Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportinstructeurs wat dik zijn ,en jou gaan vertellen hoe je moet trainen en eten pffff.
thank god dat ik nou thuis sport
Powerlifters zijn te dik he. Maar dikke mensen die bij een sportschool werken is wel ironisch. Net als mensen die met de auto in de file staan naar de sportschool om vervolgens op een vaste fiets te fietsen.

Sportinstructeurs wat dik zijn ,en jou gaan vertellen hoe je moet trainen en eten pffff.
ik ben ook dik betekend dat dan dat ik niet weet hoe ik moet eten of trainenSportinstructeurs wat dik zijn ,en jou gaan vertellen hoe je moet trainen en eten pffff.

ik ben ook dik betekend dat dan dat ik niet weet hoe ik moet eten of trainen![]()

Moooooooooi + Veeeeel!Tekort aan mooie vrouwen, kan wel wat afleiding gebruiken tijdens m'n pauzes.![]()

wilk ook niet maar vergeleken met een jaartje terug ( 142 kilo vp onbekend ) benk aardig onderwegJe weet niet hoe je moet cutten
Waarom zou je met hoog vp willen rondlopen?
) zou denk ook echt balen als ik van maat (X)XXL naar XL ga...aziaten en nerds in strakke spandex/wielrenners broekjes,
Jupz waitik ben recent ook begonnen met cardioenwil niet lullig doen, maar je hebt nog redelijk wat vet/vocht, dus je kan makkelijk naar de 110 zonder teveel spieren in te leveren![]()

)Deze bijvoorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik ben ook dik betekend dat dan dat ik niet weet hoe ik moet eten of trainen![]()
Touche!Ben er vrij zeker van dat veel mensen Rippetoe niet serieus nemen in het begin.
Uiterlijk telt nu eenmaal. Akkoord als je iets hebt bereikt is het anders. Maar als een sumoworstelaar mij gaat willen uitleggen hoe ik moet afvallen als beginner...
Ben er vrij zeker van dat veel mensen Rippetoe niet serieus nemen in het begin.
Uiterlijk telt nu eenmaal. Akkoord als je iets hebt bereikt is het anders. Maar als een sumoworstelaar mij gaat willen uitleggen hoe ik moet afvallen als beginner...