MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mooi boys die dunner zijn dan ik en gaan bemoeien met mijn techniek..
ook irriteer ik me dood als ze gaan wijzen en dan hoor ik ze zeggen '' wat een p*ssy met z'n lichte gewichten'' terwijl ik het licht doe als ik een nieuwe techniek probeer...

en aan een begeleider die ik 1x per week zie, die zegt dat ik dan te kort train (45 min) terwijl het dan altijd stervensdruk is en alles bezet is..

ohja bijna vergeten,
de muziek! elke dag hoor je hetzelfde liedje zo'n 6x voorbij komen..

Haha ja die muziek daar iriteren meer mensen zich over, vooral als ze 538tv aanzetten xD

Welke begeleider is het dan? :rolleyes: (mag in pm)

True That ! mijn sportschool bijna altijd k*tmuziek...

bij ons als het rustig is (is het altijd van 6tot7 of 8uur of later
kan je je eigen cd meenemen doen ze die in de cd-speler de andere die er zitten dan (3~5man) zijn ook voor krachttraining, lekker dat het zo rustig is.

Geile vrouwen die mij uit mijn concentratie halen .
Vorige week kwam er een heerlijke milf pal voor mij een beetje bukken met van die puppie oogjes. Begon ik er nog een stijven te krijgen.

bij ons als het rustig is (is het altijd van 6tot7 of 8uur of later
kan je je eigen cd meenemen doen ze die in de cd-speler de andere die er zitten dan (3~5man) zijn ook voor krachttraining, lekker dat het zo rustig is.
Bij mij kan dat ook maar meestal op tijdstippen dat ik niet kan ivm werk :( dus ik zit meestal me lekker met me oordopjes in :)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 07:59 ----------

Geile vrouwen die mij uit mijn concentratie halen .
Vorige week kwam er een heerlijke milf pal voor mij een beetje bukken met van die puppie oogjes. Begon ik er nog een stijven te krijgen.
Is toch niet irritant :eek: Testo-Lvl Skyhigh!

heb super goede 40 euro :)

je mag je eigen drinken niet mee nemen de zaal in en uit de kraan komt warm water.

Ja heb ik aan gedacht, maar meeste zijn toch 100 euro +
Is het dan echt nodig om zoveel te betalen voor oortjes of zijn er ook goedkopere?

OT: Het irriteert mij in de gym dat ik geen in-ear oordopjes heb.

Je hebt geweldige dopjes rond de 25-40 euro.
Uit eigen ervaring weet ik dat ik zelf Sony en Philips bagger vind. Ik heb de sennheiser x300 gehad, die zijn 45 euro, en geweldige dopjes. Nu heb ik de Creative ep630, voor 23 euro te bestellen op bol.com. Vind deze dopjes minimaal gelijkwaardig aan die van Senheiser en daarnaast goedkoper.

ik heb er ook van sennheiser, hoor je niets meer rond je en echt perfecte kwaliteit :D

Ik heb in ears van Yamaha ... geen idee welke.. moest er 40 euro voor betalen

Je hebt geweldige dopjes rond de 25-40 euro.
Uit eigen ervaring weet ik dat ik zelf Sony en Philips bagger vind. Ik heb de sennheiser x300 gehad, die zijn 45 euro, en geweldige dopjes. Nu heb ik de Creative ep630, voor 23 euro te bestellen op bol.com. Vind deze dopjes minimaal gelijkwaardig aan die van Senheiser en daarnaast goedkoper.

ik heb er ook van sennheiser, hoor je niets meer rond je en echt perfecte kwaliteit :D

Aight bedankt zal binnenkort eens kijken voor in ears :D

Als een idioot bij de gewichten random op de vloer gaat spugen. Wtf?

Ik ga altijd naar de gym met mijn loopschoenen, trek ze uit en doe dan sportschoenen aan. Ik ga wel weg met sportschoenen, maar voordat ik ze weer inpak zorg ik dat er niets onder geplakt is gebleven.

Maar als ik iemand zie die gewoon in de gym loopt te spugen en dan wegwrijven met schoen, the hell is wrong with you!

Terug
Naar boven