Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wil niet te veel off-topic gaan,maar ik irriteer me niet daar aan. Zie vaak mensen bij ons in de gym met pen en schrift lopen. Moeten ze zelf weten.
Tis alleen dat ik mijn telefoon (net als 99% van jullie) altijd naast me of bij me....ik vind dat je voor een uurtje per dag die wel kan missen als je in de gym bent ;) Plus telefoon werkt storend meestal, je zit dan niet 100% in je training. Je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar het gaat onbewust. Iemand belt, of smst, of whatsappt, of nog wat, of email......enzovoort. -> just my 2 cents on the matter.

Tsja sommige mensen hebben echt het geheugen van een goudvis...
Heb ik ook. Als ik diep ga in mn training, dan weet ik achteraf echt niet meer hoeveel herhalingen het nu waren. Lekker belangrijk, ik vind het juist heerlijk dat mijn hoofd dan af en toe ook even stil staat :)

Ik zou ook niet weten wat er asociaal aan is? Daar val je toch niemand last mee? Of is het nu ook al een zonde als je niet constant met iedereen wil praten?

Heb ik ook. Als ik diep ga in mn training, dan weet ik achteraf echt niet meer hoeveel herhalingen het nu waren. Lekker belangrijk, ik vind het juist heerlijk dat mijn hoofd dan af en toe ook even stil staat :)

Ik zou ook niet weten wat er asociaal aan is? Daar val je toch niemand last mee? Of is het nu ook al een zonde als je niet constant met iedereen wil praten?

Ik heb er geen problemen mee, maar als je continu allemaal rare geluidjes maakt met een mobieltje gaat het wel irriteren.

Gym-manager die in een maand tijd heul buff is geworden en bij hoog en laag blijft volhouden dat t door z'n voeding komt.
Die spontane uitbraak van pukkels ed. zijn natuurlijk toeval....
(Dit dus ook verteld aan de beachboyz)

Gym-manager die in een maand tijd heul buff is geworden en bij hoog en laag blijft volhouden dat t door z'n voeding komt.
Die spontane uitbraak van pukkels ed. zijn natuurlijk toeval....
(Dit dus ook verteld aan de beachboyz)
wait wut, je gaat gewoon zeggen , maar jij gebruikt ?!
plus een maand en hij was buff ? stap ff uit de Efteling vandaan ja :roflol:

wait wut, je gaat gewoon zeggen , maar jij gebruikt ?!
plus een maand en hij was buff ? stap ff uit de Efteling vandaan ja :roflol:

Hahaha nee natuurlijk heb ik dat niet zo gevraagd!!
Hij was aan t praten over z'n fantastische nieuwe voedingsschema en supps en dat ie in een maand 5 kilo pure spiermassa was aangekomen.
Nou was hij al redelijk buff, maar dit is gewoon te opvallend imo.
En don't get me wrong, of je nou natty bent of niet zal me echt een zorg zijn maar vertel niet van die onzin.

Haha tja ik vind dat ontkennen ook altijd zoiets... Op het werk zal ik altijd voet bij stuk houden, maar in de gym interesseert het me echt geen klote. Het is best vreemd als je in 10 weken tijd 10KG zwaarder bent geworden..

Hahaha nee natuurlijk heb ik dat niet zo gevraagd!!
Hij was aan t praten over z'n fantastische nieuwe voedingsschema en supps en dat ie in een maand 5 kilo pure spiermassa was aangekomen.
Nou was hij al redelijk buff, maar dit is gewoon te opvallend imo.
En don't get me wrong, of je nou natty bent of niet zal me echt een zorg zijn maar vertel niet van die onzin.
O ja helemaal mee eens, dat hypocrieten gedoe is echt :o ,
ik heb nog net meer respect, voor mensen die het gewoon openlijk toe geven :)

Groet, Ray........

Dit...

