Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Tja dan heb je gewoon een k*t gym, bij mij komen er best vaak nieuwe spullen. Eigenaar heeft toch al teveel geld.

Waarom zou het asociaal zijn?
Je maakt dingen stuk, dit zou al genoeg moeten zeggen.

Ja dan heb jij idd echt een goeie gym, bij ons nooit nieuwe spullen...

Snap niet waarom je het woordje asociaal gebruikt, heeft imo niets mee te maken, zoals ik al zei is het natuurlijk niet normaal om gewichten altijd te laten vallen, maar "asociaal", kan ik echt niet inkomen?

---------- Post added 4 September 2013 at 17:13 ----------

Wat is er mis met geld in de zakken van de eigenaars? Moest een sportschool niet lucratief zijn, dan bestonden ze niet. Proberen winst te maken is nu eenmaal hoe de wereld werkt.

true, maar er moet ook nog een goede balans zijn tussen het geld dat naar de zakken van de eigenaar gaat en het geld dat men terug investeert in de gym zoals reparaties, nieuw materiaal etc, bij sommige gyms is dit gewoon helemaal uit balans en verdwijnt het merendeel, als het al niet alles is, in de zakken van de eigenaars. Vind dat je als eigenaar ook niet moet bishen als er een keer wat kapot is in je gym en je het gewoon zo snel mogelijk moet laten repareren. Anders verdien je dat geld niet wat men betaalt voor toegang te krijgen tot de gym zelf ;)

Tuurlijk blijft het een onderneming ja, maar dat betekent ook dat er kwaliteit geleverd moet worden, en dat vraagt continu om investeringen ;)

Snap niet waarom je het woordje asociaal gebruikt, heeft imo niets mee te maken, zoals ik al zei is het natuurlijk niet normaal om gewichten altijd te laten vallen, maar "asociaal", kan ik echt niet inkomen?

Het kan een keer voorkomen dat je een gewicht laat vallen, maar 9 van de 10 keer zie ik toch echt dat ze met opzet op de grond worden gegooid en dat is gewoon asociaal.

Dumbbells laten vallen terwijl je ze ook kan neerleggen noem ik niet per ongeluk.
In onze (gevechts)sportschool zou niemand het 2 keer doen. Het is gewoon kwestie van respect voor ander mensen hun spullen.

Als de eigenaar meer geld in zijn eigen zakken wil steken ipv nieuw materiaal te kopen, dat is klote ja, maar dan ga je toch nog niet met gewichten gooien?

Met gewichten gooien keur ik idd niet goed. Maar ik bedoel meer dat gezien de hoeveelheid lidmaatschap contributie die men bij ons betaalt en de nieuwe spullen die er komen vind ik het niet erg als ik per ongeluk een paar keer een gewicht laat vallen

Mannen die hangen te telefoneren al zittend tussen de smiths terwijl ik het dringend nodig heb om mijn benen wat meer volume te geven :mad:

Door types zoals jij heb ik om de paar maanden reperateurs over de vloer die de deuken en scheuren kunnen komen repareren. Er zijn nu eenmaal teringtards die zo verparkinsont zijn dat ze die db's van 34kg niet vast kunnen houden en klakkeloos overal laten fl*kkeren.
BLIJF DAN THUIS ???

Of misschien beter; leg een van de veelvuldig aanwezige matten onder je werkplek, maar dat is natuurlijk niet stoer genoeg.
Helaas heb ik nog nooit iemand op heterdaad kunnen betrappen, maar als dat gebeurt dan begraaf ik 'm hoogstpersoonlijk in de gaten die hij in de vloer heeft gemaakt.

Je mag blij zijn met een bertstare.

Als je is even beter leest agressieve bertstare

Wat ik zei: "Zeg ook niet dat ik het me elke week overkomt en dat ik lekker met de dumbells loop te smijten, maar het is me een keer overkomen dat ik het niet onder controle had en wel liet vallen"

Dit betekent niet dat ik zon persoon ben die alles op de grond flikkert en kapot maakt.

