AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Iemand vroeg aan me op of die mocht roken, zo'n vaag type.
Ook liep diezelfde gozer een paar weken later met ze zonnebril op door de sportschool:P

dat doe ik ook maar niet 100% perfect p*ssy
als of jij alles 1000% perfect doet

4df8a2dc-786b-30f9.jpg

Zeker niet :P

Dikke huiswijven die alleen maar binnenkant dijen trainen. Als je even opvallend tussen hun benen staart gaan ze vaak wel weg. Ga thuiszitten joh!

Dikke huiswijven die alleen maar binnenkant dijen trainen. Als je even opvallend tussen hun benen staart gaan ze vaak wel weg. Ga thuiszitten joh!

hahaha, zo herkenbaar! :roflol:

En hoe dik en lelijk ze ook mogen zijn, toch kan ik het niet laten om een eventuele cameltoe te spotten. :D

Mensen die met slippers trainen.

Recente stricte scheiding tussen basic en premium.

Mensen die voor premium betaald hebben mogen en kunnen niet in contact komen met mensen die voor basic betaald hebben en vice versa.

Een goede kennis van me bleek bij basic te trainen en voorheen kwamen we "stiekem" bij elkaar in de gym om compounds te oefenen, maar nu is er no way voor mij om hem zelfs te zien...

Zit je in de gevangenis ofzo?

Zit je in de gevangenis ofzo?

Lijkt het bijna wel op. "Basic" mensen moeten zelfs door een ander poortje lopen bij binnenkomst dan de mensen van premium.

Ik ben verder dan ook niet erg te spreken over de gym. Geen power rack / squat rack en de begeleiding is zeer matig. Wilde hier eigenlijk niet over beginnen, omdat dit zo stereotype voorbeelden zijn van ergernissen.

Recente stricte scheiding tussen basic en premium.

Mensen die voor premium betaald hebben mogen en kunnen niet in contact komen met mensen die voor basic betaald hebben en vice versa.

Een goede kennis van me bleek bij basic te trainen en voorheen kwamen we "stiekem" bij elkaar in de gym om compounds te oefenen, maar nu is er no way voor mij om hem zelfs te zien...

Dit en jouw forumnaam, erg verdacht.

Ergenis,

Op vrijdag het uurtje van 12 tot 13:30 .. altijd gasten met sporthempjes, priele armpjes en nog dunnere beentjes en dan proberen te squaten met 20 kilo .. argh top ergenis

Mijn training duurt deze weken tussen 30-45min. Als er een barbell, rek of bank bezet is, ga ik gewoon een andere oefening doen die ik normaal op een later moment in de training zou doen. Laatst kom ik binnen in de zaal, was de bench bezet, dus doe ik een rug oefening en lateral raises. Daarna kon ik eindelijk benchen. Dan wou ik rows doen, maar de barbell was in gebruik door een kerel die aan het squaten was, dus doe ik dips, enz...

Ik had heel mijn schema afgewerkt op 3 oefeningen na (rows, dl's en squats) allemaal in het squatrek. Was diezelfde kerel die net nog aan het squaten was nog steeds setjes aan het afwerken. Ik vraag hem hoeveel setjes hij nog moet doen, antwoordt hij "9" :eek: . ik viel omver! "Kunnen we afwisselen? Dan moet je wel de barbell een spotje lager inhaken, als je wil". Hij:"nee ik wil me niet pijn doen". (als ik 110kg squat leg ik het gewicht op de laagste sport -ca een halve meter hoog- om dan verder te deadliften en hij kon zijn gewicht nog geen sportje lager inhaken?!). Heb dan maar in een magazine staan bladeren totdat hij klaar was. Ik heb langer gewacht dan getraind die trainingssessie.

Laatst bewerkt:
Ergenis,

Op vrijdag het uurtje van 12 tot 13:30 .. altijd gasten met sporthempjes, priele armpjes en nog dunnere beentjes en dan proberen te squaten met 20 kilo .. argh top ergenis

Zolang ze zich niet arrogant gedragen en zich daadwerkelijk willen inspannen voor de sport, zie ik niet waarom dit een ergernis kan zijn. Als ze zich stoer voordoen, zoals veel van die types, dan kan ik het wel begrijpen ja.

Het feit dat ze bereid zijn om te squatten vind ik opzich een goed teken. En over die 20 kg, iedereen moet toch ergens beginnen?

Terug
Naar boven