XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wil elke keer naar ze toelopen om uit te leggen hoe het moet, ik help graag mensen. Maar kweet hoe die pubertjes zijn, zelfingenomen, slecht tegen kritiek, zien het als persoonlijke aanval, laat dus maar zitten.
Ik ben nog in de fase dat ik dit nog weleens waag :) maar kheb het idee dat ze ja knikken en daarna toch hun eigen ding doen of het een paar x goed doen en zodra ik dannie kijk ;) want mijn manier is te zwaar...

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 16:54 ----------

in het squatrek laat ik alles altijd gewoon hangen, daar kom ik een uurtje later terug om mijn mp te doen. er is toch helemaal niemand die het rek gebruikt. meestal moet ik eerst zelf nog alle vangers etc. inzetten
Met je eens maar dit ligt meer aan de situatie :) doe dit ook regelmatig maar alleen als het rustig is, en pakt iemand me stang dan beet dan help ik um snel met opruimen ( mits mogelijk :) )

Ontopic: Van die bijna anorexia patienten die cardio doen...

Ja. damn. Er is hier zo'n vrouw die doet elke dag ziek veel cardio en dan trilplaat en ze lost gewoon bijna op

Oudere mannen of vrouwen die hun kinderen meenemen, die vervolgens rondjes gaan rennen, tikkertje doen. BAM dumbbell op je neus, oops. :o

Dat had ik gisteren. Maar ik vind het niet zo erg.
Ik was mijn bankdruk sets aan het doen en langs mij gingen er ineens kinderen zitten spelen. Ze waren met een exercise bal aan het spelen. En toen BAM exercise bal tegen me aan. Niets gebeurd en ze kregen van hun ouders wel een flinke uitbrander.

Maar er is niets gebeurd en die kinderen zijn niet zo erg vergeleken met sommige andere speciale typetjes in mijn sportschool.

Mensen die in je blikveld gaan lopen k*tten wanneer je zwaar gaat benchen. Zoals vlak naast de linker of rechterkant van je halter, zodat er een serieus risico bestaat dat ze je barbell aantikken terwijl jij aan het benchen bent. Dat kan wel met 60KG, maar niet met 120+.

I know that shit:mad:

Bij ons hebben ze ook twee trilplaten. Onbegrijpelijk. Weten ze dan echt niet dat die hele trilplaat bullshit jaren geleden al ontkracht is en dat het echt geen ene **** uithaalt?

Bij ons hebben ze ook twee trilplaten. Onbegrijpelijk. Weten ze dan echt niet dat die hele trilplaat bullshit jaren geleden al ontkracht is en dat het echt geen ene **** uithaalt?
Ik heb er ooit 1x op gestaan met mijn lompe kop. Op mijn tenen, lekker in squat positie.. resultaat?2 dagen niet meer kunnen lopen van de pijn in mijn kuiten.

Doe ik never nooit meer..

Mannetjes die komen vragen hoelang ik nog bezig ben met squaten. Waarna ik ze vriendelijk vertel dat ik net ben begonnen met opwarmen, maar ze graag wil roepen als ik klaar ben.
Dat deze mannetje 5min later terugkomen om te vragen of ik al klaar ben. Met nee als antwoord, waarna ze fijn een bankje neerzetten naast het squatrek om te wachten. Ik toch lichtelijk pissed mn sets (met een iets langere rust pauze) afwerk. En dan toch nog 2 keer de vraag krijg of ik al klaar ben.
Dat deze mannetjes vervolgens mijn gewicht erop laten zitten, er 10kilo bijgooien (130kilo), een kwart squat beweging maken voor 10reps. Dan met alle moeite de barbell in het rek leggen. Wat resulteerde in de ene helft in de bovenkant van het rek en de andere helft aan de onderkant. En dan elkaar ook nog een boks geven.

Ik heb er ooit 1x op gestaan met mijn lompe kop. Op mijn tenen, lekker in squat positie.. resultaat?2 dagen niet meer kunnen lopen van de pijn in mijn kuiten.

