AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zit ik rustig mijn injectie te zetten in de kleedkamer komt er zon homo naar me toe zegt ie dat ik mooie billen heb wtf

Ik irriteer me tegenwoordig nergens meer aan, ben het wel gewend. Oortjes in en knallen.

Ik irriteer me aan kerels die me aanstaren terwijl ik met een knalrode kop m'n training doe en vervolgens zeggen: dat heb je toch helemaal niet nodig meisje, ik vind dat je er zo al goed uit ziet....... Heb ik om jouw mening gevraagd???

Ik irriteer me aan kerels die me aanstaren terwijl ik met een knalrode kop m'n training doe en vervolgens zeggen: dat heb je toch helemaal niet nodig meisje, ik vind dat je er zo al goed uit ziet....... Heb ik om jouw mening gevraagd???
pics

Tuurlijk...ik ga pics plaatsen terwijl ik nog niet happy ben met mezelf

2 Domme bitches die sporten niet serieus nemen, steeds dom lopen lachen.
Was er zo een oefening voor je reet waar je je been naar achter moest zwingen, vraagt ze moet je dit met 2 benen doen? -_______-

Zo zitten er bij ons ook verschillende meisjes die altijd met hun tweetjes komen en eigenlijk niet veel doen in de fitness. Ik zie meerdere keren per week 2 meisjes die telkens ongeveer 1u binnen zijn, en dan zit 1 bvb op de fiets voor 10 en staat de andere erlangs tegen haar te praten, dan gaan ze iets drinken en zitten ze gelijk 2 pubertjes de mannen aan te staren en staan ze wat onnozel te giechelen, dan gaat de andere 10min op de crosstrainer terwijl de andere erlangs staat... Ze zien er dan ook nog zo trashy uit... de ene is skinnyfat en draagt dan een lage broek en een kort topje zodat je haar vetband en lovehandles kan zien en de andere is gewoon héél dik maar lijkt zichzelf 'da bomb' te vinden. Ik vind ze maar misselijke wichten :grumble:

Irriteer me aan jeugd die denken dat t zin heeft om 20 setjes vd zelfde oeffening te doen:rolleyes:

Mensen die een leeuw nadoen in de gym.
Ik kreun ook wel is of 'blaf' zo is voor een zwaar setje, maar heel de tijd ''ssssssht raaauw'' roepen van de eerste tot laatste rep is er me wat over.

Terwijl zij verkeerde techniek en uitvoering hanteren

Terug
Naar boven