ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80

Nee een klote dorp met stereotypen 'stoere jochies' die gespierd willen zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dan daarna, naar het CaféMeiden die na hun cardio gillend in de kleedkamer staan: OMGGGG ik kan zo (sportbroek) toch niet naar de MacDonaldsss?? Nooooo wayyy![]()
-.-' srs?

Oordeel zelf. (In log)
Ik heb een basisrespect voor iedereen.
Blijkbaar heeft niet iedereen dat. Dat is jammer![]()
dat 1e nog mee eensEen goed stel hersens zit niet in de spieren, maar in het hoofd
Je kunt wel ''iemand'' hebben die kleine spieren heeft, wat beweerde wat niet waar was en dacht er verstand van te hebben.
In dat geval spreek je in enkelvoud, niet in meervoud.
- Mensen die op een apparaat zitten en tussen sets gewoon telefoon bovenhalen en een conversatie houden terwijl ze nog op het ding zitten.
dat 1e nog mee eens
hij wist gewoon niet waar hij het over had... hij dronk zelfs wijn voor het trainen omdat dat de rode bloedcellen zou stimuleren vent stonk een uur uit de wind
Ligt er aan hoe lang natuurlijk, doe ik zelf ook regelmatig als ik 1-2m rust moet houden tussen een set.
Maar dan wacht er natuurlijk ook niemand
ik zeg dan wel tegen diegene dat ik m roep, zodat hij wat anders kan gaan doen.Ja dan houd ik ook mn rust maar ga ik niet zitten wappen omdat ik dat aso vind, haha.
Dan maak ik gewoon een beetje een praatje met degene die wacht