pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Het is wel genoeg voor jou geweest... Andere gym zoeken of nieuwe hobby gaan zoeken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het irritant dat mensen schijten in de sportschool
- Ik zit een bicep oefening te doen en gelijk 3 buffed mensen zitten me aan te staren. Op een duur keek ik er één gewoon voor een second of 20 aan terwijl ik verder deed. Vind dit toch wel heel ongemakkelijk aanvoelen. 'Wtf kijk je' wilt er uit komen dan.
- Op de loopband met HIIT-sessie bezig en ontzettend hoge hartslag en opeens een begeleider van de gym die naar me komt en zegt dat ik rustiger aan moet doen en gewoon zelf op de 'langzaam-' knop duwt?
- Mensen die op een apparaat zitten en tussen sets gewoon telefoon bovenhalen en een conversatie houden terwijl ze nog op het ding zitten.
- Buffed mensen die doen alsof ze de man zijn. Flexen voor de spiegels na elke set, kijken of iedereen ook naar zijn flexpositie's kijken, 'tips' geven aan anderen,...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Meiden die na hun cardio gillend in de kleedkamer staan: OMGGGG ik kan zo (sportbroek) toch niet naar de MacDonaldsss?? Nooooo wayyy![]()
-.-' srs?
Als je meer wilt weten moet je maar een keer zelf binnenlopen. De manager van de gym staat regelmatig poedelnaakt te praten met andere vrouwen. (vind ik niet kunnen, maar oke).
Hahahahahahahaha dus je vindt t wel prima als ie met jou praat terwijl ie poedelnaakt is?
) maar dan vind ik het nog niet kunnen nee.
Ik vind het irritant dat mensen schijten in de sportschool
Wie..?
ZE praatte overigens niet met mij, maar met andere vrouwen..ik was gewoon in de kleedkamer na trainen.
Edit: ik lees je zin nu anders (blijf hoe dan ook een 'ze' en geen 'ie') maar dan vind ik het nog niet kunnen nee.
Ze is de manager, dat hoort gewoon niet..
Dumbells laten vallen bij je laatste rep en dat dan de eigenaar een half uur starend naar je loopt te kijken door het raampje omdat je de dumbells niet op de grond mag laten vallen, heel ongemakkelijk
Laat dan ook niet je dumbells donderen. Als je beheersing hebt over de oefening die je doet kan je ze gewoon gelijk terug leggen in het rek.
Gewoon irritante aandachtstrekkerij.
Wie..?
ZE praatte overigens niet met mij, maar met andere vrouwen..ik was gewoon in de kleedkamer na trainen.
Edit: ik lees je zin nu anders (blijf hoe dan ook een 'ze' en geen 'ie') maar dan vind ik het nog niet kunnen nee.
Ze is de manager, dat hoort gewoon niet..

Laat dan ook niet je dumbells donderen. Als je beheersing hebt over de oefening die je doet kan je ze gewoon gelijk terug leggen in het rek.
Gewoon irritante aandachtstrekkerij.