TomTomTomTom
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(bb 
who knowsProbeerde ik gisteren ook, kreeg 'm niet van de grond af ... 160 was gister m'n max ...
Met hoeveel reps train jij meestal?
Normaal gesproken boeit kracht me niet, gewoon focussen op de uitvoering en veel reps.Het lukt je binnenkort wel een keer.Met hoeveel reps train jij meestal?
Zelf zit ik meestal tussen de 8-12 reps en het is zo wel leuk om te zien wat je kracht is op 1 of 2 reps.Normaal gesproken boeit kracht me niet, gewoon focussen op de uitvoering en veel reps.
train nu al in korte sportbroek ruim boven de knieen + hempie zweet me vaak al kapot gaat nog leuk worden van de zomer
ik train in de winter ook in een kort broekje hoor?

Deze is waarschijnlijk al meerdere malen langsgekomen maar daarom niet minder irritant:
Mensen die een bankje of machine bezet houden, er in een uur tijd 20 setjes op doen, de helft van de tijd niets doen behalve om zich heen kijken en tot overmaat van ramp de oefening ook nog eens niet goed uitvoeren... Dit alles uiteraard ten koste van je eigen schema!

Deze is waarschijnlijk al meerdere malen langsgekomen maar daarom niet minder irritant:
Mensen die een bankje of machine bezet houden, er in een uur tijd 20 setjes op doen, de helft van de tijd niets doen behalve om zich heen kijken en tot overmaat van ramp de oefening ook nog eens niet goed uitvoeren... Dit alles uiteraard ten koste van je eigen schema!

soms train ik is in een gym als ik vrienden train maar hou dan meestal m'n trui aan, blijkbaar vreselijk storend voor de meeste aangezien er een paar het nodig vonden om ''kijk hij, hij wilt stoer doen'' te roepen :')
+ m'n DL die wél van de grond kwam, maar kon hem niet locken![]()
Pics2 Domme bitches die sporten niet serieus nemen, steeds dom lopen lachen.
Was er zo een oefening voor je reet waar je je been naar achter moest zwingen, vraagt ze moet je dit met 2 benen doen? -_______-