MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik neem aan dat die stang zo dik is omdat het gewoon een ijzeren stang is met een dik rubber omhulsel?

Zakmes een idee ? ? ? ?

:D
Geen idee maar hij weegt geen drol en als je hem tege de muur zet en duwr kun je hem bijna buigen is zon technogym stang beter neem ik mes mee ja en ga op ontdekkingstocht

Dan zal er waarschijnlijk geen metalen kern in zitten. Maar betekend het dat waneer je een beetje redelijk gewicht aan de pully heb de stang doorbuigt of zelfs gaat veren? ?

En mischien een idee een keer de buig/breekgrens op te zoeken :D

Dat er af en toe kickboxsers hier komen trainen, ze denken dan gelijk de grootste buffels aan te kunnen, omdat ''je stoten langzaam aankomen als je veel spieren hebt''. Dat zeiden ze dus, toen ze in gesprek waren met een buffel. Je hoeft maar 100KG te deadliften om een kickboxser vast te pakken en op de grond te gooien, op hem te zitten en dan hebben hun niks aan hun technieken. Kickboxsers worden getraint om afstand te bewaren, als je eenmaal naar eentje toe rent en hem vasthoud, kunnen ze geen technieken meer toepassen... Laat staan als je 200KG kan deadliften(wat een aantal hier kunnen), en dan velen die zeggen dat powerlifters/strongman niks voorstellen in een gevecht. Met stoten misschien niet, maar zodra zo'n persoon je goed vast heeft is het end of story :)

Stoten langzaam aankomen als je veel spiere heb? ? ?

Als je veel spieren heb betekend dit volgens mij dat je door de grotere versnelling die je met die extra spieren kan leveren juist dat de stoten sneller aankomen.

Als je veel spieren heb betekend dit volgens mij dat je door de grotere versnelling die je met die extra spieren kan leveren juist dat de stoten sneller aankomen.

ik hoor constant mannen zeggen 'als je veel spiereu bijkomt wort je trager' ma das echt bullshit. muhammad ali was een heavyweight maar kom gemakkelijk aan light/welterweights tippen qua snelheid (voetenwerk en stoten)

Dat er af en toe kickboxsers hier komen trainen, ze denken dan gelijk de grootste buffels aan te kunnen, omdat ''je stoten langzaam aankomen als je veel spieren hebt''. Dat zeiden ze dus, toen ze in gesprek waren met een buffel. Je hoeft maar 100KG te deadliften om een kickboxser vast te pakken en op de grond te gooien, op hem te zitten en dan hebben hun niks aan hun technieken. Kickboxsers worden getraint om afstand te bewaren, als je eenmaal naar eentje toe rent en hem vasthoud, kunnen ze geen technieken meer toepassen... Laat staan als je 200KG kan deadliften(wat een aantal hier kunnen), en dan velen die zeggen dat powerlifters/strongman niks voorstellen in een gevecht. Met stoten misschien niet, maar zodra zo'n persoon je goed vast heeft is het end of story :)
Ik heb een behoorlijke tijd gekickboxt, er zit wel een kern van waarheid in. Niet dat van het stoten iig, maar de meeste "lichtere" jongens zijn wel sneller dan de zware gasten.. Maar dat gaat niet altijd op. Sem Schilt is bijvoorbeeld iemand die niet heel snel is.. Badr Hari - zelfde gewichtsklasse - is wél snel, dus het een sluit het andere niet uit.
En wat je zegt is helemaal waar. Kickboxers kunnen staand vechten, grondvechten worden ze helemaal niet op getraind. En inderdaad, afstand bewaren. Meer afstand = grotere ROM = meer snelheid = meer pijn ;)
Ik ben het helemaal eens met het deadlift verhaal. Zodra iemand die 200 kg deadlift je vast heeft en je tegen de grond werkt.. Wat ga je doen? :D

Verder vind ik het gewoon triest dat mensen zo opscheppen over zichzelf - of hun sport. En daarmee zichzelf boven een ander plaatsen. De sport heeft al een niet al te beste naam, en dit zal het niet veel verbeteren. Stakkers.

Laatst bewerkt:

onlogisch hoe meer massa op je arm hoe meer kracht heb je nodig om hem te versnellen dus je moet voor kracht trainen

Dit is wel zo, behalve als je explosief traint.. Kickboxers zie je over het algemeen ook weinig met gewichten trainen, et is meer met lichaamsgewicht en van die touwen. Ze trainen niet op massa omdat als je 5 min je armen ophoog houd en je stoot wat dan ben je gewoon kapot. Als je niet op je massa traint maar explosief word je sneller in je stoten en houd je het langer vol!

Een vriend van mij zei altijd dat als iemand lastig deed hij hem altijd in de houdgreep nam, dan rende hij maar hem toe en ging op hem zitten haha, geen kickboxer die daar tegenop kan ;) aan MMA heb je denk ik meer..

Zag gister een opa trainen met 2 jonkies op zo'n manier van, oh wat weet ik veel van bodybuilding.

Ging kapot toen ik hem zag bandrukken, enige wat hij deed was zijn borst en reet omhoog duwen in plaats van de stang naar beneden.
Misschien was het wel een been oefening? :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

he-aint-even-mad.jpg

Parking van de sportschool:

Nooit op je gemak als je je auto daar achterlaat :fuu:

Mensen die constant met hun telefoontje lopen te spelen en dan onnodig apparaten bezet houden vind ik erg irritant!

Mensen die aan hun tepels wrijven als ze kijken naar de spiegel én dan samen met zijn (of haar, was NP geweest) trainingsmaatje als een paard met kiespijn dr om lachen, gayfags.

thuis trainen, niets irritant daar. (behalve men peuter soms:o )

mensen die hun shirt omhoog doen voor de spiegels in het krachthonk.
meestal staat er één zo'n dikke bij die zijn shirt maar omlaag houd :roflol:

Mensen die constant met hun telefoontje lopen te spelen en dan onnodig apparaten bezet houden vind ik erg irritant!

+1

Bij ons staat ook duidelijk op alle deuren dat een mobiel in de trainingsruimte verboden is, maar ze doen er niks aan als het gebeurd ???

Parking van de sportschool:

Nooit op je gemak als je je auto daar achterlaat :fuu:

Verderop ligt nog een hoop glas :roflol:

Auto gejat?

Ontopic: Was vrijdag in de gym en daar zat een ouwe lul telkens naar me te kijken :kots:

Meteen nergens geen zin meer in :mad:

Terug
Naar boven