pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
dat doe ik ook maar niet 100% perfect p*ssy
als of jij alles 1000% perfect doet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wie noem jij hier een p*ssy, ectoboydat doe ik ook maar niet 100% perfect p*ssy
Dikke huiswijven die alleen maar binnenkant dijen trainen. Als je even opvallend tussen hun benen staart gaan ze vaak wel weg. Ga thuiszitten joh!
Dikke huiswijven die alleen maar binnenkant dijen trainen. Als je even opvallend tussen hun benen staart gaan ze vaak wel weg. Ga thuiszitten joh!

hahaha, zo herkenbaar!
En hoe dik en lelijk ze ook mogen zijn, toch kan ik het niet laten om een eventuele cameltoe te spotten.![]()

Recente stricte scheiding tussen basic en premium.
Mensen die voor premium betaald hebben mogen en kunnen niet in contact komen met mensen die voor basic betaald hebben en vice versa.
Een goede kennis van me bleek bij basic te trainen en voorheen kwamen we "stiekem" bij elkaar in de gym om compounds te oefenen, maar nu is er no way voor mij om hem zelfs te zien...
. ik viel omver! "Kunnen we afwisselen? Dan moet je wel de barbell een spotje lager inhaken, als je wil". Hij:"nee ik wil me niet pijn doen". (als ik 110kg squat leg ik het gewicht op de laagste sport -ca een halve meter hoog- om dan verder te deadliften en hij kon zijn gewicht nog geen sportje lager inhaken?!). Heb dan maar in een magazine staan bladeren totdat hij klaar was. Ik heb langer gewacht dan getraind die trainingssessie.Ergenis,
Op vrijdag het uurtje van 12 tot 13:30 .. altijd gasten met sporthempjes, priele armpjes en nog dunnere beentjes en dan proberen te squaten met 20 kilo .. argh top ergenis