Ik vind het veel asocialer als iemand met oordopjes inloopt met muziek aan. Deze personen zijn gewoon niet aanspreekbaar, prima en niets mis mee als je niet gestoord wilt worden. Maar imo asocialer dan iemand die zijn trainingen bijhoud op zijn telefoon. Deze zijn immers gewoon aanspreekbaar en niet zo contactgestoord als de lui met een iPod oid..

is allemaal leuk en aardig maar ik hoef tijdens mijn setje squaten niet te weten waar jantje en pietje dit weekend op stap gaan en hoe zat ze afgelopen weekend weer eens waren.... doe ik dus lekker oortjes in. als mensen iets willen vragen moeten ze me maar aantikken dan doe ik ze uit.

is allemaal leuk en aardig maar ik hoef tijdens mijn setje squaten niet te weten waar jantje en pietje dit weekend op stap gaan en hoe zat ze afgelopen weekend weer eens waren.... doe ik dus lekker oortjes in. als mensen iets willen vragen moeten ze me maar aantikken dan doe ik ze uit.

Sluit ik me bij aan. Bij ons wordt er best veel geluld in de gym, het is af en toe net een kroeg. Voor mij is muziek een must, ik moet me afsluiten van de omgeving. Gelukkig kan er bij ons niet gebeld/sms't worden, want de krachtafdeling is in een grote kelder zonder bereik. Maar ik hoef inderdaad niet te luisteren naar iedereen's weekend plannen.

Sluit ik me bij aan. Bij ons wordt er best veel geluld in de gym, het is af en toe net een kroeg. Voor mij is muziek een must, ik moet me afsluiten van de omgeving. Gelukkig kan er bij ons niet gebeld/sms't worden, want de krachtafdeling is in een grote kelder zonder bereik. Maar ik hoef inderdaad niet te luisteren naar iedereen's weekend plannen.

Dit precies. Ben ik ook echt wel blij mee, kan me niet voorstellen hoe ****ed up mijn gym zou zijn als er bereik was. :o

Nee snap ik :) Interesseert mij ook geen fl**ker, maar ik heb geen muziek nodig gelukkig. Als ik train ben enkel gefocussed op mijn oefening de rest om mij heen verdwijnt dan letterlijk. Maar ieder zijn ding ;)

Ohja, was vergeten te vermelden dat ze bij ons ongeloooooooflijk slechte muziek draaien. Top 40 shit, happy hardcore etc. Ik MOET mijn eigen muziek hebben. :P

Bij ons staat er ook altijd zo een ****ing wijvenzender op in de gym.

Squatten op beyonce en PR's vestigen op de bank met Justin Bieber.

bij ons draaien ze altijd wel lekkere house mixen zoals hardwell live of david guetta week mix :) je mag ook eigen cd's inleveren

bij ons draaien ze altijd wel lekkere house mixen zoals hardwell live of david guetta week mix :) je mag ook eigen cd's inleveren

Vanavond was het R&B avond leek wel, echt........als ik gewoon zit en niks doe kan ik er al niet naar luisteren maar ik zag gewoon gouden kettingen en escalades groeien aan de dumbbells. Mijn god.

Maar gelukkig is een shuffle een uitkomst. Neem hem altijd mee voor het geval dat. Maar liefst toch zonder die rommel in en om mijn nek. Niets mis met dopjes in de oren, ieder zijn ding.

Mobieltjes zijn daarentegen uitermate storend als mensen daarom 4 minuten rust nemen tussen setjes, teveel marco de makelaar uithangen etc.

Ik snap echt niet wat het probleem is met het noteren van je setjes in een mobile app. Tijdens mijn rust heb ik toch niets te doen, en even wat cijfers ingeven duurt 5 seconden... Mijn training wordt er dus absoluut niet langer door, en ik stoor er niemand mee.

Wat ik irritant in de sportschool vind? Dat het zó druk is dat je moet wachten op een oefening tot-ie vrijkomt..

Te weinig ruimte bij de dumbbells, bankjes, en die dingen.
te weinig ruimte om deadlift/barbell row te doen zonder iemand voor zn kop te stoten
maar een squatrek en benchpress.

Snap niet zo goed waarom mensen het asociaal vinden wanneer je oordopjes in hebt.. Als er (net als bij onze sportschool) muziek gedraaid wordt, wat totaal niet motiveert of gewoon zielige jank muziek is, dan snap ik heel goed dat mensen hun eigen muziek willen beluisteren.. ;)

Terug
Naar boven