AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hahaha topactie aanpakken die bamibakkers. :D:D:D

tsja XD, van mn schijven blijven ze af weet je :P, mooiste was dat ie het terug probeerde te pakken een soort van, ik keek hem wat boos aan toen en toen zei ie letterlijk gewoon: sorry meneer, hij was naar ik schat achterin de 20 maarja dat is moeilijk te schatten bij chinezen

Vandaag zo een ecto die de dumbbells van 10 kg pakte. Hij stond recht voor z'n zitbankje, liet de dumbbells lekker hard op de grond vallen, ging daarna zitten, pakte de dumbbells terug van de grond, ging weer rechtstaan en begon aan z'n setje biceps curl met halve ROM en een swing vanuit de benen.

Ik wou echt een dumbbell naar zijn hoofd gooien, maar mijn gevoel van doe-het-toch-maar-niet was sterker dan mijn frustratie :(

Ectos die die gym overspoelen omdat het mooie weer eraan komt, zelfde met dikkerds:o

ja, beter trappen ze iedereen tussen maart en juni uit de sportschool behalve die ekte ekte BB-ers.
Ik heb pure haat voor die boys die met zn 4en gaan bankdrukken, en op hun beurt wachtend met hun blackberrys zitten te klooien. En het liefst zo veel mogelijk praten en de boel bezet houden tussendoor.

Mensen die de hele tijd lopen te staren. :o :mad:
en eigenwijze sukkels die je ondankbaar zijn als je gaat spotten, nooit meer dus. :)

Zoals al gezegd k*tecto's die de gym overspoelen en al kleppend alles bezet houden voor de serieuze boys.

Al die gasten die even voor de zomer komen trainen, maar ik lach me wel kapot om ze haha!

Vorig weekend in de gym. 2 ecto's tegen elkaar: "ja, en binnenkort ga ik droogtrainen".
Dus ik dacht - 'zeg nu aub niet dat je meer herhalingen gaat doen'!
En wat zegt hij: "dus ik ga meer herhalingen doen"...
pffffff

Enige nadeel van een hardcore gym :D

Als dat nou de reden was had ik niet geklaagd. Ik zit in zo'n commerciële klote-gym waar de serieuze jongens worden gezien als lastpakken. En nog geen lekkere wijven. Hoe is het mogelijk. :mad:

als je naar mijn stats kijkt zie je dat ik niet buff ben,
maar zelfs ik erger me dood aan die beachboys :(
kan niet wachten tot de zomer bijna voorbij is en het rustiger word in de gym

Mensen die met hun smartphones onder het trainen aan het pingen zijn waardoor ze een apparaat minstens 20 minuten bezet houden. ****ing frustrerend.

Beachboys die voor de eerste keer naar de gym komen meteen dumbbells van 22 kilo pakken en ze vervolgens uit hun handen laten fl*kkeren omdat ze denken ruig te zijn om zoveel mogelijk gewicht te tillen maar je daar geen zak mee opschiet.

Zo zijn er nog wel meer dingen waaraan ik mij erger als ik door de gym loop. En dit dan 5 x in de week haha, maarja gewoon tot 10 tellen zullen we maar zeggen.

Op mijn werk (basic fit) is het echt eng druk nu, gewoon niet normaal.

Snap ook niet waarom er geen leden stop is, s'avonds zijn soms gewoon echt alle apparaten bezet en het dumbbell rek is leeg. Te bizar voor woorden.

De gym waar ik train moet je 60 euro betalen, dus daar is het altijd wel rustig. (Gelukkig zit ik er voor 30 euro :D)

Kword nu echt he-le-maal temmus van mensen in me sportschool het zijn er ineenkeer zoveel! en ze doen allemaal niks maar bezetten wel steeds dingen die ik wil gebruiken!
Kan wel weer zien dat de zomer begonnen is... :rolleyes:

Terug
Naar boven