XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die komen zeggen dat je de schijven rustiger moet behandelen omdat ze hoofdpijn krijgen/hebben van het gekletter.

Eén dame.

Ik erger me al aan haar op het moment dat ze het pand nog niet binnen is, maar buiten tracht haar auto te parkeren. Dit tafereel zie ik overigens enkel als ik op de loopband sta (voor een raampje).

Dan komt het....

- Mevrouw jast haar 4de hands 'metro' de stoep op, veren springen onder het chassis vandaan, konijntjes in het duingras krijgen een 'Bright eyes' flashback (watership down), halverwege het remmende HERAS hekwerk komt de 'metro' tot stilstand en mevrouw stapt uit;
- Het pand eenmaal binnen kleedt mevrouw zich om in haar 'zumba outfit' (Owja zeker, met het zumba embleem), groet zij vriendelijk de hele gemeenschap, waarna zij de loopband naast mij occupeert;
- De zoete geur van 'Skank' (het parfum voor de oudere dame met pit) komt mij tegemoet en bedwelmt me dusdanig dat ik bijna van de loopband fl**ker;
- Het is op dat moment (u weet wel, terwijl ik opgevouwen tussen het rubber van de loopband lig), dat mevrouw haar goedbedoelde adviezen omtrent voeding en training spuit aan een ieder die ze wil horen.

Pfff, time to go home!

Laatst bewerkt:
:pzo wat een frustratie haha, zeg gewoon dat ze stinkt, problem solved :D

Wou het volgende eigenlijk in "waar lach je om in de sportschool posten" maar vond die thread niet direct terug, enfin:

Gisteren was er een groepje van drie aan het trainen, eerste keer dat ik ze zag.

Deden echt gare dingen, 1 van de 3 liep de helft van de tijd met z'n shirt omhoog met z'n abs bloot. Nu ja abs, bierpens was eigenlijk een beter woord. het ergste was dat hij het niet alleen voor de spiegel deed maar ook zo de hele gym rondliep. Kerel had blijkbaar niet alleen bakmeel in z'n hoofd maar ook mieren in z'n broek.

De 'oefeningen' die ze deden had ik ook nog nooit gezien. Toegegeven, creatief waren ze wel. Het vraagt heel wat verbeeldingsvermogen om oefeningen te bedenken die geen enkele spier deftig aanspreekt ! Op een bepaald moment kregen ze ook mij in de gaten, was toen bezig met pushdowns voor triceps. Na dat ik gedaan heb probeert 'de leider' met veel show dezelfde oefening te doen. Z'n uitvoering was ook helemaal vernieuwend. Ipv met z'n armen naast z'n lichaam te blijven zwierde hij ze van de ene kant van de gym naar de andere (zo leek het allezins toch, werd er zelf bijna zeeziek van). Daarna roept hij naar die andere kerels (taaltje was niet echt verstaanbaar) iets in de aard van 'zie mij stoer zijn, ik wed dat jullie dit geen 5 keer kunnen. Echt lachen :D.

Ze hadden ook een speciale manier om met andere mensen om te gaan. Vooral vrouwen dan, op bepaald moment stond ik naast iemand die samen met haar broer aan het trainen was. Stapt 1 van die kerels op haar af, vraagt haar "Is that your husband", waarop zij zegt: "no", druipt die kerel terug af <- wtf ??

Kwam er ook halverwege hun 'trainingsessie' een draak van een vrouw binnen met een vierde bij die blijkbaar ook bij hun hoorde. Het tragikomische daaraan was dat die kerel eigenlijk niet wou laten merken dat zij bij hem hoorde en dus haar zoveel mogelijk negeerde, kerel liep ook telkens weer binnen en buiten de gym (blijkbaar is die miereninbroekitis besmettelijk).

Ohja, als kers op de taart, vlak voor sluitingstijd gaat die vierde kerel weg en zegt tegen 2 andere "goed weekend" (terwijl het maandag is) en laat hij die v stomverbaasd achter in de gym ...

