Numba1stunna
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 96kg
Alsof jij niet kijkt als iemand in je perifere gezichtsveld komt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+ binnen een maand of zo zie je die toch niet meer terug..super ecto negert (echt afrika style) van iets rond de 12 jaar, die toegelaten is tot de gym..
Nu heb ik niet op zich iets tegen deze kleine gozert, maar ie is 12jaar en kent NIX van fitness/dbb dus probeert hij iedereen te imiteren, maar natuurlijk fout. Niemand help die natuurlijk ook want dit is de eerste negert in de gym+ binnen een maand of zo zie je die toch niet meer terug..

Mwah, ik heb ook zeker wel mijn mening (ik ga 'm niet eens uitspreken) over dat soort dingen maar als hij gewoon graag serieus wil trainen en dan gewoon netjes om advies/hulp vraagt maakt 't me niet uit dat 't een negert is. Beetje kansloos gedrag eigenlijk.
Als 't een marokaan was, was het een ander verhaal geweest.![]()

Klopt.. Maar dit is dus echt nog een kind, hoort eigenlijk gewoon niet thuis in de gym? Ik train er nu ongeveer 2 maand en nu pas beginnen mensen die er er al lang trainen tips en gesprekjes aan te gaan. Waaruit ik kan concluderen dat ze hun advies niet zomaar gaan geven aan die mensen die 3weken komen trainen en het dan aftrapen.. Zo werkt het wel in onze gym.
En jah de fitnessbegleider is meer bezig met de chic's te entertainen![]()
Ben blij dat ik even een paar dagen afstand genomen heb van dbb, want ik zie nu dat ik veel te woedend was en geweldadig reageerde.
Heb onbewust ook naar wat lantaarnpalen gekeken en gelukkig geen foto's van mezelf gezien.
Heb Peerebaum ook niet meer in de sportschool gezien na mijn dreiging, weet niet of het toevallig is of door de dreiging kwam dat ik je niet meer zag, maar either way, ben blij dat het niet tot een confrontatie is gekomen.
Zand erover zou ik zeggen, laatste keer dat ik woedend werd liep het niet goed af.
ps. trillen van mijn hand was omdat ik superkwaad was.
Nou ja, ik zie niet in waarom een knul van 12 niet zou kunnen trainen. Maar dan wel met goede begeleiding. Ook op die leeftijd heb je er zeker baat bij. Stel dat zo'n jongen op z'n 12e goed en serieus traint.. En dit volhoud. Moet je na 6 jaar eens kijken hoe die eruit ziet.
En tja, ik ben onderhand wel een van de meest serieuze jongens die bij ons traint en idd, ik vind wel dat ze zich eerst moeten bewijzen voor ik ze help.. En dat is echt niet door 100 kg te benchen, dat is gewoon door serieus en hard te trainen en niet te k*tten met je telefoon of slap ouwehoeren en stoer doen.

Trolololoool.. En als het geen troll was heb je wel issues zeg.. Dat je je druk kan maken om wat iemand op een forum zegt.. Ik dacht dat ik anger management issues had maar come on man... Je was echt niet normaal bezig hoor.
Als je het zo k*t vind, wat doe je hier dan? Ik kom hier voor m'n lol en ga überhaupt dat soort nutteloze confrontaties uit de weg. En dat gedreig vind ik helemaal triest..
Dus gast, relax en zorg dat je het leuk vind hier.
Doe ff je ogen open sukkel, hij wou mijn foto overal plakken op lantarenpalen en was me aan het bedreigen om me te pakken in de sportschool. Als ik zie hoe jij post dan lijkt jij me een heel intolerant persoon. Jij wordt al kwaad wanneer iemand die niet serieus lift een bankje bezet houdt.
Doe ff je ogen open sukkel, hij wou mijn foto overal plakken op lantarenpalen en was me aan het bedreigen om me te pakken in de sportschool. Als ik zie hoe jij post dan lijkt jij me een heel intolerant persoon. Jij wordt al kwaad wanneer iemand die niet serieus lift een bankje bezet houdt.
Sukkel? Ga je weer vrolijk verder stumper die je er bent? Ik probeerde normaal iets tegen je te zeggen, totaal no offense.
Ik denk dat je het met Peer toen niet goed gelezen hebt want jij was degene die begon met dreigen. En dat van foto's ophangen? b*ch pls neem je dat nou echt serieus? Geloof je zelf dat hij de tijd gaat nemen je foto's op te hangen?![]()
En trouwens, wanneer heb ik dat gezegd van dat bankje eigenlijk?
Waar is dat schelden nu weer goed voor? Ga je nu nog beginnen bashen op rusty ook? Ik zie hem nergens schelden?
Je verdient niet beter dan effe je rotkop overal te zien hangen.. Jij hebt vast veel vriendjes - rugridders niet meegeteelt..
Vandaag een stukje crosstrainer gepakt, staat er naast me ook iemand te crossen en die kerel keek constant op mijn schermpje...
herkenbaar ja