XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

We hebben 1 squatrek en daar staan op maandag een hele groep ecto's een uur lang skullscrushers te doen. ****ing irritant.

skullcrushers, squatrek.. wtf
bij ons waren ze al lang weggetrapt denk ik.. waarom spreek je ze gewoon niet aan en zeg je niet dat een squatrek voor squats bedoeld zijn ?

wel irritant inderdaad bicep curlers in het squat rack... maar ik vraag altijd of ik tussendoor mag trainen dat mag altijd en dan die stang volladen en dan na het setje gaan zitten lopen ze vaak weg :o als ze gaan zeuren zeg je dat je duizelig bent ofzo

mensen die constant lief proberen te doen

Mensen die je constant aankijken met de verwachting dat je ze gaat begroeten.. joh als je zo graag mijn erkenning van je aanwezigheid wilt dan zeg je zelf maar hallo.

ik curl wel eens in het squat rek....vaste barbells gaan maar tot 35 kg.
ik curl met 50-60kg dus das enige optie dan

Vaste barbells is iets anders

wazmet jou sportschool, barbells maar tot 35kg.
ze hebben alle zwaardere gewichten weg gehaald omdat ze af wouden van alle "anabolentypes", zo is dat letterlijk tegen mij gezegd. We hadden eerst dumbbells tot 62 kg en nu nog maar tot 32 kg. Legpress weg en allerlei goede benen apparaten allemaal weg. Gelukkig ben ik hier over weekje of 2-3 weg

hm, barbells tot 50kg en dumbbells tot 65-70ish hier =)

ze hebben alle zwaardere gewichten weg gehaald omdat ze af wouden van alle "anabolentypes", zo is dat letterlijk tegen mij gezegd. We hadden eerst dumbbells tot 62 kg en nu nog maar tot 32 kg. Legpress weg en allerlei goede benen apparaten allemaal weg. Gelukkig ben ik hier over weekje of 2-3 weg

wtf man echt te treurig voor woorden

lol Suwardi anabolentype, daar bedoelen ze jou dus mee he :roflol:

die instructeurs zeker weer suwardi

hoe ****ing zielig kan je zijn

die instructeurs zeker weer suwardi

hoe ****ing zielig kan je zijn

die instructeurs haten me serieus gewoon ofzo. Altijd als ik aan het trainen ben kijken of ik iets fout doe zoals gewichten niet opruimen of gooien met gewichten.
viesche nichten

Misschien moeten we maar eens met dbb knokploeg gaan trainen waar jij gaat suwardi :rolleyes:

Terug
Naar boven