Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik speel dat ook hahaha.
Laatst nog met je gespeeld.
Ik herinner me deze toevallig vandaag weer. Wel wat frustratie gehad om dit specifieke geval. Meneertje in de 40 was bezig met bicep curl in het squatrek. 5 kilo beide kanten.
Ik vroeg of hij die stang misschien op de grond kon leggen en dan vanaf daaruit ze curls kon doen zodat ik kon squaten. En die vent gefrustreerd reageren joh. Helemaal verontwaardigd en andere mensen erbij halen. Weet je wat die gast wil dat ik weg ga uit het squatrek blablabla. **** ik had echt zin om die gast ze nek te breken op dat moment. wat een vies uitzuigertje zeg met ze bicepcurltjes in het squatrek. Vieze mafkees.
mensen die naar me kijken... dan voel ik met uitgedaagd![]()
Hoe de **** zie je dat, als je zelf hard traint?+100
en mensne die 1 set doen en dan kwartier rusten pingen appen en alles en dan weer een set,.... ga dood

Dat hebben die roze 1kg dumbbells wel vaker ja, misschien toch maar minder herhalingen en dan op 1.5kg?

- Als ik dumbbells pak en merk dat er snot aan zit
- Mijn bacardi cola al op is na 15 min trainen
- Als ik tussen de cardio apparaten manouvreer naar het squatrek en onopgemerkt door de stront loop
- Ik wil gaan douchen en er is niemand anders in de douche.
- Als ik ga squaten en me string steeds erg pijnlijk schuurt.
oja no homo
Maar serieus ik vindt wel altijd jammer als er geen 1 mooie vrouw rondloopt tijdens mijn workout, ik weet niet vindt altijd wel leuk om in between de setjes beetje na mooie vrouwen te kijken!
En laatst wou ik seated calf raises doen bij smith (improvisatie manier) en was er een granny met van die ik denk crossfit touwen aan de bar vastgeknupt vet ongemakkelijke parachutesprong bewegingen aan het maken, en dat zo 15 min lang.
Voor de rest let ik vrijwel alleen op mezelf en niet echt op anderen!