Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

er is maar 1 oplossing.

pics

geloof mij maar tasoula is een vrouw (srs)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 23:30 ----------

Het verschil is dat dit niet Teenslipper Tinus z'n eerste training is.
Als posts gevoelig liggen zijn ze gelijk "gaar"?
teenslipper tinus :D

+1 hier twijfel ik ook wat aan

zie der bijna alleen maar ( roid? ) ragen

Vast wel.
Grappig dat als er dingen worden gezegd dit meteen ligt aan "de periode in de maand bij vrouwen".
Al die blunders en bloopers bij jongens wijs ik toch ook niet toe aan een volle zak en 'm nergens kwijt kunnen?

Just laugh about it. En volgens elke DBB'er ben jij volgens mij constant ongesteld :D

The****, net naar nieuwe gym verhuist, is ie in 't weekend al gesloten om 12u ipv normaal 16u :(

Waarom zou je je irriteren als iemand voor de spiegel staat te trainen, doe ik altijd kan bijna lachen om de kop die ik erbij trek + ik kan goed op m`n form letten?

iets irritants wat ik laatst heb meegemaakt in de gym:
ik was aan het deadliften bij het squatrek ( kon nergens anders het was te druk ) komt een man naar me toe , en komt er een beetje wanhopig bij staan , ik vraag hem : ben je iets aan het zoeken? hij zegt ja ik wou eigelijk squaten. ik: ohh oke . hij : ja dus dan doe ik wel even tussendoor als je het niet erg vind? ik zo beleefd als ik ben : nee prima joh ( gelijk spijt toen ik het me hoorde zeggen ) want daarna heb ik dus na elk setje , alle gewichten van de stang kunnen halen en de stang in het squatrek kunnen plaatsen en dan 10 minuten kunnen wachten tot die klaar was met zijn maat

dat vond ik wel vervelend

iets irritants wat ik laatst heb meegemaakt in de gym:
ik was aan het deadliften bij het squatrek ( kon nergens anders het was te druk ) komt een man naar me toe , en komt er een beetje wanhopig bij staan , ik vraag hem : ben je iets aan het zoeken? hij zegt ja ik wou eigelijk squaten. ik: ohh oke . hij : ja dus dan doe ik wel even tussendoor als je het niet erg vind? ik zo beleefd als ik ben : nee prima joh ( gelijk spijt toen ik het me hoorde zeggen ) want daarna heb ik dus na elk setje , alle gewichten van de stang kunnen halen en de stang in het squatrek kunnen plaatsen en dan 10 minuten kunnen wachten tot die klaar was met zijn maat

dat vond ik wel vervelend

Haha je had 'm beter kunnen laten wachten inderdaad .. haha

misschien andere bar in squat rack plaatsen ???

:d

Zooo. ff niet blij vandaag. Gast liet een scheet, een zachte. Niemand die de de verantwoording er voor opeiste. T kan een vrouw geweest zijn, er liepen er daar ook 3 van. Die zullen niet snel zeggen dat ze t waren.

Heb alleen een hekel aan mensen die een apparaat een half uur bezet houden of er is zelfs zo'n gast die z'n spullen op meerdere apparaten legt en ze dan ff om en om gaat doen, die blackberry gasten houden ook vaak al die apparaten super lang vast. Geluid en shit boeit me nog niet eens zo, zolang ik snel en efficient kan trainen :D

Supersets heet dat. Doe ik vaak om tijd te besparen en voelt vaak super lekker. Niks mis mee. Als je het aardig vraagt mag je zelfs vaak gewoon tussendoor je ding doen. Probeer dat eens! :eek:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 21:50 ----------

ja die vent wou perse mijn stang hebben , had gwn nee moeten zeggen merja , shit happens

Ik zeg altijd `Mag best als je de gewichten er zelf maar af haalt en terug erop doet`.. Meestal lachen ze dan een keer en gaan verder (Er zijn er weinig die echt serieus trainen bij ons, niet dat ik zo'n speciale zware gewichten gebruik).

Lekker whey poepies haha. Om in de Tasoula sfeer te blijven: wat was het druk vandaag, shit niet normaal! Irriteerde me vandaag aan een vriend van me, gaat ie allemaal gekke bekken trekken terwijl ik probeerde te zwoegen op m'n militairy press :fuu:

Terug
Naar boven