard trainen een mooie fysiek heeft opgebouwd zal hij elke zomer veel minder moeite hoeven te doen om mooi droog te staan.
denk dat ecto hier een beetje een synoniem is geworden voor "mager scharminkel" "schrale ali" "starvin marvin" ... wat het dan echt inhoud doet er eigenlijk al niet meer toe:P

denk dat ecto hier een beetje een synoniem is geworden voor "mager scharminkel" "schrale ali" "starvin marvin" ... wat het dan echt inhoud doet er eigenlijk al niet meer toe:P

+1 en dan met name gasten die dingen in de gym doen die niet in de gym thuishoren danwel nergens op slaan. :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Knox

Als je als (grote) bodybuilder op een kickboxer stormt en hem op de grond krijgt heb je toch nog best veel kans denk ik..
Als je dat doet met iemand die judo doet ben je genaaid :)

Als je als (grote) bodybuilder op een kickboxer stormt en hem op de grond krijgt heb je toch nog best veel kans denk ik..
Als je dat doet met iemand die judo doet ben je genaaid :)

Dat was ook idd meer mijn punt, al ben je tegen een MMA'er kansloos :) Die worden ook in Bully beatdown gebruikt xD

Voor mij kan iedereen in de gym thuishoren, het is de houding die het verschil maakt.
Dat is waar ik op doelde :)
Ik heb absoluut respect voor iedereen die hard en serieus traint.

@Melonz en Hoody: Natuurlijk, het is eigenlijk ook zo'n zinloze discussie... Wat als, wat als..

Terug
Naar boven