XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Schiet me net te binnen, niet echt irritant, eerder hilarisch. Was bezig met legpress en een mokkel spreekt me aan om te zeggen hoe slecht het is dat ik zo diep ga, zou naar haar zeggen enorm slecht zijn voor mijn lies & co........

JA MUTS ! Als je 40 kilo teveel pakt mss, maar niet als je varkenspoten hebt, rot op naar je zumba.

Waarna ik haar natuurlijk bruut gepakt hebt zoals ik geleerd heb in PUA topic

disregard females, acquire aesthetics jwtz meso

disregard females, acquire aesthetics jwtz meso

überhaupt een bisj die zich bemoeit met je training, bah. Of het moet Miss Nuke zijn, in dat kader kan ik me hervatten, me verplaatsen in haar belevingswereld opdoende een plezierige ontmoeting in de sauna er uit te slepen. Maar voor de rest.....

Schiet me net te binnen, niet echt irritant, eerder hilarisch. Was bezig met legpress en een mokkel spreekt me aan om te zeggen hoe slecht het is dat ik zo diep ga, zou naar haar zeggen enorm slecht zijn voor mijn lies & co........

JA MUTS ! Als je 40 kilo teveel pakt mss, maar niet als je varkenspoten hebt, rot op naar je zumba.

Waarna ik haar natuurlijk bruut gepakt hebt zoals ik geleerd heb in PUA topic

Het enige topic op dbb waar men daadwerkelijk iets bijleert.

jij en jou

Wijsneus die me erop wees dat ik verkeerd aan het squatten was. Normaal sta ik open voor kritiek, als m'n vorm niet goed is wil ik graag dat iemand me erop wijst.

Maar:

'Je kniëen mogen niet voorbij je tenen. Je moet ook niet verder zakken dan parallel. Dat is echt slecht voor je kniëen. Ik kan het weten, ik ben fysio en ik behandel dagelijks mensen met knieklachten door verkeerd squatten'.

Het erge is nog dat ik dan op dat moment nog echt ga twijfelen ook, en thuis ga zitten googlen om er weer achter te komen dat het gewoon onzin is.

:(

Wijsneus die me erop wees dat ik verkeerd aan het squatten was. Normaal sta ik open voor kritiek, als m'n vorm niet goed is wil ik graag dat iemand me erop wijst.

Maar:

'Je kniëen mogen niet voorbij je tenen. Je moet ook niet verder zakken dan parallel. Dat is echt slecht voor je kniëen. Ik kan het weten, ik ben fysio en ik behandel dagelijks mensen met knieklachten door verkeerd squatten'.

Het erge is nog dat ik dan op dat moment nog echt ga twijfelen ook, en thuis ga zitten googlen om er weer achter te komen dat het gewoon onzin is.

2.5 kg schijf pakken en tandjes tikken..
Dat soort lui zal het nooit leren

Haha dat soort figuren denken dat ze 'up-to-date' zijn omdat ze ooit een opleiding hebben gedaan waarin squat techniek naar voren kwam, maar ondertussen zijn veel van dat soort fitness wijsheiden ontkracht, dus fabeltjes/bro science. Hetzelfde met creatine bijvoorbeeld, genoeg voorbeelden in het ''Citaten van verstandlozen topic'' :D

Ontopic: Homo's die alles doen behalve serieus trainen..

inb4 vriendjes van Bryce :trollface:

nohomo

Maar:

Volgende keer omdraainen en in zijn gezicht vragen: BRON!??:cool:

Vanmorgen lege vial in kluisje.......best dat iemand dat gebruikt, ieder zijn ding

MAAR RUIM VERD*MME JE T*RING ZOOI OP !

2 fanatieke fitnessers met beide koptelefoon op en dan "communiceren" met elkaar betreft het gewicht wat zij gaan bankdrukken...
Koptelefoon, muziek, praten, luisteren... Wat??! Harder praten... Schreeuwen... O, ok...

Maar:

Als je van bovenaf kijkt ligt dat ook op een heel ander punt, dan wanneer je recht van de zijkant kijkt....

Vanmorgen lege vial in kluisje.......best dat iemand dat gebruikt, ieder zijn ding

MAAR RUIM VERD*MME JE T*RING ZOOI OP !

lol was dat bij dat basic fit healthcenter?

Als mensen nog meerdere setjes moeten en je niet tussendoor mag, is me laatst voor het eerst in 16,5 jaar gebeurd. Ik wist niet goed hoe ik er mee om moest gaan, er werd ook gereageerd alsof ik de meest brutale vraag ever stelde terwijl ik het gewoon vriendelijk vroeg en me hoofd iets scheef hield.

Terug
Naar boven