AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Jongens van een jaar of 14/15 die gewoon maar wat aankloten en de grooste lol hebben zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn, bicep curl hier, sit up daar en om het af te maken nog een paar dips op een machine.

Eergisteren iemand gespot op de bench met een vreselijke stinkadem. En maar uitblazen in m'n gezicht met z'n putlucht. Ik dacht er sterk over na om de barbell om zijn keel te duwen al schreeuwend "Komaan jonge, negatief!"

Maar ja, wat doe je dan met het lijk, he. We hebben al zo'n kleine kleedkamer.

vandaag weer zo'n jongetje/ecto die volgesmij geen flauw idee had waar hij mee bezig was
( ik ben een ook een jongetje/ecto alleen ik train tenminste normaal+ hij woog de helft van mij)

zijn training was als volgt:
-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck
-een of andere vage cable oefening
-machine crunches
-machine shoulder press
-curls

en dan na elke oefening er extra gewicht op doen zodat ie stoer lijkt, wel mooi dat hij bij het benchen bij bijna elke rep het rack raakte en zo zijn balans verloor en zodoende bijna van het bankje afpleurde

vandaag weer zo'n jongetje/ecto die volgesmij geen flauw idee had waar hij mee bezig was
( ik ben een ook een jongetje/ecto alleen ik train tenminste normaal+ hij woog de helft van mij)

-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck
-machine crunches
-machine shoulder press
-curls

en dan na elke oefening er extra gewicht op doen zodat ie stoer lijkt, wel mooi dat hij bij het benchen bij bijna elke rep het rack raakte en zo zijn balans verloor en zodoende bijna van het bankje afpleurde
Het feit dat jij exact zijn training kan posten zegt genoeg over je eigen training ben ik bang..:rolleyes:

Het feit dat jij exact zijn training kan posten zegt genoeg over je eigen training ben ik bang..:rolleyes:

nah dit is niet exact, maar hij zat om de een of andere reden altijd bij me in de buurt, mijn eigen training is gewoon goed hoor kijk maar in men log:p

ik irriteer me aan de sportschool zelf, locatie is perfect maar het is meer gericht op groepslessen, omdat ze daar het meest aan verdienen. er zijn heel veel jongens die serieus en hard willen trainen bodybuilding en powerlift, maar het is er niet echt op gebouwd als iemand aan het deadliften is en de stang hard laat zakken, valt het licht beneden gelijk uit haha, de muziek die ze op een "sportschool" draaien is dramatisch het is net of je heel de avond aan een cooling down oefening bezig bent. ik betaal 40 euro per maand en als je ziet wat je er voor hebt..

vandaar dat ik 1 februari naar een andere sportschool ga! Body Style in woerden

-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck
-machine crunches
-machine shoulder press
-curls

Keek je niet gewoon in de spiegel?

haha ik heb ook hele avond cooling down muziek en ik betaal 50 in de maand

-benchen
-incline benchen
-incline chest press
-decline chest press
-pec deck

-machine crunches
-machine shoulder press
-curls

Opzich een nette pecs oefening. Hij weet teminste dat je moet inclinen en declinen wat de meeste vergeten en alleen Flat trainen. Maar mischien is hij beginner?

Gasten die hun eigen vriendin trainen :fuu:

Een papz*k die denkt breed te zijn en elke dumbbell bij elke oefening stoer op de grond moet laten vallen ...

Als ik deze verhalen hoor heb ik echt een gruwelijk chille sportschool. Genoeg benches (ook incline en decline voor barbell), genoeg squatreks, genoeg plekken om te dl'en voor de spiegel enz :)

Gasten die hun eigen vriendin trainen :fuu:

Boeiend? Snap het probleem niet, is het jaloezie of wat? Is toch leuk beetje kijken/voelen in de pauzes. (jij alleen kijken dan)

Een papz*k die denkt breed te zijn en elke dumbbell bij elke oefening stoer op de grond moet laten vallen ...

Boeiend, ik gooi ze ook altijd neer als ik dumbbell schouder press doe ben bang dat ik anders me polsen verneuk. Maar ze zitten wel altijd te mirren die homo biceps boys.

Terug
Naar boven