AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat is er mis met korte broek? Ik heb sportshorts aan omdat ik het zo godsgruwelijk warm heb en die airco 9/10 keer kapot is.

En wut, slokje water nemen na ieder setje is irritant? Beter dat dan te weinig drinken.

Dus, wat mobiliteitswerk/fillers/stretches doen tussen je sets in irritant? Nee, met je telefoon spelen is lekker.

:rolleyes:

omfg Heb je wel enige idee uit welke stad talentloos komt? Zo ****ing hatelijk dit soort kansloze reacties, reageer dan potverdomme niet ofzo.

Ik irriteer me vooral aan mensen die denken dat ze mijn personal trainer zijn.

Ik train vaak met korte sets, vooral met squats, cleans en presses. Dus daar had de HIT mong**l van de sportschool altijd wat op aanmerken. "Waarom ga je niet thuis achter je bureau zitten, zulke korte sets doen niks voor je spiergroei, je moet minstens acht herhalingen doen voor bodybuilding, waarom doe je geen splitschema, ga eens op internet zoeken naar HIT, ik heb daar veel over gelezen, dus ik heb er verstand van, je moet echt zweten man, als je niet zweet heeft je training geen effect, ga je vandaag wel echt trainen of ga je weer rare dingen doen, bla bla bla."

Ik deed ooit barbell step ups met de bar in de front squat rack positie in een bodybuilding gym en toen kwam iedereen om me heen staan en stomverbaasd aan het kijken en fluisteren. Toen kwam er een trainer en vroeg me waar ik mee bezig was. Ik vertelde hem dat ik mijn benen aan het trainen was. Ik dacht dat hij dat wel zou begrijpen, maar hij begon voor mijn neus lunges te doen en zei, "kijk zo train je ook je benen, probeer dan!" Ik denk dat is heel leuk, maar ik ben nu hiermee bezig, dus ik zeg, "nee, ik ga nu geen lunges 'proberen,' want ik ben step ups aan het doen." Hij is direct beledigt en laat me met rust.

Laatst was ik face pulls en single arm pulldowns aan het doen voor de rehab en dan komt er een gast in zijn midlife crisis met een kromme rug als quasimodo aanlopen om te vragen of ik klaar ben. Ik zei nee, want ik was nog niet klaar. Toen begon hij van, "wat jij doet heeft toch helemaal geen zin, van wie moet jij dit doen?" Ik zeg, "dat moet ik van mij zelf, laat mij nou maar." Dan begint hij op mij rug te slaan, "wat wil je nou trainer, dit hier?" Loopt hij naar de row machine en zegt hij "kijk dit kun je nooit pakken met free weights. Je moet ook benchen man, dat zijn de basics." Ik zeg, "ik ben nu met dit bezig en ga gewoon verder." Toen ik eindelijk klaar was kon hij rustig zijn cable crossovers doen. Later was hij nog met zijn maatjes aan het roddelen dat ik een eigenwijze jongen ben en dat die jeugd van tegenwoordig alles beter denkt te weten.

Laatst bewerkt:
Ik train vaak met korte sets, vooral met squats, cleans en presses. Dus daar had de HIT mong**l van de sportschool altijd wat op aanmerken. "Waarom ga je niet thuis achter je bureau zitten, zulke korte sets doen niks voor je spiergroei, je moet minstens acht herhalingen doen voor bodybuilding, waarom doe je geen splitschema, ga eens op internet zoeken naar HIT, ik heb daar veel over gelezen, dus ik heb er verstand van, je moet echt zweten man, als je niet zweet heeft je training geen effect, ga je vandaag wel echt trainen of ga je weer rare dingen doen, bla bla bla."

Ik deed ooit barbell step ups met de bar in de front squat rack positie in een bodybuilding gym en toen kwam iedereen om me heen staan en stomverbaasd aan het kijken en fluisteren. Toen kwam er een trainer en vroeg me waar ik mee bezig was. Ik vertelde hem dat ik mijn benen aan het trainen was. Ik dacht dat hij dat wel zou begrijpen, maar hij begon voor mijn neus lunges te doen en zei, "kijk zo train je ook je benen, probeer dan!" Ik denk dat is heel leuk, maar ik ben nu hiermee bezig, dus ik zeg, "nee, ik ga nu geen lunges 'proberen,' want ik ben step ups aan het doen." Hij is direct beledigt en laat me met rust.

Laatst was ik face pulls en single arm pulldowns aan het doen voor de rehab en dan komt er een gast in zijn midlife crisis met een kromme rug als quasimodo aanlopen om te vragen of ik klaar ben. Ik zei nee, want ik was nog niet klaar. Toen begon hij van, "wat jij doet heeft toch helemaal geen zin, van wie moet jij dit doen?" Ik zeg, "dat moet ik van mij zelf, laat mij nou maar." Dan begint hij op mij rug te slaan, "wat wil je nou trainer, dit hier?" Loopt hij naar de row machine en zegt hij "kijk dit kun je nooit pakken met free weights. Je moet ook benchen man, dat zijn de basics." Ik zeg, "ik ben nu met dit bezig en ga gewoon verder." Toen ik eindelijk klaar was kom hij rustig zijn cable crossovers doen. Later was hij nog met zijn maatjes aan het roddelen dat ik een eigenwijze jongen ben en dat die jeugd van tegenwoordig alles beter denkt te weten.

