Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
als ik lekker aan het kruisstaren ben dat ze omdraaien, kan ik weer omlopen om weer van voren te staren...![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik lekker aan het kruisstaren ben dat ze omdraaien, kan ik weer omlopen om weer van voren te staren...![]()

Het feit dat jij exact zijn training kan posten zegt genoeg over je eigen training ben ik bang..vandaag weer zo'n jongetje/ecto die volgesmij geen flauw idee had waar hij mee bezig was
( ik ben een ook een jongetje/ecto alleen ik train tenminste normaal+ hij woog de helft van mij)
zijn training was als volgt:
-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck
-een of andere vage cable oefening
-machine crunches
-machine shoulder press
-curls
en dan na elke oefening er extra gewicht op doen zodat ie stoer lijkt, wel mooi dat hij bij het benchen bij bijna elke rep het rack raakte en zo zijn balans verloor en zodoende bijna van het bankje afpleurde

Het feit dat jij exact zijn training kan posten zegt genoeg over je eigen training ben ik bang..![]()

vandaag weer zo'n jongetje/ecto die volgesmij geen flauw idee had waar hij mee bezig was
( ik ben een ook een jongetje/ecto alleen ik train tenminste normaal+ hij woog de helft van mij)
-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck
-machine crunches
-machine shoulder press
-curls
en dan na elke oefening er extra gewicht op doen zodat ie stoer lijkt, wel mooi dat hij bij het benchen bij bijna elke rep het rack raakte en zo zijn balans verloor en zodoende bijna van het bankje afpleurde

vandaag weer zo'n jongetje/ecto die volgesmij geen flauw idee had waar hij mee bezig was
-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck
-machine crunches
-machine shoulder press
-curls
Opzich een nette pecs oefening. Hij weet teminste dat je moet inclinen en declinen wat de meeste vergeten en alleen Flat trainen. Maar mischien is hij beginner?
haha ik heb ook hele avond cooling down muziek en ik betaal 50 in de maand

Ga dan 's middags?haha ik heb ook hele avond cooling down muziek en ik betaal 50 in de maand

Een papz*k die denkt breed te zijn en elke dumbbell bij elke oefening stoer op de grond moet laten vallen ...