ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Zolang ze zich niet arrogant gedragen en zich daadwerkelijk willen inspannen voor de sport, zie ik niet waarom dit een ergernis kan zijn. Als ze zich stoer voordoen, zoals veel van die types, dan kan ik het wel begrijpen ja.
Het feit dat ze bereid zijn om te squatten vind ik opzich een goed teken. En over die 20 kg, iedereen moet toch ergens beginnen?
Lekker boeiend.. bij mij in de gym heb je ze ook hoor! Ik zelf ben ook een keer met 20kg met de squad begonnen en hetzelfde geld voor de bp, dus je moet ergens starten! Ik maak zelfs na de trainingssessie meestal een praatje met deze gasten! Leer je ze een beetje kennen en miss is het wel een heel geschikte gozer. Ik erger me daarentegen veel meer aan een paar kerels die met petje op komen trainen en dan miss wel 18kg dumbbells per arm pakken maar verder niks trainen.Ergenis,
Op vrijdag het uurtje van 12 tot 13:30 .. altijd gasten met sporthempjes, priele armpjes en nog dunnere beentjes en dan proberen te squaten met 20 kilo .. argh top ergenis
Zou bij mij juist ontzettend veel respect afdwingen!Gasten die 10kg zwaarder zijn geworden in de tijd dat ik thuis zat en 10kg ben kwijtgeraakt...............maarjah, deels eigen schuld...
Zou bij mij juist ontzettend veel respect afdwingen!

Ja snap ik, lijkt me inderdaad zwaar frustrerend!

. Een simpele "hoi" kon er trouwens ook niet vanaf 
Vandaag 2 nieuwe mensen op de sportschool. Ene gast leek wel 35 en de andere 16 maar volgens mij waren het vrienden ipv vader + zoon. Zal me verder een worst wezen maar ze dachten volgens mij alsof ze al jaren hier trainde want de oudere kerel zat als een idioot iedereen aan te gapen en liep alsof hij 100 kg droog was (eerder 70 bij 1.80m). Toen ze verdwenen zagen we dat alle dumbbells facked up terug gelegd waren dus de volgende keer maar eens even aanspreken. Een simpele "hoi" kon er trouwens ook niet vanaf
![]()
Vandaag 2 nieuwe mensen op de sportschool. Ene gast leek wel 35 en de andere 16 maar volgens mij waren het vrienden ipv vader + zoon. Zal me verder een worst wezen maar ze dachten volgens mij alsof ze al jaren hier trainde want de oudere kerel zat als een idioot iedereen aan te gapen en liep alsof hij 100 kg droog was (eerder 70 bij 1.80m). Toen ze verdwenen zagen we dat alle dumbbells facked up terug gelegd waren dus de volgende keer maar eens even aanspreken. Een simpele "hoi" kon er trouwens ook niet vanaf
![]()

Nop, maar er is dus blijkbaar een spontane opkomst met zulke paupers (zal wel zomer worden hè). Uitroeien danKlinkt echt precies als wat er vanavond bij mij in de sportschool gebeurde.. Je traint niet toevallig in Utrecht?![]()