MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat is het druk deze week inderdaad! Echt geen idee waar die mensen opeens vandaan komen. Winterslaap?

Ik erger me sowieso aan alles met een hartslag binnen de muren van de gym

Als je voor een supersetje (terwijl het niet druk is) voor je 2e oefening van je superset die koord omhoog hangt + je handdoek zodat ze weten dat je daar bezig bent. Wanneer je dan naar je eerste oefening gaat om die te doen plots merkt dat er een eikel die koord van je eerste oefening heeft weggehaald... ja daar word ik pissig van.

Ik kan alleen na mijn werk naar de sportschool... in de ochtend voor werk is ie nog dicht en na 6 uur 7 uur pm is het altijd zo druk. Ik heb liever wat meer ruimte in de sportschool.

Ik kan alleen na mijn werk naar de sportschool... in de ochtend voor werk is ie nog dicht en na 6 uur 7 uur pm is het altijd zo druk. Ik heb liever wat meer ruimte in de sportschool.
Daarom ga ik pas om 45 min voor sluitingstijd trainen.

at helemaal ideaal is. Volgende week krijgt een vriend van me die PT-er is, de sleutel van de gym, dus kunnen we NA sluitingstijd trainen.

HALLE-****IN-LUJA:rocknana:

Ecto kerel van 40 ofzo. Arrogante pleurislijer, is fysiotherapeut. Vind alle grote gasten per definitie dom en debiel. Traint met gewichten die wijven voor bodypump gebruiken en voelt zich overal te goed voor. Nu vermoedde ik al een paar weken dat hij steeds de schijven op de stang liet zitten maar ik had geen heterdaadje, als ik twijvel zeg ik niks (het is toch amper gewicht haha)
Vandaag had ik de gluiperd. Ik wachten tot ie z'n rare oefeningetje klaarhad.. Ik zeg. "Hey je bent vergeten je schijven op te ruimen"
Hij kinda pissed salueren naar me en naar de bench wandelen. Heeft die ter***lijer nog het lef om aan een andere jongen te vragen "Had ik dat niet al gedaan? Is dat niet van jou?". Ik: "NEE."
Hij braaf z'n dingetjes opruimen. De kl***zak.

Ik weet nog dat ik een keer liep te zeiken dat mensen hun zooi niet opruimden. Toen zei hij dus "Dan moeten ze nadenken, dat is lastig." en ziehier. Wat een kakkerlak.

De hitte.

Moest mijn laatste oefening overslaan omdat ik moest schijten. Eenmaal thuis kwam er niks naar buiten. :mad:

Ecto kerel van 40 ofzo. Arrogante pleurislijer, is fysiotherapeut. Vind alle grote gasten per definitie dom en debiel. Traint met gewichten die wijven voor bodypump gebruiken en voelt zich overal te goed voor. Nu vermoedde ik al een paar weken dat hij steeds de schijven op de stang liet zitten maar ik had geen heterdaadje, als ik twijvel zeg ik niks (het is toch amper gewicht haha)
Vandaag had ik de gluiperd. Ik wachten tot ie z'n rare oefeningetje klaarhad.. Ik zeg. "Hey je bent vergeten je schijven op te ruimen"
Hij kinda pissed salueren naar me en naar de bench wandelen. Heeft die ter***lijer nog het lef om aan een andere jongen te vragen "Had ik dat niet al gedaan? Is dat niet van jou?". Ik: "NEE."
Hij braaf z'n dingetjes opruimen. De kl***zak.

Ik weet nog dat ik een keer liep te zeiken dat mensen hun zooi niet opruimden. Toen zei hij dus "Dan moeten ze nadenken, dat is lastig." en ziehier. Wat een kakkerlak.

Klinkt als een narcistjé, zou hem blijven wijzen op z'n zaken. Komt hij gegarandeerd gek van :)

De hitte.

Moest mijn laatste oefening overslaan omdat ik moest schijten. Eenmaal thuis kwam er niks naar buiten. :mad:

:roflol:

- Gebrek aan lekkere wijven
- Teveel lelijke mensen
- Gare k*tmuziek (BasicFit/HealthCity)
- Muziek staat te zacht
- iPodgebruikers waar je dus niet mee kunt communiceren (doch enigzins logisch gezien de k*tmuziek)
- Geen douches Pfffff
- 20ct betalen voor een kluisje
- Dat er 10 mensen aan het hardlopen zijn en dat door de herrie van die apparaten de k*tmuziek niet meer te horen is
- Rot aapies die meer met klieren bezig zijn dan sporten (en dan gewoon ook nog es 20kg meer squatten alsof het niks is)
- Dat de ene helft van de kracht boven staat en de andere helft beneden :mad:
- Dat de benen apparaten boven staan en je daarna bijna niet meer naar beneden kunt lopen :rolleyes:
- Ik me soms de t*ring zoek naar de juiste cable onderdelen
- Er geen "echte" decline bench is

Verder is het best gezellig hoor :o

Ik irriteer mij aan de openingstijden.. 24/7 gym.. ftw.

Bij mij ook al tot 14:00... lazy basterds

:roflol:

- Gebrek aan lekkere wijven
- Teveel lelijke mensen
- Gare k*tmuziek (BasicFit/HealthCity)
- Muziek staat te zacht
- iPodgebruikers waar je dus niet mee kunt communiceren (doch enigzins logisch gezien de k*tmuziek)
- Geen douches Pfffff
- 20ct betalen voor een kluisje
- Dat er 10 mensen aan het hardlopen zijn en dat door de herrie van die apparaten de k*tmuziek niet meer te horen is
- Rot aapies die meer met klieren bezig zijn dan sporten (en dan gewoon ook nog es 20kg meer squatten alsof het niks is)
- Dat de ene helft van de kracht boven staat en de andere helft beneden :mad:
- Dat de benen apparaten boven staan en je daarna bijna niet meer naar beneden kunt lopen :rolleyes:
- Ik me soms de t*ring zoek naar de juiste cable onderdelen
- Er geen "echte" decline bench is

Verder is het best gezellig hoor :o

Je bent wel een zeikerdje hoor, damn! Bij de helft van de dingen die opnoemt denk ik, hoe kan je je er aan storen? Misschien moet je je wat meer op trainen focussen ipv op andere mensen.

Ik irriteer mij aan de openingstijden.. 24/7 gym.. ftw.

Echt hè, dat doen die Amerikanen goed hoor. Vooral in het weekend 9-13 is het drama bij ons.

:roflol: Het is toch een zeikdraadje? Als je je nergens aan wilt storen moet je lekker een homegym bouwen ;) Ik stoor me aan deze zaken, sommige in meerdere en andere in mindere mate. Verder doe ik gewoon lekker mijn ding :trollface:

Bij mij is het in het weekend enkel open van 9u tot 12u..
Je kan er dan ook over de kopen lopen..

Terug
Naar boven