XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

gewoon doortrainen en ja knikken

aziaten en nerds in strakke spandex/wielrenners broekjes,

zon skinny asain die zichzelf echt cool vind, kan je gewoon zien aan hoe die uit zien ogen kijkt.

Sportinstructeurs wat dik zijn ,en jou gaan vertellen hoe je moet trainen en eten pffff.

thank god dat ik nou thuis sport

lmaooo ik heb ook zo een vrouw die instructrice is hier en die is fat as hell. dat kan je toch niet serieus nemen

Powerlifters zijn dik he. Maar dikke mensen die bij een sportschool werken is wel ironisch. Net als mensen die met de auto in de file staan naar de sportschool om vervolgens op een vaste fiets te fietsen.

de mooie vrouwen, teveel afleiding

Tekort aan mooie vrouwen, kan wel wat afleiding gebruiken tijdens m'n pauzes. :D
Moooooooooi + Veeeeel!

Bij mij zit gewoon geen vrouw onder de 40... ja 2 surinaamse dikkerdjes van 18-20 waar je bang van word al je naar kijkt...:angstig:

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 12:08 ----------

Je weet niet hoe je moet cutten:cool:
Waarom zou je met hoog vp willen rondlopen?
wilk ook niet maar vergeleken met een jaartje terug ( 142 kilo vp onbekend ) benk aardig onderweg :)

Wil nog wel een heel stuk afvallen maar wil geen spierverlies hebben ( of minimaal:rolleyes: ) zou denk ook echt balen als ik van maat (X)XXL naar XL ga...

wil niet lullig doen, maar je hebt nog redelijk wat vet/vocht, dus je kan makkelijk naar de 110 zonder teveel spieren in te leveren;)

wil niet lullig doen, maar je hebt nog redelijk wat vet/vocht, dus je kan makkelijk naar de 110 zonder teveel spieren in te leveren;)
Jupz waitik ben recent ook begonnen met cardioen :rolleyes:

Hate that shizz!

Btw tis niet lullig, tis de waarheid mag ook best weleens gezegd worden!

Me omgeving verdraait de waarheid nog weleens in angst voor reacties ( zo kankheel extreem zijn qua eten en doen ineens :rolleyes: )

Laatst bewerkt:
Deze bijvoorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben ook dik betekend dat dan dat ik niet weet hoe ik moet eten of trainen???

Ben er vrij zeker van dat veel mensen Rippetoe niet serieus nemen in het begin.
Uiterlijk telt nu eenmaal. Akkoord als je iets hebt bereikt is het anders. Maar als een sumoworstelaar mij gaat willen uitleggen hoe ik moet afvallen als beginner...

andere mensen en @#$%-muziek...
daarom train ik lekker thuis

Ben er vrij zeker van dat veel mensen Rippetoe niet serieus nemen in het begin.
Uiterlijk telt nu eenmaal. Akkoord als je iets hebt bereikt is het anders. Maar als een sumoworstelaar mij gaat willen uitleggen hoe ik moet afvallen als beginner...

in the iron game telt maar 1 ding, en dat is wat je hebt bereikt in je trainingscarriere, daarom luisteren we naar dikzakken als Pendlay en Rippetoe en niet naar de eerste de beste n*ger van 64kg met shredded abs die in health city traint.

Mr. Tandenstokers die zich bemoeit met jouw benentraining :rolleyes:

En dan beginnen met Mag ik je wat vragen?, terwijl dat de enige vraag in het hele verhaal is! Grr...

Terug
Naar boven