Zonder je stats weet ik niet of jij of die gasten gelijk hebben :roflol:

Als het druk is. Dan baal ik er van dat ik een sloeber ben die niet het kapitaal heeft om een eigen gym te kopen en dan een leden stop in te voeren zodra het aantal leden 2 is.

Of step-ups op 5 cm hoogte.

Dat zegt natuurlijk geen ****, misschien doe je alle Pro oefeningen (om over uitvoering nog maar te zwijgen), maar ben je 17jr 1.75 en 62KG.. :rolleyes:

Wat is dit, bodybuilder logica of zo?

Stel dat ik 17 ben met die stats, dat betekent nog niet dat die gasten gelijk hebben en dat ik HIT moet doen met een splitschema.

Wat is dit, bodybuilder logica of zo?

Stel dat ik 17 ben met die stats, dat betekent nog niet dat die gasten gelijk hebben en dat ik HIT moet doen met een splitschema.

Haha nee dat is waar, maar ik denk dat er wellicht een goede reden is waarom iedereen commentaar heeft op jouw werkwijze :o

Haha nee dat is waar, maar ik denk dat er wellicht een goede reden is waarom iedereen commentaar heeft op jouw werkwijze :o

Dat zou best kunnen.

Ik was vroeger 125 kg dik en door het trainen ben ik 30 kg afgevallen. Maar mensen zien je nog steeds als een dikz*k die niet weet waarmee hij bezig is.

Ik doe ook allerlei oefeningen die mensen in een standaard gym niet kennen, zoals clean and jerk, front squats, pendlay rows, face pulls OH press, bulgarian split squats, russian leg curls, cable chest presses etc. Soms krijg je daar positieve reacties over en soms negatieve.

Ik deed ooit band assisted pull ups en mensen vroegen me of ik me wilde ophangen, sommigen waren me aan het uitlachen, maar er waren ook mensen die het een goed idee vonden en het ook wouden proberen.

Tsja, je hebt ook mensen die je raar aankijken als je een standaard backsquat of conventionele deadlift doet dus verbaast me niks dat ze raar opkijken van bijvoorbeeld een clean and jerk. Goed in ieder geval dat je je ding blijft doen.

Dat zegt natuurlijk geen ****, misschien doe je alle Pro oefeningen (om over uitvoering nog maar te zwijgen), maar ben je 17jr 1.75 en 62KG.. :rolleyes:

Logisch als ie zich al in 2006 aangemeld heeft op dit forum :p, dan zou zijn progressie wel echt dramatisch zijn

Logisch als ie zich al in 2006 aangemeld heeft op dit forum :p, dan zou zijn progressie wel echt dramatisch zijn

Zou kunnen...

2006-2007 Trainen in sportschool
2007-2012 Trainen in McDonalds en Burgerking
2013-heden Trainen in sportschool

Kan ik me alleen niet voorstellen.

Dat zou best kunnen.

Ik was vroeger 125 kg dik en door het trainen ben ik 30 kg afgevallen. Maar mensen zien je nog steeds als een dikz*k die niet weet waarmee hij bezig is.

Ik doe ook allerlei oefeningen die mensen in een standaard gym niet kennen, zoals clean and jerk, front squats, pendlay rows, face pulls OH press, bulgarian split squats, russian leg curls, cable chest presses etc. Soms krijg je daar positieve reacties over en soms negatieve.

Ik deed ooit band assisted pull ups en mensen vroegen me of ik me wilde ophangen, sommigen waren me aan het uitlachen, maar er waren ook mensen die het een goed idee vonden en het ook wouden proberen.

:thumbs: wel op zijn plaats! 30KG is niet niks ;) Ik moest de grootste moeite doen om het eraan te krijgen ipv af, maar weinig verschil imo.

En lekker je ding blijven doen, als jij je er goed bij voelt. Je klinkt in ieder geval als iemand die weet wat die doet. Je sport zeker in een fit4free of basicfit of healthcity?

:thumbs: wel op zijn plaats! 30KG is niet niks ;) Ik moest de grootste moeite doen om het eraan te krijgen ipv af, maar weinig verschil imo.

En lekker je ding blijven doen, als jij je er goed bij voelt. Je klinkt in ieder geval als iemand die weet wat die doet. Je sport zeker in een fit4free of basicfit of healthcity?

Doel je dan op VVM of gewoon 30 kilo zwaarder? Want daar zit eigenlijk een wereld van verschil tussen :)

Terug
Naar boven