Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen die stinken,mensen die op 2km per uur lopen op de loopband en de loopband vervolgens een uur bezet houden, het is dan wel een loopband maar het mag harder en sneller.En mannetjes die me de hele tijd aankijken en hun lippen aflikken en dat soort vreemd gedrag.Wel handig dat ze mijn buikspiermatje aangeven als het druk is bij het buikspierplezier, dan ben ik weer verzekerd van een plekje hihi

mensen die stinken,mensen die op 2km per uur lopen op de loopband en de loopband vervolgens een uur bezet houden, het is dan wel een loopband maar het mag harder en sneller.En mannetjes die me de hele tijd aankijken en hun lippen aflikken en dat soort vreemd gedrag.Wel handig dat ze mijn buikspiermatje aangeven als het druk is bij het buikspierplezier, dan ben ik weer verzekerd van een plekje hihi

Zou het ook doen als ik je pics zo zie (srs)

The advantages of being a hot woman..

+1!
En gasten die 'toevallig' achter je wat achter je gaan staan rommelen als je aan het squatten/deadliften bent... hmm :eek:

Ook erg: vrouwen op twee crosstrainers naast elkaar die alleen maar kletsen (zo van "nou en m'n schoonmoeder die zei van dit en m'n zusje van dat..."), nauwelijks sporten en je dan met zo'n domme kop aankijken van 'wat een uitslover' als je serieus bezig bent.

:roflol:Jezus

+1!
En gasten die 'toevallig' achter je wat achter je gaan staan rommelen als je aan het squatten/deadliften bent... hmm :eek:

Ook erg: vrouwen op twee crosstrainers naast elkaar die alleen maar kletsen (zo van "nou en m'n schoonmoeder die zei van dit en m'n zusje van dat..."), nauwelijks sporten en je dan met zo'n domme kop aankijken van 'wat een uitslover' als je serieus bezig bent.

oh lawd :roflol:

Jonge ventjes die blijkbaar zo onzeker zijn dat ze geen controle over hun stemvolume meer hebben. Als iemand naast je staat kan je ook gewoon praten, verstaat ie best.

Mensen die extreem stinken. Zweten doen we allemaal, maar een beetje deo voor de training helpt heus wel.

Grappig vind ik ectos die binnenlopen alsof ze Arnold zijn of de kleerhanger nog in hun shirt zit. :)

Jonge ventjes die blijkbaar zo onzeker zijn dat ze geen controle over hun stemvolume meer hebben. Als iemand naast je staat kan je ook gewoon praten, verstaat ie best.

Mensen die extreem stinken. Zweten doen we allemaal, maar een beetje deo voor de training helpt heus wel.

Grappig vind ik ectos die binnenlopen alsof ze Arnold zijn of de kleerhanger nog in hun shirt zit. :)

+1, en dat zweten idd..ik denk dat ik dat nog wel één van de grootste irritatiepunten vind..:kots:

ILS

Acronym for Inflated Lat Syndrome. ILS is a primal threat/mating display observed in the human male. The ILS display involves the male human holding out it’s arms away from it’s body at approximately a 20-40 degree angle and then walking with a slow deliberate gait inorder to look more imposing to other humans. The posture is used primarily as a form of non-verbal communication such as a mating display to attract or impress females or as a defense or dominance posture to appear larger to a threat or to intimidate rival males.

ILS displays can be observed :
In the gym after an insecure male works out for 3-5 minutes.
On the beach when a single male approaches a group of females.
When a male enters a bar or dance club.
When a male is too scared to throw the first punch in a fight.
On the outside of mosh pits by the bouncer who’s had enough of sweaty punks bumping in to him.

Nu mijn lats als kool groeien merk ik dat mijn armen naar voren worden gedrukt.
:p

joke/

Ik stoorde mij vandaag gigantisch aan de Decibel DVD die op stond, en dat noemt men tegenwoordig "Hardstyle"... Het enige dat ik hoorde waren top 40 aandoende teksten en dito melodieën, bah!

Irritant ventje dat mij vandaag hele tijd zat aan te staren in de sportschool. Dafuq had hem nog nooit gezien. Phaggot. Zit ik lekker te squatten naar de spiegel te kijken zit hij mij heletijd aan te staren gtfo.

Ik stoorde mij vandaag gigantisch aan de Decibel DVD die op stond, en dat noemt men tegenwoordig "Hardstyle"... Het enige dat ik hoorde waren top 40 aandoende teksten en dito melodieën, bah!

Stond er bij ons maar decibel op. Wij krijgen soms wel is nummers als macarena voorbij.. dat is nog erger.

Ik vind het altijd vervelend dat als je aan het fitnessen bent dat er dan iemand naar je toe komt die je dan wel even alles gaat uitleggen. Dit terwijl je zelf heus wel weet hoe de oefening moet.
Verder vind ik het nog vervelender als ze het dan vervolgens zelf ook fout doen.

(Ga ook bodybuilden maar dat begint volgende week pas vandaar dat ik de term fitness gebruikte.)

De sportschool hier is altijd propvol, dus voor elke krachttraining-apparaat moet je een paar minuten wachten. Vond dat zo vervelend dat ik de abbonoment heb opgezegt en lekker alles thuis doe.

Vandaag waren alle squatracks bezet met curlers toen ik binnenkwam. Srs. :rolleyes:

Terug
Naar boven