MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Curlen in de squatrek, wtfff. Ik kom het steeds vaker tegen, plz n**gers!

Mensen die hun handdoek en drinken op een bankje leggen om 'm bezet te houden, maar zelf heel ergens anders bezig zijn. Mensen die tussen elke set een kwartier lang tv zitten te kijken. Mensen die bij topdrukte 2 bankjes pakken voor de meest nutteloze oefeningen. Mensen die gaan boksen met de spiegel. Mensen die spotten, maar met 1 hand meer kracht zetten. En oja, mensen die spotten bij bp en al loslaten en weglopen voordat de stang veilig in het rek ligt, denk na aub. That's it, denk ik.

Als een idioot bij de gewichten random op de vloer gaat spugen. Wtf?

Ik ga altijd naar de gym met mijn loopschoenen, trek ze uit en doe dan sportschoenen aan. Ik ga wel weg met sportschoenen, maar voordat ik ze weer inpak zorg ik dat er niets onder geplakt is gebleven.

Maar als ik iemand zie die gewoon in de gym loopt te spugen en dan wegwrijven met schoen, the hell is wrong with you!

Slaat inderdaad helemaal nergens op...,
Waarschijnlijk zijn dat weer 2 of 3 mensen die denken dat ze heel stoer zijn. ( ook door dat spugen op de grond )

puberjongetjes die zich uitsloven met veelste zware gewichten en vervolgens de oefening compleet verkeerd uitvoeren

Als een idioot bij de gewichten random op de vloer gaat spugen. Wtf?

...

Maar als ik iemand zie die gewoon in de gym loopt te spugen en dan wegwrijven met schoen, the hell is wrong with you!

Dat is echt debiel ja. Zou er gelijk een een slag voor zn harses geven. Kom op man, je bent toch binnen? IEDEREEN weet dat dat debiel is.

Irritant: sportschoolmuziek die zo hard staat dat het over je eigen oordoppen heen blért.

mensen

punt.

Mensen die met een blik vol onbegrip naar je zitten te staren als je een deadlift doet. Volgend jaar zeker van gym veranderen :p.

puberjongetjes die zich uitsloven met veelste zware gewichten en vervolgens de oefening compleet verkeerd uitvoeren
achja hebben zich gewoon niet ingelezen en willen snel groot worden... ze denken grote gewichten is grote spieren punt. :P achja wel vermakelijk die ventjes :)

achja hebben zich gewoon niet ingelezen en willen snel groot worden... ze denken grote gewichten is grote spieren punt. :P achja wel vermakelijk die ventjes :)

Wil elke keer naar ze toelopen om uit te leggen hoe het moet, ik help graag mensen. Maar kweet hoe die pubertjes zijn, zelfingenomen, slecht tegen kritiek, zien het als persoonlijke aanval, laat dus maar zitten.

Idioten die het niet nodig vinden om hun eigen zooi te ruimen. Kun je eerst het gewicht van een ander van de stang af halen eer je beginnen kan..Lamzakken.

Oudere mannen of vrouwen die hun kinderen meenemen, die vervolgens rondjes gaan rennen, tikkertje doen. BAM dumbbell op je neus, oops. :o

Mensen die in je blikveld gaan lopen k*tten wanneer je zwaar gaat benchen. Zoals vlak naast de linker of rechterkant van je halter, zodat er een serieus risico bestaat dat ze je barbell aantikken terwijl jij aan het benchen bent. Dat kan wel met 60KG, maar niet met 120+.

+1 tis mijn sluiter alles netjes opruimen :)

in het squatrek laat ik alles altijd gewoon hangen, daar kom ik een uurtje later terug om mijn mp te doen. er is toch helemaal niemand die het rek gebruikt. meestal moet ik eerst zelf nog alle vangers etc. inzetten

Terug
Naar boven