TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een idioot bij de gewichten random op de vloer gaat spugen. Wtf?
Ik ga altijd naar de gym met mijn loopschoenen, trek ze uit en doe dan sportschoenen aan. Ik ga wel weg met sportschoenen, maar voordat ik ze weer inpak zorg ik dat er niets onder geplakt is gebleven.
Maar als ik iemand zie die gewoon in de gym loopt te spugen en dan wegwrijven met schoen, the hell is wrong with you!
Curlen in de squatrek, wtfff. Ik kom het steeds vaker tegen, plz n**gers!
Als een idioot bij de gewichten random op de vloer gaat spugen. Wtf?
...
Maar als ik iemand zie die gewoon in de gym loopt te spugen en dan wegwrijven met schoen, the hell is wrong with you!
puberjongetjes die zich uitsloven met veelste zware gewichten en vervolgens de oefening compleet verkeerd uitvoeren
Me lach inhouden gaat lastig op dat moment haha.Mensen die met een blik vol onbegrip naar je zitten te staren als je een deadlift doet. Volgend jaar zeker van gym veranderen.

achja hebben zich gewoon niet ingelezen en willen snel groot worden... ze denken grote gewichten is grote spieren punt.puberjongetjes die zich uitsloven met veelste zware gewichten en vervolgens de oefening compleet verkeerd uitvoeren
achja wel vermakelijk die ventjes 
achja hebben zich gewoon niet ingelezen en willen snel groot worden... ze denken grote gewichten is grote spieren punt.achja wel vermakelijk die ventjes
![]()
Idioten die het niet nodig vinden om hun eigen zooi te ruimen. Kun je eerst het gewicht van een ander van de stang af halen eer je beginnen kan..Lamzakken.

+1 tis mijn sluiter alles netjes opruimen