MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whatever, ik ben wel volwassen genoeg om hier niet op in te gaan.
Zijn post was vol minachting.

Waarom help jij hem niet? Jochie van 12, waarschijnlijk met ambities en doelen (anders zou hij daar niet staan). Totaal geen idee wat hij moet doen en durft ook niet te vragen...Zeker! maar als je het totaal plaatje bekijkt is dit gewoon de schuld van de sportschool eigenaar.. Hij laat dit joch betalen voor niets eigenlijk
Vind ook wel dat je eerst moet bewijzen wat je waard bent en niet de 'teamsjonnie' uithangen..
gister @ gym, was een gozert die er nu wel een tijdje traint. vroeg of ik hem kon spotten met BP en met 3 reps negatief. begint die na het setjes (toen ik skull crushers langs hem ging doen) te praten over buikvet. hoe verschrikkelijk lelijk het wel niet was en dat het er niet uit zag. nou ik voelde me redelijk aangesproken dus ik ging in de verdediging en zei het interesseert me nog niks, ik train nog lekker 2 jaar door en ga dan wel een keer kijken naar afvallen (heb een vp van 13, dus erg veel is het niet). toen begon die mij te vertellen hoe ik buikspieroefeningen moest doen om mijn bellyfat kwijt te raken. give me a break man, hij had zelf nog niet eens body.
was even druk met werk ( ik train nooit op een specifiek tijdstip ivm wisselende werktijden ) en kon maar 4x naar de gymn vorige week, dat met die lantarenpalen zou een mooie stunt zijn geweest immers weet ik al wie je bent door de dbb detectives ( thx guys ) en wacht nu dus tot jij mij aanspreektBen blij dat ik even een paar dagen afstand genomen heb van dbb, want ik zie nu dat ik veel te woedend was en geweldadig reageerde.
Heb onbewust ook naar wat lantaarnpalen gekeken en gelukkig geen foto's van mezelf gezien.
Heb Peerebaum ook niet meer in de sportschool gezien na mijn dreiging, weet niet of het toevallig is of door de dreiging kwam dat ik je niet meer zag, maar either way, ben blij dat het niet tot een confrontatie is gekomen.
Zand erover zou ik zeggen, laatste keer dat ik woedend werd liep het niet goed af.
ps. trillen van mijn hand was omdat ik superkwaad was.

Doe ff je ogen open sukkel, hij wou mijn foto overal plakken op lantarenpalen en was me aan het bedreigen om me te pakken in de sportschool. Als ik zie hoe jij post dan lijkt jij me een heel intolerant persoon. Jij wordt al kwaad wanneer iemand die niet serieus lift een bankje bezet houdt.

daarintegen loop ik ook niet weg 
try me...Only @ DBB... Echt srsly iedereen moet hier eens een Testo check doen... Agressive as **** hier op het forum... Overal! Haha... Nouja met name in de AAS sectie, maar dit begint toch ook alweer een mooi draadje te worden zo![]()

was even druk met werk ( ik train nooit op een specifiek tijdstip ivm wisselende werktijden ) en kon maar 4x naar de gymn vorige week, dat met die lantarenpalen zou een mooie stunt zijn geweest immers weet ik al wie je bent door de dbb detectives ( thx guys ) en wacht nu dus tot jij mij aanspreekt
Ps probeer je nu rusty te bashen![]()

Waarom help jij hem niet? Jochie van 12, waarschijnlijk met ambities en doelen (anders zou hij daar niet staan). Totaal geen idee wat hij moet doen en durft ook niet te vragen...
Geef hem een paar zetjes in de juiste richting. Zoveel reps/sets, uitvoering belangrijker dan gewicht, wel alle spieren trainen.... vraag maar een schema aan de balie en misschien willen zij ook wel oefening aan je uitleggen.
Of leg er zelf een paar uit.
In mijn sportschool help ik ook beginnelingen (die wel wat wilskracht tonen en zichzelf kunnen pushen weliswaar, maar dit zijn geen 12 jarigen) en ze zijn altijd heel dankbaar
Hij heeft niet erg goed opgelet bij Nederlands denk ik...Ik hoop niet dat dit over mij gaat want volgens mij wil jij mij pakken zodra jij me aankeek en niet wegkeek?
Enja dat met die lantaarnpalen klopt idd, mooi geweldloze actie want ik hoef me niet te bewijzen tegenover jouwdaarintegen loop ik ook niet weg
Dus als je wilttry me...
sjonnie tyf nou eens op met je gezeik in al die topics. Je foto's na 2 jaar trainen zijn belachelijk en je ben alles behalve ruig. Ga meer eten en harder trainen en minder stoer doen man gek.