En ze leefden nog lang en gelukkig :p

Laatst bewerkt:
Hahaha +1, voor dat soort gasten zal elke dag wel bestaan uit slapen, smoken, kip eten, slapen, smoken, wiet halen, hangen buiten de shop enzo. Als je dat elke dag doen dan voelt het ook altijd aan als weekend :roflol:

Dikkertjes die zichzelf breed en sterk vinden, omdat ze meer drukken dan hun superdude vriendjes...

Dat het ongelofelijk warm was in het gedeelte vd sportschool waar ik altijd train. Warm en vochtig, mijn adem stokte gewoon!

Hahaha +1, voor dat soort gasten zal elke dag wel bestaan uit slapen, smoken, kip eten, slapen, smoken, wiet halen, hangen buiten de shop enzo. Als je dat elke dag doen dan voelt het ook altijd aan als weekend :roflol:

Why does this sound familiar.:roflol:

Vandaag in de gym een oude man die in zijn blouse traint en apparaten eerder als stoel gebruikt dan als oefening maar goed. Ik was preacher curls aan het doen op zon apart bankje waar ook de stang in hangt. Ik klaar en ruim netjes alle gewichten op(had een aantal schijven liggen) Leg de stang weer in de houder wil weg lopen. Attendeert hij mij er even op dat ik het haakje wat je op het uiteinde van de stang doet zo dat de gewichten erop blijven nog op de grond ligt. (tegen het bankje aan en totaal niet hinderlijk):fu:

Hahhah hoe verzin je het

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Mensen die hun gewichten niet opruimen en vrolijk doorgaan met/op andere apparatuur.
- Dezelfde mensen die daarbij circuit training ofzo zijn aan het doen (in hun ogen) en daarbij tegelijkertijd 4 dingen bezet houden(gisteren gezien). Vet rustig in de sportschool en toch veel dingen bezet, alles van dezelfde persoon :o. Handdoek / drinken / gsm / ipod, overal lag iets anders wat diegene gebruikte. Daarbij hing op andere apparatuur nog alles vol met gewichten.
- Deadlifts op een borstdag(en tevens als laatste oefening voor het naar huis gaan).

Bankjes worden verplaats naar de andere kant van de sportschool ??? Men mag ze ook wel terugzetten waar ze horen, net zo fijn.

Oh ja en lui die naar je reet kijken als je deadlift/squat, beetje ongemakkelijk isn't it? :rolleyes:

Vandaag in de gym een oude man die in zijn blouse traint en apparaten eerder als stoel gebruikt dan als oefening maar goed. Ik was preacher curls aan het doen op zon apart bankje waar ook de stang in hangt. Ik klaar en ruim netjes alle gewichten op(had een aantal schijven liggen) Leg de stang weer in de houder wil weg lopen. Attendeert hij mij er even op dat ik het haakje wat je op het uiteinde van de stang doet zo dat de gewichten erop blijven nog op de grond ligt. (tegen het bankje aan en totaal niet hinderlijk):fu:

Ik gebruik de Chest Press als ruststoel zodat beachboys niet borst kunnen trainen. :)

Dikkertjes die zichzelf breed en sterk vinden, omdat ze meer drukken dan hun superdude vriendjes...
Bij mij ook zo'n knakkertje die alleen maar bench press doet. Vetpercentage van minstens 20% en stoer om zich heen kijken.

En zich maar afvragen waarom anderen een grotere chest hebben, maar niet zoveel drukken. Misschien dat een chest workout uit meerdere oefeningen bestaat?

Tuig dat hun telefoon (waarom neem je die mee?), handdoek en drinkflesje/bidon laten slingeren op bankjes die ze niet gebruiken. Leg die zooi gewoon even op de grond...

Laatst bewerkt:
Naakte turken die als ze de sauna uitkomen eerst een paar minuten naakt met hun ogen dicht op een bankje in de kleedkamer gaan ligen... met de benen wijd...

zo gek vind ik het niet dat iemand zijn telefoon meeneemt, neem hem zelf ook mee alleen gebruik hem nooit in de gym of iemand moet mij bellen.

Terug
Naar boven