MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Whatever, ik ben wel volwassen genoeg om hier niet op in te gaan.

Zijn post was vol minachting.

:roflol:
:popcorn:

Maar even serieus.
Er zijn genoeg mensen hier op het forum die je op het begin geprobeerd hebben dingen uit te leggen en te helpen.
Hier werd vaak met veel agressie en onbegrip op gereageerd.
En ook uit je eigen posts valt te merken dat je gewoon nog niet superveel van BB weet en met advies doe je dus (bijna) niets.

Vind je het dan gek dat mensen op een gegeven moment vervelend gaan reageren?

Mijn advies: Minder posten, meer lezen en snappen dat 99% van wat hier aan dreigingen etc. staat grappen zijn.
p.s. eigenlijk ga ik er nog steeds van uit dat je gewoon een troll bent maar ik had tijd over.

Zeker! maar als je het totaal plaatje bekijkt is dit gewoon de schuld van de sportschool eigenaar.. Hij laat dit joch betalen voor niets eigenlijk :rolleyes:
Vind ook wel dat je eerst moet bewijzen wat je waard bent en niet de 'teamsjonnie' uithangen..
Waarom help jij hem niet? Jochie van 12, waarschijnlijk met ambities en doelen (anders zou hij daar niet staan). Totaal geen idee wat hij moet doen en durft ook niet te vragen...
Geef hem een paar zetjes in de juiste richting. Zoveel reps/sets, uitvoering belangrijker dan gewicht, wel alle spieren trainen.... vraag maar een schema aan de balie en misschien willen zij ook wel oefening aan je uitleggen.
Of leg er zelf een paar uit.

In mijn sportschool help ik ook beginnelingen (die wel wat wilskracht tonen en zichzelf kunnen pushen weliswaar, maar dit zijn geen 12 jarigen) en ze zijn altijd heel dankbaar

• Like
Waarderingen: kix
gister @ gym, was een gozert die er nu wel een tijdje traint. vroeg of ik hem kon spotten met BP en met 3 reps negatief. begint die na het setjes (toen ik skull crushers langs hem ging doen) te praten over buikvet. hoe verschrikkelijk lelijk het wel niet was en dat het er niet uit zag. nou ik voelde me redelijk aangesproken dus ik ging in de verdediging en zei het interesseert me nog niks, ik train nog lekker 2 jaar door en ga dan wel een keer kijken naar afvallen (heb een vp van 13, dus erg veel is het niet). toen begon die mij te vertellen hoe ik buikspieroefeningen moest doen om mijn bellyfat kwijt te raken. give me a break man, hij had zelf nog niet eens body.

gister @ gym, was een gozert die er nu wel een tijdje traint. vroeg of ik hem kon spotten met BP en met 3 reps negatief. begint die na het setjes (toen ik skull crushers langs hem ging doen) te praten over buikvet. hoe verschrikkelijk lelijk het wel niet was en dat het er niet uit zag. nou ik voelde me redelijk aangesproken dus ik ging in de verdediging en zei het interesseert me nog niks, ik train nog lekker 2 jaar door en ga dan wel een keer kijken naar afvallen (heb een vp van 13, dus erg veel is het niet). toen begon die mij te vertellen hoe ik buikspieroefeningen moest doen om mijn bellyfat kwijt te raken. give me a break man, hij had zelf nog niet eens body.

Zo denken de meeste in de gym erover. Leuk om te zien, zo'n rijtje met walrussen die proberen buikspier oefeningen te doen door een soort van beweging te doen waarbij het lijkt alsof ze op hun dikke reet willen wippen zodat ze kunnen opstaan.
That's the whey to go!

Ben blij dat ik even een paar dagen afstand genomen heb van dbb, want ik zie nu dat ik veel te woedend was en geweldadig reageerde.

Heb onbewust ook naar wat lantaarnpalen gekeken en gelukkig geen foto's van mezelf gezien.

Heb Peerebaum ook niet meer in de sportschool gezien na mijn dreiging, weet niet of het toevallig is of door de dreiging kwam dat ik je niet meer zag, maar either way, ben blij dat het niet tot een confrontatie is gekomen.

