XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

-Mensen die je in de weg lopen als je net met een set bezig bent.
-Mensen die 3 apparaten tegelijkertijd bezet houden omdat ze: a) of rusten; of b) een superduper1337 dropset combo uitvoeren. En raad eens, een van die drie toestellen heb je toevallig net nodig.
-Zwetende, stinkende mensen in de kleedkamer, die zelfs na het douchen stinken alsof er dood dier weg ligt te rotten in een van de kluisjes.

-Mensen die je in de weg lopen als je net met een set bezig bent.
-Mensen die 3 apparaten tegelijkertijd bezet houden omdat ze: a) of rusten; of b) een superduper1337 dropset combo uitvoeren. En raad eens, een van die drie toestellen heb je toevallig net nodig.
-Zwetende, stinkende mensen in de kleedkamer, die zelfs na het douchen stinken alsof er dood dier weg ligt te rotten in een van de kluisjes.
that's me :o na het douche alleen niet meer

Dat Eminem door werd gespoeld in de gym, volgende keer zeg ik mn abbo op

Hier Qmusic achtig, ik vind het niet storend, maar is niet iets waar ik op kan trainen. Muziek om te trainen is zooo persoonlijk, weet dat een ander mijn muziek ook niet kan waarderen, zeker omdat ik nogal heen en weer switch tussen genres
Snap niet zo goed waarom mensen het asociaal vinden wanneer je oordopjes in hebt.. Als er (net als bij onze sportschool) muziek gedraaid wordt, wat totaal niet motiveert of gewoon zielige jank muziek is, dan snap ik heel goed dat mensen hun eigen muziek willen beluisteren.. ;)
Sowieso, het is toch ook geen teamsport?

Ik heb er geen problemen mee, maar als je continu allemaal rare geluidjes maakt met een mobieltje gaat het wel irriteren.
Dus als ik zelf begin te pruttelen maakt het niet uit? :D

Hier Qmusic achtig, ik vind het niet storend, maar is niet iets waar ik op kan trainen. Muziek om te trainen is zooo persoonlijk, weet dat een ander mijn muziek ook niet kan waarderen, zeker omdat ik nogal heen en weer switch tussen genres
Sowieso, het is toch ook geen teamsport?

Dus als ik zelf begin te pruttelen maakt het niet uit? :D

Zou het knap vinden als jij ringtones en whatsapp geluidjes na kan doen ;)

vaak wordt er in van die healthcenters van dat breinloze muziek gedraaid, in sportscholen valt het over het algemeen wel mee.

Gisteren de venga boys gehoord...

Naar huis zeker?

Ik heb Adele en Birdy nu al meerdere malen voorbij horen komen tijdens m'n sets, crey evertiem.

Bij ons hebben ze een of andere programma waarbij ze een muziek categorie kunnen selecteren. Als ik kom trainen vraag ik altijd gelijk voor House/Dance muziek en dit zetten ze dan altijd op :cool:

Bij ons hebben ze een of andere programma waarbij ze een muziek categorie kunnen selecteren. Als ik kom trainen vraag ik altijd gelijk voor House/Dance muziek en dit zetten ze dan altijd op :cool:

Basic Fit of Health City zeker? Wij hebben ook zo'n k*tprogramma idd. Maar de pokkeherrie die uit de zaal komt van de groepslessen komt daar weer bovenuit :o

bij ons werkt er een vrouwtje en als die s'ochtends opstart in de gym wordt er altijd wat softy hardstyle gedraaid, en voor de rest meestal house, niets te klagen dus maar toch als ik alleen ga trainen heb ik gunz 4 hire in me oren rammen ^^.

Terug
Naar boven