XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Op mijn werk (basic fit) is het echt eng druk nu, gewoon niet normaal.

Snap ook niet waarom er geen leden stop is, s'avonds zijn soms gewoon echt alle apparaten bezet en het dumbbell rek is leeg. Te bizar voor woorden.

De gym waar ik train moet je 60 euro betalen, dus daar is het altijd wel rustig. (Gelukkig zit ik er voor 30 euro :D)

Voordeel van basic fit nu: Niet chickloos :D

Gisteren meegemaakt:

Opa die op z'n gemak diverse drop-setjes gaat staan doen PAL voor het dumbbell rek..

JE STAAT IN DE WEG LUL!

M'n eigen homegym :(

Had 150kilo op de olympic steken, begin ik 1 kant te deloaden valt natuurlijk al dat gewicht van de andere kant eraf RECHT op m'n gsm + logboekje + rekenmachientje :(

Thuis, men moeder die dan 3x binnenloopt...

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 19:33 ----------

M'n eigen homegym :(

Had 150kilo op de olympic steken, begin ik 1 kant te deloaden valt natuurlijk al dat gewicht van de andere kant eraf RECHT op m'n gsm + logboekje + rekenmachientje :(

aauuchh :( sorry haha best grappig :p

-Laatste tijd zit er een gehandicapte meid met overwicht te trainen bij mij, nu heb ik alle respect voor haar handicap maar het ding is dat ze constant enorm schreeuwt, en alles 50x luider zegt dan een normaal persoon. Waar je dus ook zit in de gym hoor je haar (en het is wel groot..) Onlangs deed ik cario naast haar en ze ging van haar machine af en duwde op mijn knoppen :s Dan heb ik iets van wtf, waarom doen die ouders hier niets aan?? Ze staan er gewoon op te kijken, en daarna kijken ze chagrijnig mijn richting uit...

-Mensen die denken het beter te weten.
-Mensen die in groep trainen, 3a4 personen die één toestel (bankdruk!!!) zowat een vol uur bezet houden..
-Snotneuzen die denken dat ze het zijn omdat ze beetje gespierd zijn.
-Mensen die midden in een set vragen of ik nog lang moet!!! DIT DOE JE TOCH NIET!!!!

Mensen die zo overdreven aan het kreunen zijn tijdens een oefening. En als ik dan kijk met wat voor babygewichtje trainen snap ik helemaal niet waarom ze zoveel geluid moeten maken.
Omdat niet iedereen jouw "supierieur" niveau heeft. Maar begrijp het kreunen wel :)

-Laatste tijd zit er een gehandicapte meid met overwicht te trainen bij mij, nu heb ik alle respect voor haar handicap maar het ding is dat ze constant enorm schreeuwt, en alles 50x luider zegt dan een normaal persoon. Waar je dus ook zit in de gym hoor je haar (en het is wel groot..) Onlangs deed ik cario naast haar en ze ging van haar machine af en duwde op mijn knoppen :s Dan heb ik iets van wtf, waarom doen die ouders hier niets aan?? Ze staan er gewoon op te kijken, en daarna kijken ze chagrijnig mijn richting uit...

-Mensen die denken het beter te weten.
-Mensen die in groep trainen, 3a4 personen die één toestel (bankdruk!!!) zowat een vol uur bezet houden..
-Snotneuzen die denken dat ze het zijn omdat ze beetje gespierd zijn.
-Mensen die midden in een set vragen of ik nog lang moet!!! DIT DOE JE TOCH NIET!!!!

U jelly?

Nope totaal niet, mensen die denken dat ze meer dan iemand anders zijn omdat ze iets hebben bekomen verdienen van mij 0,0 respect van mij.
(en eig hebben ze niets bekomen, want ben nu al buffer dan hun)

Mensen die zichzelf blijven en iets bekomen hebben daarin tegen, zijn de echte helden.

Met een vriend mee geweest naar de plaatselijke Basic Fit. Alleen maar geïrriteerd daar. Alleen paar hardcore gasten gezien die oefeningen goed deden, rest faalde ALLEMAAL.

Ik doe nu Wendler bbb dus ben zeker bij lb dagen na een halfuur al de gym uit. Mensen kijken me altijd raar aan van huh hij komt later binnen als ons en is eerder klaar traint hij wel goed? Fitness instructeurs vragen ook altijd van ben je nu al weer klaar?
Ach, tis ergens ook wel grappig.

Je moet ook ver weg blijven van een basic fit als je serieus wilt trainen

Nope totaal niet, mensen die denken dat ze meer dan iemand anders zijn omdat ze iets hebben bekomen verdienen van mij 0,0 respect van mij.

Mensen die zichzelf blijven en iets bekomen hebben daarin tegen, zijn de echte helden.

Niet zo happen hè en als je nu al buffer ben zijn ze toch ook niet gespierd? Praatjesmakers zijn overal. Beste remedie is serieus gewicht liften als ze toekijken, dan zijn ze snel stil. ;)

dat is bij mij in de buurt toch niet. domme commerciele onzin allemaal. thuis kan je trainen hoe wat en waneer je wilt

Mits je dik materiaal hebt ja.

Nou nou...

Terug
Naar boven