XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Here we go again :D

Precies.

Volgens mij willen ze gewoon drama kijk en lees topic en zie eens waar mensen zich allemaal aan irriteren "ik ben beest en er liep een kleine man in mijn weg, hoe durft hij".

Zoals ik al zei, ik ben meer volwassen en probeer er een punt achter te zetten, gaat wel moeilijk.

Ga eens goed lezen jij. Jij begon met dreigen. Probeer nu niet de rollen om te draaien. En met die lantaarnpalen. Krijg je strafblad. Smaat enzow voor de rechter slepen.

3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.

noodzakelijke verdediging want jij beetje dreigen van in sportschool ik ga je pakken toch ewa peerebaum zeker moet noodzakelijk verdedigen op deze manier

3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.

noodzakelijke verdediging want jij beetje dreigen van in sportschool ik ga je pakken toch ewa peerebaum zeker moet noodzakelijk verdedigen op deze manier

Jij moet niet studeren. Gaat helemaal mis.

Beginnen je armpies alweer te trillen :D

Ga jij nou maar serieus doen.

Hey jongens. Ik ga maar weer een paar dagen weg uit deze topic. Gaat weer nergens over en iedereen wil drama met die stomme popcorn posts ik zie het al.

Ik dacht ook aan die richting :). Plus hij postte zelf een foto ( pas op met wat je op het web zet ;) ) zonder hoofd dus denk dat die smaad allemaal harstikke meevalt :)

Ik dreig niet hoor goos die lantaarnactie is vreedzaam integenstelling tot iemand aanvliegen als hij niet wegkijkt ;)

En geen zorgen hoor sjon ik zal je gewoon blijven aankijken met een dikke glimlach, ik zal je nooit de eerste klap geven dan raak ik me grijze legi + werk dadelijk kwijt en dat ben je me niet waard ;)

Misschien kunnen we nog een topic starten met als titel "Wat vind jij irritant op dbb forum" of bestaat die al?...

OT:

Om maar een paar voorbeelden te geven:- mensen die via hun gsm loeihard muziek afspelen terwijl er gewoon al muziek opstaat in de sportschool.

- mensen die met 20 kg incline benchen met slechte techniek en op het einde van hun laatste rep de gewichten weg gooien van tenminste 1.5 meter hoogte...

- mensen die irritant hard lopen te kreunen als ze bezig zijn...

- mensen die met een tanktop benchen zonder handdoek op de bench te leggen...kom op man, andere mensen moeten toch niet in jouw zweet liggen...

- jongens/mannen die dames zien afkomen naar het kracht gedeelte en lang genoeg staren tot de dames zich bedenken of gewoon niet meer durven te komen.

- jeugd die in groepjes van 6 komen en al de bankjes tegelijk bezet houden om allemaal dezelfde oefening te doen...

Waren we maar allemaal zo volwassen als Sjonnie :)

Ik dacht ook aan die richting :). Plus hij postte zelf een foto ( pas op met wat je op het web zet ;) ) zonder hoofd dus denk dat die smaad allemaal harstikke meevalt :)

Ik dreig niet hoor goos die lantaarnactie is vreedzaam integenstelling tot iemand aanvliegen als hij niet wegkijkt ;)

En geen zorgen hoor sjon ik zal je gewoon blijven aankijken met een dikke glimlach, ik zal je nooit de eerste klap geven dan raak ik me grijze legi + werk dadelijk kwijt en dat ben je me niet waard ;)

Ga je weer dreigen. Ff serieus, je raakt wel meer kwijt dan je grijze + werk (wat dat ook mag betekenen).

Maar ik ga ff een paar dagen weg hiero.

Waren we maar allemaal zo volwassen als Sjonnie :)

volwassenen op dbb ?

futuramafry.jpg

Precies.

Volgens mij willen ze gewoon drama kijk en lees topic en zie eens waar mensen zich allemaal aan irriteren "ik ben beest en er liep een kleine man in mijn weg, hoe durft hij".

Zoals ik al zei, ik ben meer volwassen en probeer er een punt achter te zetten, gaat wel moeilijk.

Mensen posten wat hun irriteert, of je het daarmee eens bent boeit geen ene reet.
En tot de volgende keer weer sjon! :hello:

Een groep mensen die met veel gewicht een oefening verkeerd doen en dat iedereen er naar kijkt omdat ze het tof vinden dat ze met zware gewichten werken.

Een groep mensen die met veel gewicht een oefening verkeerd doen en dat iedereen er naar kijkt omdat ze het tof vinden dat ze met zware gewichten werken.

Waar heb jij het over dan?

Dit topic gaat over TeamSjonnie en Peerebaum.

Die Sjonnie kan je toch niet serieus nemen?
Al zou ik een account aanmaken om zo hard mogelijk te trollen op dit forum,
dan zou Sjonnie me nog overtreffen.

Dit topic:

2h2igap.jpg

Jongens hou het nu gewoon eens on topic of maak een ander topic met jullie kinderachtig gezeik, of doe het via pb, niemand heeft er wat aan.

Terug
Naar boven