En nee bij ons heb je niet de aanwezige matten om neer te leggen.

Er is zo een papi in de gym die mij elke keer komt vertellen hoe droog en buff ik wel niet ben geworden. Begint behoorlijk irritant te worden :roflol:.
Als het nou eens een lekkere meid was...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added 5 September 2013 at 00:13 ----------

Door types zoals jij heb ik om de paar maanden reperateurs over de vloer die de deuken en scheuren kunnen komen repareren. Er zijn nu eenmaal teringtards die zo verparkinsont zijn dat ze die db's van 34kg niet vast kunnen houden en klakkeloos overal laten fl*kkeren.
BLIJF DAN THUIS ???

Of misschien beter; leg een van de veelvuldig aanwezige matten onder je werkplek, maar dat is natuurlijk niet stoer genoeg.
Helaas heb ik nog nooit iemand op heterdaad kunnen betrappen, maar als dat gebeurt dan begraaf ik 'm hoogstpersoonlijk in de gaten die hij in de vloer heeft gemaakt.

Matten en verkoelende drankjes zijn voor homo's.

Dumbbells laten vallen terwijl je ze ook kan neerleggen noem ik niet per ongeluk.
In onze (gevechts)sportschool zou niemand het 2 keer doen. Het is gewoon kwestie van respect voor ander mensen hun spullen.

Als de eigenaar meer geld in zijn eigen zakken wil steken ipv nieuw materiaal te kopen, dat is klote ja, maar dan ga je toch nog niet met gewichten gooien?

Met de kans op een schouder blessure k. Ik laat ze mooi vallen na een db chest press of fly, daar is die rubber ondergrond voor. Onderhoud voeren ze toch niet uit hier, ballen gym.

Na een chest press ofzo of zware shoulder press mag je ze echt wel een beetje laten vallen. Schijt aan het is toch geen schaken.
Ijzer kan wel wat hebben en een fatsoenlijke grond deukt niet zo snel in

Na een chest press ofzo of zware shoulder press mag je ze echt wel een beetje laten vallen. Schijt aan het is toch geen schaken.
Ijzer kan wel wat hebben en een fatsoenlijke grond deukt niet zo snel in

Wij hebben een grind vloer :D

BLIJF DAN THUIS ???

Of je legt als sportschoolhouder gewoon een rubberen vloer in het kracht deel.

Je hebt na een paar keer toch wel door dat t niet werkt zo?

Met de kans op een schouder blessure k. Ik laat ze mooi vallen na een db chest press of fly, daar is die rubber ondergrond voor. Onderhoud voeren ze toch niet uit hier, ballen gym.

Een dumbell laten vallen na een chest press/shoulder fly op de manier dat 95% het doet zorgt juist voor blessures ;) dumbells laten zakken naar je knieen en dan wegleggen is imo beste manier.

Of je legt als sportschoolhouder gewoon een rubberen vloer in het kracht deel.

Je hebt na een paar keer toch wel door dat t niet werkt zo?

maal 100miljard, niet bishen als er wat kapot is, zoek een oplossing ervoor ;)

De abonnementskosten die in sommige gyms worden betaald zijn trouwens schandalig hoog

maal 100miljard, niet bishen als er wat kapot is, zoek een oplossing ervoor ;)

De abonnementskosten die in sommige gyms worden betaald zijn trouwens schandalig hoog

32 euro per maand hier :( Ben lid sinds mijn 16e, dus ze hebben al een dikke 1500 euro gecashed door mij alleen

Met zumba bedoel je -> lekkere chicks in yoga pants ;)

Ik heb vandaag met sandalen aan getraint en moest hele tijd opletten dat niemand die k*t DB op mn voetjes flikkerde. K*t homos

Terug
Naar boven