Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik vind het irritant dat mensen schijten in de sportschool

- Ik zit een bicep oefening te doen en gelijk 3 buffed mensen zitten me aan te staren. Op een duur keek ik er één gewoon voor een second of 20 aan terwijl ik verder deed. Vind dit toch wel heel ongemakkelijk aanvoelen. 'Wtf kijk je' wilt er uit komen dan.

- Op de loopband met HIIT-sessie bezig en ontzettend hoge hartslag en opeens een begeleider van de gym die naar me komt en zegt dat ik rustiger aan moet doen en gewoon zelf op de 'langzaam-' knop duwt?

- Mensen die op een apparaat zitten en tussen sets gewoon telefoon bovenhalen en een conversatie houden terwijl ze nog op het ding zitten.

- Buffed mensen die doen alsof ze de man zijn. Flexen voor de spiegels na elke set, kijken of iedereen ook naar zijn flexpositie's kijken, 'tips' geven aan anderen,...

- Oh dus het is nu ook al niet meer toegelaten om naar iemand te kijken? b*ch pls, ga dan niet naar de gym he, natuurlijk word je er op de één of andere manier wel bekeken.

-Die instructeurs/begeleiders weten niet beter

- Als ik rust kijk ik ook soms effe op me telefoon, en een beetje sociaal zijn kan toch ook geen kwaad denk ik? Als iemand gebruik wilt maken van de machine of het materiaal waarmee ik bezig ben kan die persoon het toch gewoon vragen?

- Tips geven mag dus ook al niet meer?

Jezus wat een load of bs man...

Meiden die na hun cardio gillend in de kleedkamer staan: OMGGGG ik kan zo (sportbroek) toch niet naar de MacDonaldsss?? Nooooo wayyy :(

-.-' srs?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

please vertel meer over girls in de kleedkamers

Als je meer wilt weten moet je maar een keer zelf binnenlopen. De manager van de gym staat regelmatig poedelnaakt te praten met andere vrouwen. (vind ik niet kunnen, maar oke).

Als je meer wilt weten moet je maar een keer zelf binnenlopen. De manager van de gym staat regelmatig poedelnaakt te praten met andere vrouwen. (vind ik niet kunnen, maar oke).

Hahahahahahahaha dus je vindt t wel prima als ie met jou praat terwijl ie poedelnaakt is?

Hahahahahahahaha dus je vindt t wel prima als ie met jou praat terwijl ie poedelnaakt is?

Wie..?

ZE praatte overigens niet met mij, maar met andere vrouwen..ik was gewoon in de kleedkamer na trainen.

Edit: ik lees je zin nu anders (blijf hoe dan ook een 'ze' en geen 'ie' :p) maar dan vind ik het nog niet kunnen nee.
Ze is de manager, dat hoort gewoon niet..

Laatst bewerkt:
Is ze lekker?? ;)

Welke gym Hell?
Den Bosch is niet zo ver voor mij :rolleyes:

Als ze lekker is dan is het all good

Ik vind het irritant dat mensen schijten in de sportschool

Ik moest tot 2x toe heel nodig, op leg day hé. Mag ik?!!

Oja waar ik me gister aan ergerde is een lelijk sproet wijf die met haar string door haar yoga pants schijnend gaat squatten.

3qv1s0.jpg

Dumbells laten vallen bij je laatste rep en dat dan de eigenaar een half uur starend naar je loopt te kijken door het raampje omdat je de dumbells niet op de grond mag laten vallen, heel ongemakkelijk

Wie..?

ZE praatte overigens niet met mij, maar met andere vrouwen..ik was gewoon in de kleedkamer na trainen.

Edit: ik lees je zin nu anders (blijf hoe dan ook een 'ze' en geen 'ie' :p) maar dan vind ik het nog niet kunnen nee.

This topic is now useless without pics.

Dumbells laten vallen bij je laatste rep en dat dan de eigenaar een half uur starend naar je loopt te kijken door het raampje omdat je de dumbells niet op de grond mag laten vallen, heel ongemakkelijk

Laat dan ook niet je dumbells donderen. Als je beheersing hebt over de oefening die je doet kan je ze gewoon gelijk terug leggen in het rek.

Gewoon irritante aandachtstrekkerij.

Laat dan ook niet je dumbells donderen. Als je beheersing hebt over de oefening die je doet kan je ze gewoon gelijk terug leggen in het rek.

Denk dat het tegenwoordig zo hoort, schijven laten hangen, dumbells laten vallen. Kortom geen respect voor het materiaal. Tsja, als de pro's op YouTube dat mogen....

Wie..?

Overduidelijk dat ze dus op het slankere type valt :windup:

Ach jah, daar erger ik me ook soms aan. Kan je het niet netjes pakken en terugleggen, blijf dan er van af.
Maar neeeeeeee, elke idioot moet stoer doen. Pakt 1 dumbbell, vraagt of iemand hem andere aangeeft en doen een paar gare halve reps........... als ie klaar is, dondert ie ze op de grond.
Bij ons gebeurt dat meestal met de 40kg, soms zie ik het wel al bij 22 gebeuren....sad story :(

Zeg ook niet dat ik het me elke week overkomt en dat ik lekker met de dumbells loop te smijten, maar het is me een keer overkomen dat ik het niet onder controle had en wel liet vallen ( jullie zeker nog nooit overkomen ). Verder schijven etc niet terugleggen verzin je zelf lekker erbij.

Terug
Naar boven