- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Tja dan heb je gewoon een k*t gym, bij mij komen er best vaak nieuwe spullen. Eigenaar heeft toch al teveel geld.
Waarom zou het asociaal zijn?
Je maakt dingen stuk, dit zou al genoeg moeten zeggen.
Ja dan heb jij idd echt een goeie gym, bij ons nooit nieuwe spullen...
Snap niet waarom je het woordje asociaal gebruikt, heeft imo niets mee te maken, zoals ik al zei is het natuurlijk niet normaal om gewichten altijd te laten vallen, maar "asociaal", kan ik echt niet inkomen?
---------- Post added 4 September 2013 at 17:13 ----------
Wat is er mis met geld in de zakken van de eigenaars? Moest een sportschool niet lucratief zijn, dan bestonden ze niet. Proberen winst te maken is nu eenmaal hoe de wereld werkt.
true, maar er moet ook nog een goede balans zijn tussen het geld dat naar de zakken van de eigenaar gaat en het geld dat men terug investeert in de gym zoals reparaties, nieuw materiaal etc, bij sommige gyms is dit gewoon helemaal uit balans en verdwijnt het merendeel, als het al niet alles is, in de zakken van de eigenaars. Vind dat je als eigenaar ook niet moet bishen als er een keer wat kapot is in je gym en je het gewoon zo snel mogelijk moet laten repareren. Anders verdien je dat geld niet wat men betaalt voor toegang te krijgen tot de gym zelf

Tuurlijk blijft het een onderneming ja, maar dat betekent ook dat er kwaliteit geleverd moet worden, en dat vraagt continu om investeringen

.
Ben lid sinds mijn 16e, dus ze hebben al een dikke 1500 euro gecashed door mij alleen