AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ze hebben alle zwaardere gewichten weg gehaald omdat ze af wouden van alle "anabolentypes", zo is dat letterlijk tegen mij gezegd. We hadden eerst dumbbells tot 62 kg en nu nog maar tot 32 kg. Legpress weg en allerlei goede benen apparaten allemaal weg. Gelukkig ben ik hier over weekje of 2-3 weg

Bij ons zijn de 'anabolentypes' (lol, ik bedoel er agressieve roid ragers mee) gewoon weggestuurd. Schreeuwen, ruzie zoeken, schelden, boeren, met gewichten gooien en slopen ... Ijzer halen ze niet weg bij ons, gelukkig . (db 62, sq, bp, lp)

Laatst bewerkt:
Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.

als dit serieus is kun je beter thuis blijven 90% van de mensen doet wel 1 of meer van deze dingen

FanTAStisch resume.
Vanmiddag nog bij Fit4Free Overvecht een of andere MORON op teenslippers.
WTF moet dat voor workout worden dacht ik nog.
Het werd een beetje rondlopen... aarzelend een pin tussen de gewichten bij een random toestel..... na 1x10 vertwijfeld om zich heen kijken.... wandelen....
GO
AWAY

FanTAStisch resume.
Het werd een beetje rondlopen... aarzelend een pin tussen de gewichten bij een random toestel..... na 1x10 vertwijfeld om zich heen kijken.... wandelen....
GO
AWAY

en hier irriteer jij je aan?

FanTAStisch resume.
GO
AWAY
Jij bent echt teveel bezig met andere mensen als je jezelf aan deze kleine dingetjes stoort. Elke post van jou is rage.

FanTAStisch resume.
GO
AWAY

zo zag mijn eerste training er ook ongeveer uit, misschien kan je je beter druk maken om je gare posts hier

Bij ons zijn de 'anabolentypes' (lol, ik bedoel er agressieve roid ragers mee) gewoon weggestuurd. Schreeuwen, ruzie zoeken, schelden, boeren, met gewichten gooien en slopen ... Ijzer halen ze niet weg bij ons, gelukkig . (db 62, sq, bp, lp)
ik ben echt supervriendelijke kerel als je normaal gedraagd :) Heb ook enorme hekel aan schreeuwende mensen ,gister nog een groepje buitenlanders schreeuwen naar elkaar enzo

Laatst bewerkt:

Kidding right?
En al die andere posts dan?
"...uhm..... m'n linkerbal hangt lager dan de rechter... hoe komt dat?..."
"...mjahhh ik ben 16 en ga 1250mg per week zetten, kan dat kwaad
denken jullie? ...."
Inteelt doet wat met verstandelijke vermogens, ik wist alleen niet dat het zo erg was.
My bad.

Kidding right?
denken jullie? ...."
Inteelt doet wat met verstandelijke vermogens, ik wist alleen niet dat het zo erg was.
My bad.

Dit zijn wel degelijk srs problemen die je hier aankaart.. Als vrouw zijnde kun je dat natuurlijk niet weten.

Kidding right?
denken jullie? ...."
My bad.

dit heb ik oook! kan je die van mij recht zetten? ;)

Kidding right?
denken jullie? ...."
My bad.

wat boeit jou het nou wat die kerel in de gym doet zolang hij geen overlast veroorzaakt
en op je slippers niks doen is geen overlast

jij voelt je wel belangrijk of niet :roflol: al jouw posts geven dat zo'n beetje aan

wat boeit jou het nou wat die kerel in de gym doet zolang hij geen overlast veroorzaakt
en op je slippers niks doen is geen overlast

jij voelt je wel belangrijk of niet :roflol: al jouw posts geven dat zo'n beetje aan

ach ze wil er gewoon bijhoren, zo van: 'hey ik ben hardcore zoals jullie en ik erger me ook aan ecto's en mensen die niet hardcore zijn'. Doet me denken aan Crossfit en de wijven die het doen, zij denken dat ze instant hardcore zijn omdat ze squatten en deadliften (weliswaar met 50kg en twijfelachtige form)

waarom denken jullie dat tasoula een vrouw is?

Heb alleen een hekel aan mensen die een apparaat een half uur bezet houden of er is zelfs zo'n gast die z'n spullen op meerdere apparaten legt en ze dan ff om en om gaat doen, die blackberry gasten houden ook vaak al die apparaten super lang vast. Geluid en shit boeit me nog niet eens zo, zolang ik snel en efficient kan trainen :D

Terug
Naar boven