- Waardering
- 563
+1 hier twijfel ik ook wat aan
zie der bijna alleen maar ( roid? ) ragen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd met lepel en A4tje met DBB erop

teenslipper tinusHet verschil is dat dit niet Teenslipper Tinus z'n eerste training is.
Als posts gevoelig liggen zijn ze gelijk "gaar"?

zie der bijna alleen maar ( roid? ) ragen
iets irritants wat ik laatst heb meegemaakt in de gym:
ik was aan het deadliften bij het squatrek ( kon nergens anders het was te druk ) komt een man naar me toe , en komt er een beetje wanhopig bij staan , ik vraag hem : ben je iets aan het zoeken? hij zegt ja ik wou eigelijk squaten. ik: ohh oke . hij : ja dus dan doe ik wel even tussendoor als je het niet erg vind? ik zo beleefd als ik ben : nee prima joh ( gelijk spijt toen ik het me hoorde zeggen ) want daarna heb ik dus na elk setje , alle gewichten van de stang kunnen halen en de stang in het squatrek kunnen plaatsen en dan 10 minuten kunnen wachten tot die klaar was met zijn maat
dat vond ik wel vervelend
Volgens mij zijn het de hormoontjes, eens in de zoveel weken is het weer raak en moet tasoula even haar ei kwijt in dit topic.
Heb alleen een hekel aan mensen die een apparaat een half uur bezet houden of er is zelfs zo'n gast die z'n spullen op meerdere apparaten legt en ze dan ff om en om gaat doen, die blackberry gasten houden ook vaak al die apparaten super lang vast. Geluid en shit boeit me nog niet eens zo, zolang ik snel en efficient kan trainen![]()

ja die vent wou perse mijn stang hebben , had gwn nee moeten zeggen merja , shit happens
Zooo. ff niet blij vandaag. Gast liet een scheet, een zachte. Niemand die de de verantwoording er voor opeiste. T kan een vrouw geweest zijn, er liepen er daar ook 3 van. Die zullen niet snel zeggen dat ze t waren.
Zooo. ff niet blij vandaag. Gast liet een scheet, een zachte. Niemand die de de verantwoording er voor opeiste. T kan een vrouw geweest zijn, er liepen er daar ook 3 van. Die zullen niet snel zeggen dat ze t waren.