AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als mensen vragen als ik aan turnen heb gedaan omdat ik altijd hanging windshield wipers, legraises, pullups, chinups enzo doe xD
Mensen die mij aanstaren als ik standing abb weel uitvoer

dan begrijp ik het wel, mr met 10 kg ... ;)

10kg is anders, die kan je rustig op de grond zetten of in het rek plaatsen. Maar als ik er net 8 reps (met big-daddy dumbbells) uittrek heb ik geen zin om me armen naar beneden te laten zakken en een t*fus-opdonder aan me polsen te krijgen. Gewoon neer laten ******* :)

vandaag op mn safari richting het squatrek door het grote superdude terretorium, de legendarische ''cable power front raise curl press'' gezien. Episch :roflol:

^wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen? :D ik probeer het me te visualiseren maar dat gaat echt niet :D

vandaag op mn safari richting het squatrek door het grote superdude terretorium, de legendarische ''cable power front raise curl press'' gezien. Episch :roflol:

ik probeer er in mn hoofd me dr iets bij voor te stellen, maar het wil niet echt lukken, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe de superdude te werk is gegaan :o, mogelijk gaat het om een geevolueerde soort, voor het eerst ontdekt in het wild. Dat zou een opwindende ontdekking zijn. Maar laat ik niet te hard van stapel lopen. Het is ook eenmaal een veelzijdige en uiterst creatief wezen, de superdude, vooral in een sociale setting in zijn natuurlijke habitat, de gym, is hij op zijn best. Hij laat zich ook graag observeren. Ik heb ook een aantal verslagen van observaties liggen maar die zal ik hier niet publiceren.

Ik deed incline db presses, Ik hou me hoofd altijd omhoog en dan gecontroleerd pressen. Drukt iemand ineens me hoofd tegen de wtf.

Ik deed incline db presses, Ik hou me hoofd altijd omhoog en dan gecontroleerd pressen. Drukt iemand ineens me hoofd tegen de wtf.

wtf? vreemd, ongevraagd aan de stang zitten is al bloedirritant, maar als ze aan mn hoofd komen, tijdens een set nog wel dan kunnen ze het te horen krijgen.

Laatst bewerkt:
wat ie deed, hij hield 2 low cables vast, ging wat door zn knieen, beetje leg drive, om hem vervolgens half te curlen, daarna een deel te front raisen, en hem vervolgens schuin omhoog te pressen.

ahaa.. Ik gok dat hij een soort van bovenkant borst fly probeerde te doen? ;) der zat bij ons ook een ouwe met een giant borst (enige spiergroep dat hij trouwens deed) en die kwam ook met de raarste oefeningen voor zijn borst :rolleyes:

wat ie deed, hij hield 2 low cables vast, ging wat door zn knieen, beetje leg drive, om hem vervolgens half te curlen, daarna een deel te front raisen, en hem vervolgens schuin omhoog te pressen.

Dat zie ik vaker. Is een borst-bicep oefening.

LOL

Doe ik ook af en toe als ze mee is. Dan traint ze harder, strikter en zwaarder dan de ecto's van de tent. Gewoon laten beginnen met de leg press, zie je ze al kijken.

idd! of ff squatten en dan er lekker dicht achter staan, waarom niet?

ik was bezig met deadlifst en toen blies 1 of ander wijf in mn oor.

Wtf... ik weet niet welke gewichten jij gebruikt. Als ik boven de 30kg ga dan leg ik ze niet rustig terug, instant pols verneuking. Zitten toch niet voor niks rubbers om die dumbbells heen?

Wij hebben gewoon stalen dumbbells, ik gebruik dumbbells tot 60 kg (helaas nog niet voor shoulderpress), en heb ook nergens hulp nodig deze in beginstand te krijgen. Beheersing over het gewicht waarmee je traint hoort er ook bij. Bij incline dumbbellpressen kun je gewoon de dumbbells terug zetten net boven je knieen en in een beweging gaan staan.

Wij hebben gewoon stalen dumbbells, ik gebruik dumbbells tot 60 kg (helaas nog niet voor shoulderpress), en heb ook nergens hulp nodig deze in beginstand te krijgen. Beheersing over het gewicht waarmee je traint hoort er ook bij. Bij incline dumbbellpressen kun je gewoon de dumbbells terug zetten net boven je knieen en in een beweging gaan staan.

Ja zou idd kunnen, zolang er niemand komt klagen laat ik ze gecontroleerd vallen.

Terug
Naar boven