MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Aan het incompetente personeel die denken dat sportschoenen je gaan beschermen tegen 1xx kilo op je teen.

Haha, dacht daar vandaag nog aan toen ik me compound deed zonder schoenen, gelukkig dat we geen personeel hebben bij ons. :)

heb zelf ook slippers hoor er ook regelmatig wat over... als er 30 kilo op je poten valt heb je gewoon een probleem, of je nu wel of geen schoenen aanhebt (tenzij stalen neuzen). Doe zelf ook shrugs met 30kg in slippers, gewoon uitkijken ook op de anderen letten.

Doe alleen zonder schoenen bij laatste setje van me compound meestal omdat me schoenen echt slecht zijn voor liften.

Doe alleen zonder schoenen bij laatste setje van me compound meestal omdat me schoenen echt slecht zijn voor liften.

Ik deadlift/squat alleen op sokken, daarna gaan de schoenen direct weer aan. Doe het al een jaar (vaak ook bij lunges) en altijd toegestaan en nu ineens mag ik niet meer :')

Mensen die stinken
Mensen die onnodig aparaten bezet houden
Mensen die met teenslippers komen trainen
Mensen die overdreven geluid maken
Mensen die smsen of bellen in de sportschool
Mensen die met te grote groepen komen trainen
Mensen die continu in de spiegel staan te 'flexen'
Mensen die overdreven dicht voor de spiegel gaan trainen
Mensen die met jan en alleman bemoeien en het altijd maar beter weten
Mensen die squaten in de smith
Mensen die je komen vragen of je nog lang bezig bent op dat apparaat die je op dat moment gebruikt
Mensen die je niet helpen terwijl je met moeite je laatste rep er uit probeert te pompen (ala Jesaja)
Mensen die een te korte en/of te strakke broeken aantrekken (ik doel op mannen)
Mensen die denken dat ze grappig zijn en vinden dat de gehele sportschool dit moet weten
Mensen die overdreven en/of onnodig smijten met gewichten (ala branch warren)
Mensen die eigenwijs zijn in het onjuist uitvoeren van oefeningen

Nee ik irriteer me niet zo erg in de sportschool.

Helemaal mee eens!

voel me hiertoe enigszins verplicht

Time_94d7c2_824482.jpg

@NIKKK

Af en toe, hoezo?

Dat der quote-skills bro

ik irriteer me aan mensen die 3 of 4 jaar trainen en nog steeds geen resultaten boeken... dan denk ik ga iets anders proberen

en aan gasten die niet diep genoeg squatten

ik irriteer me aan mensen die 3 of 4 jaar trainen en nog steeds geen resultaten boeken... dan denk ik ga iets anders proberen

Waarom zou je je aan dat soort gasten ergeren? Zo lang je geen last van ze hebt in de gym..

Ik herinner me deze toevallig vandaag weer. Wel wat frustratie gehad om dit specifieke geval. Meneertje in de 40 was bezig met bicep curl in het squatrek. 5 kilo beide kanten.

Ik vroeg of hij die stang misschien op de grond kon leggen en dan vanaf daaruit ze curls kon doen zodat ik kon squaten. En die vent gefrustreerd reageren joh. Helemaal verontwaardigd en andere mensen erbij halen. Weet je wat die gast wil dat ik weg ga uit het squatrek blablabla. **** ik had echt zin om die gast ze nek te breken op dat moment. wat een vies uitzuigertje zeg met ze bicepcurltjes in het squatrek. Vieze mafkees.

Gelukkig was het in 1 of andere noobgym waar ik nooit meer heen hoef.

Dat was ik :mad:

daar kan je beter medelijden mee hebben. Maar ja ik wordt wat dat betreft nuchterder. Sommige mensen gebruiken de sport gewoon als therapie, niet om vooruit te gaan in massa oid.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:26 ----------

had ik je nek maar gebroken :roflol:

Terug
Naar boven