Vaag. Dat verwacht je eigenlijk niet als je weet dat het niets zou horen te doen voor t afvallen. Was t een spierpijn gevoel?

mensen met goede voornemens zo druk nu in the gym.....

Aangezien ik op 4 maanden nog maar 3 keer iemand anders heb zien deadliften, denk ik dat het vooral ligt aan de grote concentratie machine-noobs dan aan mijn vorm ;).

En moest mijn vorm zo slecht zijn, zou het vriendelijk zijn om me daar op te wijzen ipv gewoon te staren :D.

..Oude grijze dikke mannetjes die alleen maar koffie zitten te zuipen, en je vanachter het glas continue aan het inspecteren zijn.. :o

..Ecto's die expres heel hard met elkaar aan het praten zijn over alle sups die ze gebruiken.. "Ik gebruik al een half jaar creatine mattie" "SERIEUSSS?:eek: Jij bent para swa! Gevaarlijk man zo lang die shit!"..

..De gym binnenlopen en bijna struikelen over een groep ecto's die op de grond hun BlOkJuHz aan het "trainen" zijn. Na mijn workout, de gym weer verlaten en bijna wéér struikelen over diezelfde groep ecto's die nog steeds op de grond liggen te puffen.. :D

..ga zo maar door..:roflol:

Ontopic: Van die bijna anorexia patienten die cardio doen...

Ja. damn. Er is hier zo'n vrouw die doet elke dag ziek veel cardio en dan trilplaat en ze lost gewoon bijna op

Ik ben srs bang voor een vrouw van m'n gym. Ze is best lang en echt een STOKJE en ze traint meer dan 2uur per dag. Cardio en alles erbij. Niemand die wat zegt, ik vind dat de directie het er met haar over moet hebben want die is echt ziek in dr hoofd.

Ik ga daar soms opstaan want het voelt zo lekker, alles trilt hmmmm, en het klinkt alsof je een robot bent als je praat. Ik heb nogal kinderachtige humor dus daar ben ik zo 20 minuten zoet mee. Okee 20 seconden..

Ik ben srs bang voor een vrouw van m'n gym. Ze is best lang en echt een STOKJE en ze traint meer dan 2uur per dag. Cardio en alles erbij. Niemand die wat zegt, ik vind dat de directie het er met haar over moet hebben want die is echt ziek in dr hoofd.

Ik ga daar soms opstaan want het voelt zo lekker, alles trilt hmmmm, en het klinkt alsof je een robot bent als je praat. Ik heb nogal kinderachtige humor dus daar ben ik zo 20 minuten zoet mee. Okee 20 seconden..

Ja, ik zat ook al te denken, iemand moet er toch iets van zeggen, waar train je? :P

Hier moeten ze inderdaad wat van zeggen, dadelijk is ze er niet meer, weg contributie! :o

Mannetjes die komen vragen hoelang ik nog bezig ben met squaten. Waarna ik ze vriendelijk vertel dat ik net ben begonnen met opwarmen, maar ze graag wil roepen als ik klaar ben.
Dat deze mannetje 5min later terugkomen om te vragen of ik al klaar ben. Met nee als antwoord, waarna ze fijn een bankje neerzetten naast het squatrek om te wachten. Ik toch lichtelijk pissed mn sets (met een iets langere rust pauze) afwerk. En dan toch nog 2 keer de vraag krijg of ik al klaar ben.
Dat deze mannetjes vervolgens mijn gewicht erop laten zitten, er 10kilo bijgooien (130kilo), een kwart squat beweging maken voor 10reps. Dan met alle moeite de barbell in het rek leggen. Wat resulteerde in de ene helft in de bovenkant van het rek en de andere helft aan de onderkant. En dan elkaar ook nog een boks geven.

haha epic

Al die minderjarige die eruit zien als mr punaise dan ok nog een bankje bezet houden en zitten te pingen en dan gek vinden geen gains te hebben

Terug
Naar boven