efdeve
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eens goed lezen jij. Jij begon met dreigen. Probeer nu niet de rollen om te draaien. En met die lantaarnpalen. Krijg je strafblad. Smaat enzow voor de rechter slepen.
Weet niet of jij hebt door maar ik probeer er een punt achter te zetten. Maar nee hoor, krijg weer superveel haat. Ik zei toch zand erover ofniet, krijg ik weer allerlei shit over me heen.

3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
noodzakelijke verdediging want jij beetje dreigen van in sportschool ik ga je pakken toch ewa peerebaum zeker moet noodzakelijk verdedigen op deze manier
Ik dacht ook aan die richting3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
noodzakelijke verdediging want jij beetje dreigen van in sportschool ik ga je pakken toch ewa peerebaum zeker moet noodzakelijk verdedigen op deze manier
. Plus hij postte zelf een foto ( pas op met wat je op het web zet
) zonder hoofd dus denk dat die smaad allemaal harstikke meevalt 

Ik dacht ook aan die richting. Plus hij postte zelf een foto ( pas op met wat je op het web zet
) zonder hoofd dus denk dat die smaad allemaal harstikke meevalt
Ik dreig niet hoor goos die lantaarnactie is vreedzaam integenstelling tot iemand aanvliegen als hij niet wegkijkt
En geen zorgen hoor sjon ik zal je gewoon blijven aankijken met een dikke glimlach, ik zal je nooit de eerste klap geven dan raak ik me grijze legi + werk dadelijk kwijt en dat ben je me niet waard![]()
Precies.
Volgens mij willen ze gewoon drama kijk en lees topic en zie eens waar mensen zich allemaal aan irriteren "ik ben beest en er liep een kleine man in mijn weg, hoe durft hij".
Zoals ik al zei, ik ben meer volwassen en probeer er een punt achter te zetten, gaat wel moeilijk.

Ga je weer dreigen. Ff serieus, je raakt wel meer kwijt dan je grijze + werk (wat dat ook mag betekenen).
Maar ik ga ff een paar dagen weg hiero.
Een groep mensen die met veel gewicht een oefening verkeerd doen en dat iedereen er naar kijkt omdat ze het tof vinden dat ze met zware gewichten werken.
Ga je weer dreigen. Ff serieus, je raakt wel meer kwijt dan je grijze + werk (wat dat ook mag betekenen).
Maar ik ga ff een paar dagen weg hiero.
dat is toch geen dreigen? Kom ff met je hoofd uit lalaland 

dat is toch geen dreigen? Kom ff met je hoofd uit lalaland
En doeidoei sjonnie![]()