MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Nog eentje, misschien herkenbaar voor sommigen:

Ik moest richting het toilet, en omdat ik mijn bankje wou houden leg ik mijn handdoek netjes over de langste zijde van het bankje en mijn flesje er bovenop... Ik ben, denk ik, nog geen minuut weg of er zit een andere vent bovenop mijn bankje, hij heeft mijn handdoek over een machine gehangen en mijn flesje op de grond gezet (dat dan weer wel), en hij zat maar wat versuft voor zich uit te staren. Dus ik pak mijn spul op en ga naast hem staan, maar hij kijkt niet op. Ik wacht even en vraag uiteindelijk: "Mag ik hier nog even mijn ding doen, aangezien jij momenteel toch niets doet?", sociaal als hij was ging hij op een machine verder met voor zich uit kijken en kon ik mijn schema vervolgen!

Nog eentje, misschien herkenbaar voor sommigen:

Ik moest richting het toilet, en omdat ik mijn bankje wou houden leg ik mijn handdoek netjes over de langste zijde van het bankje en mijn flesje er bovenop... Ik ben, denk ik, nog geen minuut weg of er zit een andere vent bovenop mijn bankje, hij heeft mijn handdoek over een machine gehangen en mijn flesje op de grond gezet (dat dan weer wel), en hij zat maar wat versuft voor zich uit te staren. Dus ik pak mijn spul op en ga naast hem staan, maar hij kijkt niet op. Ik wacht even en vraag uiteindelijk: "Mag ik hier nog even mijn ding doen, aangezien jij momenteel toch niets doet?", sociaal als hij was ging hij op een machine verder met voor zich uit kijken en kon ik mijn schema vervolgen!

Dat is ook weer zo iets... Vaak genoeg zie je mensen spul op bankje leggen en komen ze na 10 minuten het er weer af halen zonder dat ze het bankje zelf hebben gebruikt. Lastig in te schatten wat de situatie is en meestal haal ik dat spul er zelf ook gewoon af. Vind dat spul bezet houden niet echt opgaat in een sportschool.

dus als ik op elke bankje en machine mijn handoek en mij fles leg is die bezet doormij ?

Train al dik een jaar op sokken met de deadlift, train maandag keer overdag ipv savonds, sta te deadliften komt er meteen een geflipte sportschool instructeur (?) was het iig niet, dikke papz*k was het, ging redelijk uit zn plaat dat het niet kon en dat er misschien wel gewichten op mn voeten konden vallen. Toen ik zei dat ik het al dik een jaar doe en echt wel weet waar ik mee bezig ben als powerlifter, was t helemaal leuk en kwam ie meteen met zn verhaal ''jullie zijn niets, die 20e per maand die je betaald is niks voor ons''

stelletje nazi's, weer ff een reminder om savonds te blijven trainen

Ik snap dat het bankje-bezet-houden varieert van de ik-ben-even-kortstondig-naar-het-toilet vorm tot aan het dikke-pech-ik-ga-drie-cola-drinken-en-een-praatje-maken principe, maar een minuut de kat uit de boom kijken is toch niet teveel gevraagd?

sta te deadliften komt er meteen een geflipte sportschool instructeur (?) was het iig niet, dikke papz*k was het, ging redelijk uit zn plaat dat het niet kon en dat er misschien wel gewichten op mn voeten konden vallen.

lol... als er een paar honderd kg op je tenen valt met schoenen aan ga je ook met blauwe tenen naar huis hoor... net alsof dat uit zal maken.

Ik snap dat het bankje-bezet-houden varieert van de ik-ben-even-kortstondig-naar-het-toilet vorm tot aan het dikke-pech-ik-ga-drie-cola-drinken-en-een-praatje-maken principe, maar een minuut de kat uit de boom kijken is toch niet teveel gevraagd?
pissen duurt bij mij sowieso geen minuut hoor? maar als ik niet gezien had dat diegene naar de wc liep had ik wss ook gewoon handdoek aan de kant gelegd hoor.... ik ga niet staan wachten tot iemand eventueel terugkomt....

Train al dik een jaar op sokken met de deadlift, train maandag keer overdag ipv savonds, sta te deadliften komt er meteen een geflipte sportschool instructeur (?) was het iig niet, dikke papz*k was het, ging redelijk uit zn plaat dat het niet kon en dat er misschien wel gewichten op mn voeten konden vallen. Toen ik zei dat ik het al dik een jaar doe en echt wel weet waar ik mee bezig ben als powerlifter, was t helemaal leuk en kwam ie meteen met zn verhaal ''jullie zijn niets, die 20e per maand die je betaald is niks voor ons''

Klagen bij de eigenaar:evil:

Ik mag ook niet meer op slippers trainen :(

Ik snap die onzin toch ook niet. Alsof een paar nike-schoenen je voet zal beschermen als er een schijf van 20 kilo op valt. ik train thuis altijd op blote voeten. Helpt je hele lichaam! JE staat stabieler en traint tevens de spieren van je voeten.

inderdaad, schoenen helpen ook niet veel, enkele weken geleden 40kg op men voet laten vallen, en heb er nog last van :-s

Grappige is dat ik dan wel weer mag tillen op deadlift slippers, deze schoentjes:

gaat idd veel helpen :roflol:

1336.jpg

Jep, moet sowieso hard werken aan spanning opbouwen/ behouden.

Speel ook nog te veel met stance, ik denk dat ik te close sta.

Probeer iig elke deadlift 3 sec onder spanning te zakken ipv hem te laten vallen. Gaat al veel goeds doen voor je rugspanning. Conventional sta je gewoon op heupwijdjte, sumo hangt het af van je flexibiliteit

mensen die niet van intensief trainen hebben gehoord en als ik intensief train ze mij blijven aanstaren alsof ik van een ander planeet kom

fl**ker toch op man, stelletje maloten.

Terug
Naar boven