boxona
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Hoop het niet voor m, als ik naar zn leeftijd kijk HAHA
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, maar je doet heel breed en stoer terwijl je 72 kg bent![]()
Wat is het druk deze week inderdaad! Echt geen idee waar die mensen opeens vandaan komen. Winterslaap?
Daarom ga ik pas om 45 min voor sluitingstijd trainen.Ik kan alleen na mijn werk naar de sportschool... in de ochtend voor werk is ie nog dicht en na 6 uur 7 uur pm is het altijd zo druk. Ik heb liever wat meer ruimte in de sportschool.

Ecto kerel van 40 ofzo. Arrogante pleurislijer, is fysiotherapeut. Vind alle grote gasten per definitie dom en debiel. Traint met gewichten die wijven voor bodypump gebruiken en voelt zich overal te goed voor. Nu vermoedde ik al een paar weken dat hij steeds de schijven op de stang liet zitten maar ik had geen heterdaadje, als ik twijvel zeg ik niks (het is toch amper gewicht haha)
Vandaag had ik de gluiperd. Ik wachten tot ie z'n rare oefeningetje klaarhad.. Ik zeg. "Hey je bent vergeten je schijven op te ruimen"
Hij kinda pissed salueren naar me en naar de bench wandelen. Heeft die ter***lijer nog het lef om aan een andere jongen te vragen "Had ik dat niet al gedaan? Is dat niet van jou?". Ik: "NEE."
Hij braaf z'n dingetjes opruimen. De kl***zak.
Ik weet nog dat ik een keer liep te zeiken dat mensen hun zooi niet opruimden. Toen zei hij dus "Dan moeten ze nadenken, dat is lastig." en ziehier. Wat een kakkerlak.

De hitte.
Moest mijn laatste oefening overslaan omdat ik moest schijten. Eenmaal thuis kwam er niks naar buiten.![]()

De hitte.
Moest mijn laatste oefening overslaan omdat ik moest schijten. Eenmaal thuis kwam er niks naar buiten.![]()

Mooi dit ken ik maar al te goed ben echt te verrot om nu te gaan trainen ( moet nog slapenIk irriteer mij aan de openingstijden.. 24/7 gym.. ftw.
) maar als ik de gym is maar op van 10:00 tot 14:00 int weekend waarom bestaan er niet gewoon 24/7 gyms
- Gebrek aan lekkere wijven
- Teveel lelijke mensen
- Gare k*tmuziek (BasicFit/HealthCity)
- Muziek staat te zacht
- iPodgebruikers waar je dus niet mee kunt communiceren (doch enigzins logisch gezien de k*tmuziek)
- Geen douches Pfffff
- 20ct betalen voor een kluisje
- Dat er 10 mensen aan het hardlopen zijn en dat door de herrie van die apparaten de k*tmuziek niet meer te horen is
- Rot aapies die meer met klieren bezig zijn dan sporten (en dan gewoon ook nog es 20kg meer squatten alsof het niks is)
- Dat de ene helft van de kracht boven staat en de andere helft beneden
- Dat de benen apparaten boven staan en je daarna bijna niet meer naar beneden kunt lopen
- Ik me soms de t*ring zoek naar de juiste cable onderdelen
- Er geen "echte" decline bench is
Verder is het best gezellig hoor![]()
Ik irriteer mij aan de openingstijden.. 24/7 gym.. ftw.