Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Hahaha +1, voor dat soort gasten zal elke dag wel bestaan uit slapen, smoken, kip eten, slapen, smoken, wiet halen, hangen buiten de shop enzo. Als je dat elke dag doen dan voelt het ook altijd aan als weekend

Hahaha +1, voor dat soort gasten zal elke dag wel bestaan uit slapen, smoken, kip eten, slapen, smoken, wiet halen, hangen buiten de shop enzo. Als je dat elke dag doen dan voelt het ook altijd aan als weekend![]()

Hahaha +1, voor dat soort gasten zal elke dag wel bestaan uit slapen, smoken, kip eten, slapen, smoken, wiet halen, hangen buiten de shop enzo. Als je dat elke dag doen dan voelt het ook altijd aan als weekend![]()
. Handdoek / drinken / gsm / ipod, overal lag iets anders wat diegene gebruikte. Daarbij hing op andere apparatuur nog alles vol met gewichten.Vandaag in de gym een oude man die in zijn blouse traint en apparaten eerder als stoel gebruikt dan als oefening maar goed. Ik was preacher curls aan het doen op zon apart bankje waar ook de stang in hangt. Ik klaar en ruim netjes alle gewichten op(had een aantal schijven liggen) Leg de stang weer in de houder wil weg lopen. Attendeert hij mij er even op dat ik het haakje wat je op het uiteinde van de stang doet zo dat de gewichten erop blijven nog op de grond ligt. (tegen het bankje aan en totaal niet hinderlijk)![]()

Bij mij ook zo'n knakkertje die alleen maar bench press doet. Vetpercentage van minstens 20% en stoer om zich heen kijken.Dikkertjes die zichzelf breed en sterk vinden, omdat ze meer drukken dan hun superdude vriendjes...
Naakte turken die als ze de sauna uitkomen eerst een paar minuten naakt met hun ogen dicht op een bankje in de kleedkamer gaan ligen... met de benen wijd...
Naakte turken die als ze de sauna uitkomen eerst een paar minuten naakt met hun ogen dicht op een bankje in de kleedkamer gaan ligen... met de benen wijd...
Omg wtfNaakte turken die als ze de sauna uitkomen eerst een paar minuten naakt met hun ogen dicht op een bankje in de kleedkamer gaan ligen... met de benen wijd...
skinnie gaat er zo bij liggen