Zand erover zou ik zeggen, laatste keer dat ik woedend werd liep het niet goed af.

ps. trillen van mijn hand was omdat ik superkwaad was.
was even druk met werk ( ik train nooit op een specifiek tijdstip ivm wisselende werktijden ) en kon maar 4x naar de gymn vorige week, dat met die lantarenpalen zou een mooie stunt zijn geweest immers weet ik al wie je bent door de dbb detectives ( thx guys ) en wacht nu dus tot jij mij aanspreekt :)

Ps probeer je nu rusty te bashen :roflol:

Doe ff je ogen open sukkel, hij wou mijn foto overal plakken op lantarenpalen en was me aan het bedreigen om me te pakken in de sportschool. Als ik zie hoe jij post dan lijkt jij me een heel intolerant persoon. Jij wordt al kwaad wanneer iemand die niet serieus lift een bankje bezet houdt.

Ik hoop niet dat dit over mij gaat want volgens mij wil jij mij pakken zodra jij me aankeek en niet wegkeek?:roflol:

Enja dat met die lantaarnpalen klopt idd, mooi geweldloze actie want ik hoef me niet te bewijzen tegenover jouw :) daarintegen loop ik ook niet weg ;)

Dus als je wilt :) try me...

Only @ DBB... Echt srsly iedereen moet hier eens een Testo check doen... Agressive as **** hier op het forum... Overal! Haha... Nouja met name in de AAS sectie, maar dit begint toch ook alweer een mooi draadje te worden zo :p

Only @ DBB... Echt srsly iedereen moet hier eens een Testo check doen... Agressive as **** hier op het forum... Overal! Haha... Nouja met name in de AAS sectie, maar dit begint toch ook alweer een mooi draadje te worden zo :p

En in real life durven ze niks :p

Ow lawd het is weer begonnen.

mjacksonpopcorn.gif

was even druk met werk ( ik train nooit op een specifiek tijdstip ivm wisselende werktijden ) en kon maar 4x naar de gymn vorige week, dat met die lantarenpalen zou een mooie stunt zijn geweest immers weet ik al wie je bent door de dbb detectives ( thx guys ) en wacht nu dus tot jij mij aanspreekt :)

Ps probeer je nu rusty te bashen :roflol:

Tja, leek het wel even op maar hij was ineens "volwassen genoeg" ofzo.. Oftewel hij zag ook wel in dat hij dom bezig was..
Pas je wel goed op jezelf Peer? :roflol:

Waarom help jij hem niet? Jochie van 12, waarschijnlijk met ambities en doelen (anders zou hij daar niet staan). Totaal geen idee wat hij moet doen en durft ook niet te vragen...
Geef hem een paar zetjes in de juiste richting. Zoveel reps/sets, uitvoering belangrijker dan gewicht, wel alle spieren trainen.... vraag maar een schema aan de balie en misschien willen zij ook wel oefening aan je uitleggen.
Of leg er zelf een paar uit.

In mijn sportschool help ik ook beginnelingen (die wel wat wilskracht tonen en zichzelf kunnen pushen weliswaar, maar dit zijn geen 12 jarigen) en ze zijn altijd heel dankbaar

Tuurlijk heeft ie ambities en doelen, maar of de wil er is om door te zetten?

Heb mezelf voorgenomen als hij iets van 1a2 maanden komt, hem wat zal helpen met z'n oefeningen en miss eens de sporteigenaar erover aan te spreken om een trainingschema voor de kleine te maken.

Goede link, het foutje erin is erg overtuigend.

Lijkt net of hij geen voeten heeft. :o

Ik hoop niet dat dit over mij gaat want volgens mij wil jij mij pakken zodra jij me aankeek en niet wegkeek?:roflol:

Enja dat met die lantaarnpalen klopt idd, mooi geweldloze actie want ik hoef me niet te bewijzen tegenover jouw :) daarintegen loop ik ook niet weg ;)

Dus als je wilt :) try me...

Ga eens goed lezen jij. Jij begon met dreigen. Probeer nu niet de rollen om te draaien. En met die lantaarnpalen. Krijg je strafblad. Smaat enzow voor de rechter slepen.

sjonnie tyf nou eens op met je gezeik in al die topics. Je foto's na 2 jaar trainen zijn belachelijk en je ben alles behalve ruig. Ga meer eten en harder trainen en minder stoer doen man gek.

sjonnie tyf nou eens op met je gezeik in al die topics. Je foto's na 2 jaar trainen zijn belachelijk en je ben alles behalve ruig. Ga meer eten en harder trainen en minder stoer doen man gek.

Weet niet of jij hebt door maar ik probeer er een punt achter te zetten. Maar nee hoor, krijg weer superveel haat. Ik zei toch zand erover ofniet, krijg ik weer allerlei shit over me heen.

Terug
Naar boven