XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die niet weten dat er andere zijn die serieus willen trainen en dan 20 minuten lang gaan kletsen terwijl ze apparaten bezet houden... En dan later hoor je ze "we zijn hier al 50 minuten, is wel genoeg voor vandaag denk ik"

Mensen die alleen op apparaten trainen moet je sowieso niet al te serieus nemen.

Gister een instructeur die een uur lang met een wijf staat te ouwehoeren en lachen naast de gewichten, zwaar irritant en storend.

Nee zit ik weer met zo'n irritante telefoon in mn zak. Beetje praten is niet erg, maar geen luidruchtige discussie van een uur in het Swahilisch.

mensen die geen gewicht verplaatsen maar wel elk setje moeten invullen in zo'n trainapp oid.

Nee zit ik weer met zo'n irritante telefoon in mn zak. Beetje praten is niet erg, maar geen luidruchtige discussie van een uur in het Swahilisch.

daarvoor heb ik zo'n ding gekocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor 15 euro overgekocht van het broertje van een maat van me. wss als je ff rond vraagt heeft iemand nog wel ergens zo'n ding onder het stof in de la liggen.

[Link niet meer beschikbaar]

voor 15 euro overgekocht van het broertje van een maat van me. wss als je ff rond vraagt heeft iemand nog wel ergens zo'n ding onder het stof in de la liggen.
je hebt ze ook met een clipje geloof ik, kun je zo aan je broek/ shirt vastclippen ;)

iPod Nano 6th generation heeft inderdaad zo'n clipje plus een beeldscherm. De Shuffle modellen zoals bovenstaande volgens mij ook, maar dat moet IXyzyzXI maar ff bevestigen :D

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had er één, ging alleen vrij snel kapot :(
Gooi volgende keer wel een dumbbell naar zn hoofd dat die stil moet zijn :D

Ik had er één, ging alleen vrij snel kapot :(
Gooi volgende keer wel een dumbbell naar zn hoofd dat die stil moet zijn :D
Zen stone ofzoiets is veel sterker.

Had bij mij 2x de wasmachine overleefd, lag altijd onderin mijn tas, en ging regelmatig mee in de sauna. Na anderhalf jaar begon dat gaatje waar je de oordopjes in plugt moeilijk te doen. Dat ding was maar €30 ofzo, daar kan je niets van zeggen vind ik

hoi Patricia :wave: nog plannen voor t weekend?

Zen stone ofzoiets is veel sterker.

Had bij mij 2x de wasmachine overleefd, lag altijd onderin mijn tas, en ging regelmatig mee in de sauna. Na anderhalf jaar begon dat gaatje waar je de oordopjes in plugt moeilijk te doen. Dat ding was maar €30 ofzo, daar kan je niets van zeggen vind ik

Dat is wel een goeie tip, ga wel even rondkijken voor die dingen. Thnx!

Mensen die niet weten dat er andere zijn die serieus willen trainen en dan 20 minuten lang gaan kletsen terwijl ze apparaten bezet houden... En dan later hoor je ze "we zijn hier al 50 minuten, is wel genoeg voor vandaag denk ik"

mensen die op apparaten trainen

Waarom? Ik vind die bolle gasten die drie kwartier gaan staan deadliften of squaten veel irritanter. Ga lekker thuis de powerlifter uithangen ofzo...

3 kwartier? Wij houden gewoon de hele avond het squatrek/deadliftplatform bezet.

Maar nee, gasten in hempjes die voornamelijk in de spiegel kijken en tegen elkaar vertellen hoe lekker die oefening voelt is een heel stuk beter.

3 kwartier? Wij houden gewoon de hele avond het squatrek/deadliftplatform bezet.

Maar nee, gasten in hempjes die voornamelijk in de spiegel kijken en tegen elkaar vertellen hoe lekker die oefening voelt is een heel stuk beter.

+1

Grootste irritatie van mij is toch 15 jarige gastjes die denken dat ze sterk zijn en goed zijn en jou advies gaan proberen te geven.
En mensen die stinken zijn ook ****ed up irritant

+1

Grootste irritatie van mij is toch 15 jarige gastjes die denken dat ze sterk zijn en goed zijn en jou advies gaan proberen te geven.
En mensen die stinken zijn ook ****ed up irritant

In het algemeen gasten die denken dat ze sterk en goed zijn, terwijl ze tussen tralies door kunnen lopen.

Terug
Naar boven