MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

in the iron game telt maar 1 ding, en dat is wat je hebt bereikt in je trainingscarriere, daarom luisteren we naar dikzakken als Pendlay en Rippetoe en niet naar de eerste de beste n*ger van 64kg met shredded abs die in health city traint.

Ik zou willen dat ik rippetoe had gedaan toen ik begon

Mr. Tandenstokers die zich bemoeit met jouw benentraining :rolleyes:

En dan beginnen met Mag ik je wat vragen?, terwijl dat de enige vraag in het hele verhaal is! Grr...

Je sport niet toevallig in Eindhoven of wel? Zag vandaag ook een meiske die n hele les kreeg over d'r techniek bij benen..

curlers in het squatrek.... had er vandaag weer eentje.

Hele sportschool lag vol met schijven. Ik moest zelf het squatrack unracken om pull ups te doen(gtfo squatrack is alleen voor squats, er was niemand). Zo'n 45e jarige begon stiff deadlifts te doen, en liep gewoon weg zonder alles op te ruimen, unrack gewoon al je troep. Gelukkig zijn dit van die mensen die een keer in de maand naar de sportschool komen:cool:

Idd heb ik daar ook een grafhekel aan; mensen die hun zooi neit opruimen. ze eindigen hun setjes en lopen weg van de dumbbells alsof de werkster ze op komt ruimen

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 12:17 ----------

Wat ik btw ook neit snap; de pussypad ligt altijd bij de bankdruk. wtf waarom hebben mensen daar een pussypad voor nodig?

Idd heb ik daar ook een grafhekel aan; mensen die hun zooi neit opruimen. ze eindigen hun setjes en lopen weg van de dumbbells alsof de werkster ze op komt ruimen

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 12:17 ----------

Wat ik btw ook neit snap; de pussypad ligt altijd bij de bankdruk. wtf waarom hebben mensen daar een pussypad voor nodig?

In mijn vroegere gym deed een kerel dat ook, maar die knalde de barbell nogal altijd vrij hard op zijn borstkas, vandaar mss? :rolleyes::D

Hele sportschool lag vol met schijven. Ik moest zelf het squatrack unracken om pull ups te doen(gtfo squatrack is alleen voor squats, er was niemand). Zo'n 45e jarige begon stiff deadlifts te doen, en liep gewoon weg zonder alles op te ruimen, unrack gewoon al je troep. Gelukkig zijn dit van die mensen die een keer in de maand naar de sportschool komen:cool:

De pest heb ik aan dat soort mensen. Gelukkig hebben we een eigenaar die mensen er op aanspreekt (al doet hij dat soms op een nogal irritante manier :D), maar dan nog zijn er enkelen die er in slagen het uit het zicht te doen.

Het zijn trouwens altijd ecto's die er hun laars aan lappen. :mad:

In mijn vroegere gym deed een kerel dat ook, maar die knalde de barbell nogal altijd vrij hard op zijn borstkas, vandaar mss? :rolleyes::D
Vrij beroerde techniek is dat dan :P

maar zoiets zal het wel zijn. kunnen ze smokkelen en meer gewicht er op doen.

komt eentje tussen mijn setje squats wat "pull ups/leg raises" doen in de powercage, bewoog die amper een cm en na 10 seconden was hij al weg. Gtfo als je niet deftig kan trainen en wilt storen :d

hoop dat dat zijn vetlaag is ziet er niet echt gezond uit

maargoed wie ben ik om hem te bekritiseren :D

Panzer, gefeliciteerd bro.

OT:
Tja dat is gewoon bulking, vrij normaal voor een ifbb pro.

Branch doet veel vaker van die k*t vorm, als je z'n front raises ziet houd je je handen voor je gezicht omdat hij gewoon alles lijkt te 'snappen'. Geld voor alles wat hij doet. Bij hem lukte het niet bij gewone vorm om de top te bereiken, dus zei hij maar '**** form'. God mag weten waarom hij zo hoog geplaatst wordt elke keer bij Olympia/AC...

Skip even naar 6:12
http://www.youtube.com/watch?v=qz2OQQhF2Qo&feature=related

:D Vind je het gek dat Branch altijd geblesseerd is.

36hqj1.jpg

Jezus gristus. Waar is die gast mee bezig :roflol:

Ach, als je zoveel AAS en Synthol naar binnen spuit maakt het niet meer uit met welke vorm je traint. Je groeit toch.

Trainen moet nog wel leuk blijven: mind muscle connection. Mirin pump in chest na Flyes.

Ach, als je zoveel AAS en Synthol naar binnen spuit maakt het niet meer uit met welke vorm je traint. Je groeit toch.

Trainen moet nog wel leuk blijven: mind muscle connection. Mirin pump in chest na Flyes.

HAHAHA ja branch is zo groot geworden door de hoeveelheid AAS en Synthol, niet door z'n genen en training die bij hem goed past.
Flapdrol

Terug
Naar boven