AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Klopt, maar ik mag het toch wel irritant vinden. :)

kerels die 'baar-geluiden' maken en dan zo, dat je bijna gaat vragen of het een jongen of een meisje is geworden

baar geluiden :scratch:

doe ik alleen in hardcore gyms, daar zijn mensen tenminste wat gekreun gewend. Anders wordt je gelijk zo raar aangekeken. :mad:

doe ik alleen in hardcore gyms, daar zijn mensen tenminste wat gekreun gewend. Anders wordt je gelijk zo raar aangekeken. :mad:

kankeren
ww kankeren (kankerde enk ovt; heeft gekankerd volt deelw) [ˈkɑŋkərə(n)] heel erg klagend praten;= mopperen

Idd een werkwoord dus..
Buiten dat moeten mensen niet zo zeuren.. Als het K woord gebruikt wordt is het ineens erg, maar iedereen zegt wel eens ''t*ring'' of ''t*fus'' maar dan is het ineens wel goed..

Hypocriet noem ik het.. Lees eroverheen en negeer het als het je niet bevalt.

kankeren
ww kankeren (kankerde enk ovt; heeft gekankerd volt deelw) [ˈkɑŋkərə(n)] heel erg klagend praten;= mopperen

Idd een werkwoord dus..
Buiten dat moeten mensen niet zo zeuren.. Als het K woord gebruikt wordt is het ineens erg, maar iedereen zegt wel eens ''t*ring'' of ''t*fus'' maar dan is het ineens wel goed..

Hypocriet noem ik het.. Lees eroverheen en negeer het als het je niet bevalt.

Reported

lol @ report discussie

ik word gek van ecto's die de bench bezet houden ( we hebben maar 1 bench en 2 squatrekken) met 40kg en dan vanaf rep 2 geholpen worden :P

Kan je wel zielig gaan zitten doen maar dat is toch gewoon de definitie?
Staat in het woordenboek en dat is het enige wat ik post..

Als je zo graag zielig wilt doen en perfect mannetje wil spelen ga lekker naar de kerk en ga daar wonen ofzo, heilige.
Ik scheld er toch niet mee? Donder op dan joh.

Buiten dat moeten mensen niet zo zeuren om dat woord, mijn halve familie is eraan overleden en mij zie je er ook niet over janken als een ander het zegt. Ophoepelen dus.

Als je zo graag zielig wilt doen en perfect mannetje wil spelen ga lekker naar de kerk en ga daar wonen ofzo, heilige.

Buiten dat moeten mensen niet zo zeuren om dat woord, mijn halve familie is eraan overleden en mij zie je er ook niet over janken als een ander het zegt. Ophoepelen dus.

Wil dat zeggen dat je geen kaart te pakken hebt? Vreemd....
Mij maakt het ook niet uit, maar is volgens mij wel beleid op het forum dus ja dan pas ik me aan.

Er zijn blijkbaar toch mensen die zich er wel aan ergeren, wat is er dan zo moeilijk aan het woord niet te gebruiken?

Ik irriteer me aan een gast die iedere 4 weken verschillende meisjes "traint" echter betast hij ze meer tijdens het uitleggen, dan dat hij ze echt helpt. Daarnaast doen die meisjes geen reet! Dumbbell curl met 2 kg enzo. Ik probeer er niet op te letten en me te focussen op mijn eigen training maar soms valt m'n bek gewoon open van verbazing hoe achterlijk hij is. Na 4 weken komen die meisjes er meestal wel achter dat het een kansloze dude is en gaan ze bij hem weg, zodat hij weer een nieuw slachtoffer kan zoeken. Daarnaast komt hij altijd interessant doen over dat hij kampioen dit en dat is maar in werkelijkheid is hij niks... ja kampioen kansloos zijn ;) Tegen mij durft hij niet te praten gelukkig omdat hij waarschijnlijk wel weet hoe ik over hem denk. Maar wat hij wel doet is heel hinderlijk staren... zucht!

Hij gebruikt het met een andere definitie... tssss care.. nu weer OT!

Als andere spullen laten liggen en ik wordt aangesproken om die dumbbells op te ruimen.

Optieven, ik gebruik geen kindergewichtjes

Er zijn blijkbaar toch mensen die zich er wel aan ergeren, wat is er dan zo moeilijk aan het woord niet te gebruiken?

Let op, ik was niet degene die het gebruikte hoor :) Ik onderbouwde alleen iemand anders' argument :)
BUiten die post heb ik het nergens neergezet uit respect ;)

OT! Sorry voor deze laatste reply.

Erger mij aan zo ongeveer het enige wat me helemaal uit mijn 'wereldje' kan krijgen als ik aan het trainen ben: de kleurlichten.
Rood/groene sfeerlichten die een positieve invloed zouden hebben op zweef-teven. Af en toe lijkt het wel een discotheek door het geflikker.

Maarja, nog 1 klein maandje :)

als ik lekker aan het kruisstaren ben dat ze omdraaien, kan ik weer omlopen om weer van voren te staren...:mad:

Terug
Naar boven