Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als ze kunnen schommelen, kunnen ze wippen.

Wat niet rekt scheurt wel

T meeste plezier heb je met een kind van 4

Mijn keuze gaat naar de couveuse

ik wist wel dat jij zo'n naarling was :mad::rolleyes:

OT : mensen met kleine spieren die denken overal verstand van te hebben
.

Een goed stel hersens zit niet in de spieren, maar in het hoofd :)
Je kunt wel ''iemand'' hebben die kleine spieren heeft, wat beweerde wat niet waar was en dacht er verstand van te hebben.
In dat geval spreek je in enkelvoud, niet in meervoud.

Haal potverdomme uw schijven van de toestellen en leg u dumbells terug. Tamme zakken.

Sorry, moest er effe af. :cool::D

Mensen die je fakking ongevraagd komen spotten. Daar kan ik bijna boos om worden. Sinds wanneer heb ik een spotter nodig als ik niet tot failure train. Ik zat lekker in me setje dumbbell presses, komt een of andere idioot ongevraagd achter me staan om te helpen.

Het zag er vast zo moeizaam uit dat hij dacht dat je elke set tot failure ging :grinny:

Mensen die mij geirriteerd gaan aankijken omdat ik wel serieus train.

Hahaha ga toch lekker aan de bar hangen met je k*t fysiek :cool:

Haal potverdomme uw schijven van de toestellen en leg u dumbells terug. Tamme zakken.

Hier heb ik ook echt zo'n hekel aan, bij mij in de sportschool ruimt echt bijna niemand ze op. Ik ben bijna langer bezig met het opruimen van andermans troep dan mijn eigen workout.

Herkenbaar.. Schijven op smith laat ik wel vaak hangen, maar dumbbells ruim ik altijd op. Gooien met schijven/db's irriteer ik me ook aan

Waarom laat je ze wel hangen op de smith? Haal ze daar ook gewoon vanaf, wel zo netjes.

Beste is gewoon alles opruimen want op de flyer staat duidelijk: Van opruimen krijg je ook spierballen.

Tenminste die flyer hing bij vorige sportschool waar niemand wat opruimde xD

Echt he :p
Vandaag stonden er ook weer 2 van de 3 mensen in het krachthonk me aan te gapen toen ik ging deadliften.
Hoorde er nog 2 praten tegen elkaar ( 15 jaar oid )
'' Maar maat!! Je moet ook geen eiwitten vreten, als je dat later niet meer eet zak je in, ik denk aan me toekomst! ''

Edit:
Later tijdens de training was ik de gewichten op de cables aan het instellen en er hangt een pull up bar tussen de cables in zeg maar ( station ).
Nu bleek dat er iemand snel wat pull ups ging doen terwijl ik met de cables bezig was. Draaide snel om, om naar de andere cable te lopen en had hem niet gezien, dus gaf um per ongeluk een elleboogje in zijn buik tijdens een pull up ( hij zag donders goed dat ik de gewichten aan het instellen was, smerige stealer ).
Hij stond voorover gebukt met zn armen om zijn buik heen, waarop zijn broertje naar me riep: '' HEE! Beter kijk je uit!''

Ik heb geen woord gezegd en ging verder met me oefening. Slechte ervaring met marokkanen, ik dacht in eerste instantie dat het een knokpartij zou worden. Nog nooit zoiets mee gemaakt.
:rolleyes:

fit for free rotterdam?

Terug
Naar boven