AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Buig jij ook met bandages? Waar werk je naartoe? Wat is jouw volume op de squat. Train je in suit? Train je alleen? Maakt nog wel behoorlijk wat uit.

Ik train met iemand die in suit buigt en toch op zowel kniebuigen als de deadlift opbouwt naar 3x3 op 260kg+ Opbouwen doen wij in hetzelfde tempo (dus dat wij even veel setjes buigen/liften, hij dus met iets grotere stappen) Daar gaat gewoon tijd in zitten, er komen regelmatig powerlifters van PLH bij ons trainen, iemand die serieuze gewichten buigt is doorgaans niet in een half uurtje klaar.

Ok ok bro, no offense! :D
Ik vergeet wel eens dat er echt PL boys zitten die dat allemaal moeten doen.. Dus nee geen suit etc. En ik zei niet dat het fout was, ik ben gewoon niet bekend met die manier van trainen. En tja, mijn squat houd op bij 150 kg en mijn DL bij 205. Dat is even wat anders dan waar jij over praat. ;)

dat er niet genoeg plaats is bij ons om walking lunges te doen :(
en dat de banken voor te bankdrukken vaak bezet zijn door mensen die andere oefeningen doen zoals skullcrushers terwijl ze niet zoveel nemen dat ze perse die bank moeten gebruiken .

"Ik loop al 10 trappen op en neer elke dag!"
"M'n benen dragen m'n hele leven al m'n lichaam"
"Mijn poten zijn al dik genoeg!"
sommige van die excuses zijn echt al irritant op zich he ....
soms moet ik op mijn werk met kettingblokken sleuren en dan leg ik er 5 in mn nek en ga ik 7 verdiepingen omhoog op de trap. als ik dan 's avonds niet zou gaan trainen met dat als excuus zou ik me schuldig voelen zeker als het benendag is

Volume vergroot neurale aansturing, iets wat voor maximale gewichtsverplaatsing een must is maar voor massa ondergeschikt. Neurale aansturing kan wat dat betreft zelfs negatief werken als vebeterde aansturing een verminderd hoeveelheid samentrekkend weefsel tot gevolg heeft.

Mensen die met dit soort tasjes aan het trainen zijn.
Vindt die dingen echt zo lelijk.

2a0dvo7.jpg

Bij ons word niks gejat. Iedereen laat zijn spullen gewoon in zijn broek zitten, ik ook doe het al maanden. Maarja dat heb je in een dorp waar veel christenhonden wonen.

Nee, want de kerk steelt ook niet.

• Like
Waarderingen: 3XL
Lekker onveilig. Sukkel haha.

Ja want ik leg me Breitling+Iphone+bling diamanten oorbellen+gouden schakelketting in m'n kluisje. :rolleyes:
(not srs)
Maar ff serieus, sommige gyms werken wel met een kluisjessysteem met een cijferslot, om te voorkomen dat mensen sleuteltjes voor zichzelf gaan houden. Werkt prima hoor, geloof je nou zelf dat er mensen zijn die gaan proberen kluiscodes te breken?
Bovendien is het allicht slim om gewoon je waardevolle spullen thuis/in je auto te laten.

Er word zo vaak negatief gedaan over christendom, maar dit soort dingen lijken samen met het christendom te verdwijnen.

Mensen nemen moraliteit voor lief. Moet je nagaan als er minder gelovigen zijn. Bijbel zit vol met morele lessen, zonder die lessen is de wereld een wrede plek.

Terug
Naar boven