- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
that's me-Mensen die je in de weg lopen als je net met een set bezig bent.
-Mensen die 3 apparaten tegelijkertijd bezet houden omdat ze: a) of rusten; of b) een superduper1337 dropset combo uitvoeren. En raad eens, een van die drie toestellen heb je toevallig net nodig.
-Zwetende, stinkende mensen in de kleedkamer, die zelfs na het douchen stinken alsof er dood dier weg ligt te rotten in een van de kluisjes.
na het douche alleen niet meerDat Eminem door werd gespoeld in de gym, volgende keer zeg ik mn abbo op

Teken ik gelijk voor, bij ons draaien ze jankmuziek en happy hardcore. Ruilen?![]()

Sowieso, het is toch ook geen teamsport?Snap niet zo goed waarom mensen het asociaal vinden wanneer je oordopjes in hebt.. Als er (net als bij onze sportschool) muziek gedraaid wordt, wat totaal niet motiveert of gewoon zielige jank muziek is, dan snap ik heel goed dat mensen hun eigen muziek willen beluisteren..![]()
Dus als ik zelf begin te pruttelen maakt het niet uit?Ik heb er geen problemen mee, maar als je continu allemaal rare geluidjes maakt met een mobieltje gaat het wel irriteren.

Hier Qmusic achtig, ik vind het niet storend, maar is niet iets waar ik op kan trainen. Muziek om te trainen is zooo persoonlijk, weet dat een ander mijn muziek ook niet kan waarderen, zeker omdat ik nogal heen en weer switch tussen genres
Sowieso, het is toch ook geen teamsport?
Dus als ik zelf begin te pruttelen maakt het niet uit?![]()

Dus als ik zelf begin te pruttelen maakt het niet uit?![]()

Ik heb Adele en Birdy nu al meerdere malen voorbij horen komen tijdens m'n sets, crey evertiem.
Ik heb Adele en Birdy nu al meerdere malen voorbij horen komen tijdens m'n sets, crey evertiem.
ja of dat nummer van pink, als je die 3x voorbij hebt horen komen dan is het net alsof je hem al je hele leven hoort.

Bij ons hebben ze een of andere programma waarbij ze een muziek categorie kunnen selecteren. Als ik kom trainen vraag ik altijd gelijk voor House/Dance muziek en dit zetten ze dan altijd op![]()