MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Meiden die na hun cardio gillend in de kleedkamer staan: OMGGGG ik kan zo (sportbroek) toch niet naar de MacDonaldsss?? Nooooo wayyy :(

-.-' srs?

de muziek die er altijd op staat...

Ja daar irriteer ik me ook altijd aan.

Oh dan zal ik er gewoon overheen gekeken hebben

Hehhehe had dit topic al een tijdje in de gaten gehouden en heb veel gelijkaardige ergernissen in mijn gym.

Als noobie:

- Ik zit een bicep oefening te doen en gelijk 3 buffed mensen zitten me aan te staren. Op een duur keek ik er één gewoon voor een second of 20 aan terwijl ik verder deed. Vind dit toch wel heel ongemakkelijk aanvoelen. 'Wtf kijk je' wilt er uit komen dan.

- Op de loopband met HIIT-sessie bezig en ontzettend hoge hartslag en opeens een begeleider van de gym die naar me komt en zegt dat ik rustiger aan moet doen en gewoon zelf op de 'langzaam-' knop duwt?

- Mensen die op een apparaat zitten en tussen sets gewoon telefoon bovenhalen en een conversatie houden terwijl ze nog op het ding zitten.

- Muziek, als rock-liefhebber klinkt het allemaal wel klote, zeker als je je letterlijk kan ergeren aan slechte muziek. Met de oortjes in hoor ik het nogsteeds.

- Ecto's die niets anders trainen dan biceps. Heb dit al een tijdje in de gaten. Niet zozeer een ergernis maar wel grappig om te zien eigenlijk. 15-18 jaar ook meestal.

- Echte obese mensen die met de groepslessen meedoen. Dit niet, maar daarna zie je ze een uitgebreide maaltijd eten in de cafetaria met een pintje erbij en niet snel daarna, buiten een sigarretje roken. Maar misschien is het voor hun meer een bezigheid dan een echte challenge.

- Buffed mensen die doen alsof ze de man zijn. Flexen voor de spiegels na elke set, kijken of iedereen ook naar zijn flexpositie's kijken, 'tips' geven aan anderen,...

- Kleedkamer, die ontzettend hard stinkt. Ik heb op veel plaatsen gewerkt met vieze geuren maar niets zo erg als de geur in onze kleedkamer.

Een goed stel hersens zit niet in de spieren, maar in het hoofd :)
Je kunt wel ''iemand'' hebben die kleine spieren heeft, wat beweerde wat niet waar was en dacht er verstand van te hebben.
In dat geval spreek je in enkelvoud, niet in meervoud.
dat 1e nog mee eens

hij wist gewoon niet waar hij het over had... hij dronk zelfs wijn voor het trainen omdat dat de rode bloedcellen zou stimuleren vent stonk een uur uit de wind

- Mensen die op een apparaat zitten en tussen sets gewoon telefoon bovenhalen en een conversatie houden terwijl ze nog op het ding zitten.

Ligt er aan hoe lang natuurlijk, doe ik zelf ook regelmatig als ik 1-2m rust moet houden tussen een set.
Maar dan wacht er natuurlijk ook niemand

Sinds gister voetbal international in onze gym. Potverdomme wat een k*t sport ga dan op het veld staan babbelen over hoe je als spits te werk gaat.

dat 1e nog mee eens

hij wist gewoon niet waar hij het over had... hij dronk zelfs wijn voor het trainen omdat dat de rode bloedcellen zou stimuleren vent stonk een uur uit de wind

He bah hahaha

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 09:32 ----------

Ligt er aan hoe lang natuurlijk, doe ik zelf ook regelmatig als ik 1-2m rust moet houden tussen een set.
Maar dan wacht er natuurlijk ook niemand

Zelfs als er wel iemand wacht hou ik die rust :p ik zeg dan wel tegen diegene dat ik m roep, zodat hij wat anders kan gaan doen.

Ja dan houd ik ook mn rust maar ga ik niet zitten wappen omdat ik dat aso vind, haha.
Dan maak ik gewoon een beetje een praatje met degene die wacht

Ja dan houd ik ook mn rust maar ga ik niet zitten wappen omdat ik dat aso vind, haha.
Dan maak ik gewoon een beetje een praatje met degene die wacht

Haha ja dat kan ook. Meestal als bij mij iemand wacht gaat hij cardio doen of ander apparaat, of uit het zicht zitten zodat ik me niet gehaast voel. Ik weet dat wel waar hij is zodat ik ff zwaai :')

Terug
Naar boven