AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

1281569854807.jpg

niks eigenlijk. train sinds kort bij basic fit en het bevalt me wel. op de 2e verdieping hebben ze zelfs een 'krachtruimte' dat noemen ze zo en daar heb je squatrek en losse gewichten en nog zelfs zo'n grote crossover machine! Maar merk wel dat beneden meerderheid cardio is. Dus echt 20 van die loopbanden naast elkaar en aan de andere kant heb je paar van die leg press machines enz. Nog een pluspunt ze zijn iets langer open int weekend dan alle andere sportscholen hier ;)

niks eigenlijk. train sinds kort bij basic fit en het bevalt me wel. op de 2e verdieping hebben ze zelfs een 'krachtruimte' dat noemen ze zo en daar heb je squatrek en losse gewichten en nog zelfs zo'n grote crossover machine! Maar merk wel dat beneden meerderheid cardio is. Dus echt 20 van die loopbanden naast elkaar en aan de andere kant heb je paar van die leg press machines enz. Nog een pluspunt ze zijn iets langer open int weekend dan alle andere sportscholen hier ;)

Pffffff, dus voor mijn gym is er nog hoop dat die dingen blijven ? Ik hoop het iig maar ben er bang voor.
Mensenstroom die we nu gaan krijgen is ook het afwachten waard nog, gok ik.

als je mensen samen met je laat trainen omdat zij ook de squatrack willen gebruiken en vervolgens als je het later aan hun vraagt weigeren....

Mensen die overdreven geluiden maken bij de lichtste stand

dat heb ik ook gehoord. van squatten wordt je ook stuk langer toch? dus ik blijf er maar verre van.

maar wat doet die gekke chinees nou in dat plaatje hierboven?

Ik vind soort mensen irritant

- Mensen die een fysiek van niks hebben (no offence) en dan hele tijd praten/socializen/commentaar geven aan mensen die een aardig tot bruut fysiek hebben en een skinny ecto boos aankijken XD.

- Mensen die met een "stunned" blik kijken naar iemand die gewoon ripped is.

- Opa's en daarmee heb ik het specifiek over OPAAS , zitten ze achter de cardio toestel en op een of andere manier kunnen ze via de spiegels zien wat je doet. Vet irritant maar goed ik kijk gewoon keihard terug YOLO.

- Mensen die (KOM OP ZEG!!) bij een laag tot medium gewicht keihard schreeuwen. Echt niet nodig.

Als ik 2000+ euro NU extra had zou ik gewoon home gym inrichten echt t*ring sportscholen.

In buitenland heb je echt goeie hardcore gyms waar je gewoon lekker kan trainen, idereeeen seriues geen gezeik. Oud ijzer enzo xd.

Terug
Naar boven