Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Het rugby team (?) dat aan het trainen is.

Ze hielden alles bezet, stonden bij de krachttraining in het midden met allerlei dingen (niet serieus te doen), ruimde NIKS op en alsof het niet erger kon pakte iemand schijven van de bar af waar een gast mee bezig was (hij stond er naast en zn handdoek lag bij, haast op, de bar).

Hopelijk hebben die spelers een vast rooster, dan kan ik buiten die tijden gaat trainen.

Hier heb ik een hekel aan, beetje zitten klagen en zelf op een ander tijd zit willen gaan trainen. Omdat er een paar gasten zijn waar je, je aan stoort. Trek je mond is los, zeg er is wat van..

haha als iemand schijven bij jou eraf haalt ben je gewoon ecto.

Dat roep je over jezelf af :cool:

Hier heb ik een hekel aan, beetje zitten klagen en zelf op een ander tijd zit willen gaan trainen. Omdat er een paar gasten zijn waar je, je aan stoort. Trek je mond is los, zeg er is wat van..

1; ik train normaal sws op een ander tijdstip wanneer het rustig is
2; ik stoor me er niet alleen aan, ze vernken gewoon mijn training en die van de andere.
3; als ik er iets van zeg, dan krijg ik de reactie: ja wij trainen hier ook.

Daarbij zei iemand er al wat van, dus beetje onnodig dat ik dan ook nog eens tegen ze ga klagen..

haha als iemand schijven bij jou eraf haalt ben je gewoon ecto.

Dat roep je over jezelf af :cool:

Het was niet bij mij, het was bij een buffe gast :)

Gewoon een bodycheck doen bij de eerste die tof kijkt

sinds dat de sportschool volledig vernieuwd is zitten er alleen maar mensen die de gewichten niet terugleggen, halters ergens anders wegleggen, niet uitkijken waar ze de dumbells laten vallen, niet weten dat voor de powerrack de grote sluiters gebruikt worden
ik mis de oost-blokkers :( die waren altijd serieus bezig

sinds dat de sportschool volledig vernieuwd is zitten er alleen maar mensen die de gewichten niet terugleggen, halters ergens anders wegleggen, niet uitkijken waar ze de dumbells laten vallen, niet weten dat voor de powerrack de grote sluiters gebruikt worden
ik mis de oost-blokkers :( die waren altijd serieus bezig

daar heb ik echt de grootste hekel aan :( Moeten zoeken waar die #(@%* dumbbells liggen

Wij hebben 2 types barbells. Helemaal achteraan hebben ze een diameter van 55mm, iets meer naar voor liggen barbells van 50mm. Er zijn ook een verzameling zowel 55mm als 50mm schijven. Spreekt voor zich dat de 55mm schijven ook op de 50mm barbells passen (al zitten ze dan wat losjes), maar niet omgekeerd. Er is maar 1 paar 10kg schijven en 1 paar 5kg schijven van 55mm. Van de 50mm versies zijn er tientallen. Mag je eens raden welke 5kg en 10kg schijven ze steeds gebruiken voor de 50mm barbells :rolleyes:

haha dat met handdoek gezeik ook.

Is het van jou als je handdoek erop ligt?

Ik doe gewoon een setje, komt vanzelf wel terug ja.
Als ze terug zijn zeg je: om en om?

en niemand die nee zegt;)

Bij jou zouden ze zelfs geen nee zeggen als je ze vroeg je kont te kussen :roflol:

Van die hindoe's met hun broek op half 7 zonder ondergoed zodat die harige ass vol in beeld is. En die hindoe die 3 truien draagt en een sjaal om heeft, elke training weer en verder alleen biceps traint en rondjes loopt. Een sjaal!! En die gastjes met een pet op hun kop die er haast boven hangt, en dan zit er nog een stikker op ook...

Underwear is a luxury in some countries :p

Het rugby team (?) dat aan het trainen is.

Ze hielden alles bezet, stonden bij de krachttraining in het midden met allerlei dingen (niet serieus te doen), ruimde NIKS op en alsof het niet erger kon pakte iemand schijven van de bar af waar een gast mee bezig was (hij stond er naast en zn handdoek lag bij, haast op, de bar).

Hopelijk hebben die spelers een vast rooster, dan kan ik buiten die tijden gaat trainen.

Hoop ik ook voor je :P
Schijven van een bar afhalen waar iemand nog mee bezig is het meest asociale dat er is in de gym imo.
Heb het nog nooit zien gebeuren...beter gezegd; wist niet eens dat het gebeurde!

Hoop ik ook voor je :P
Schijven van een bar afhalen waar iemand nog mee bezig is het meest asociale dat er is in de gym imo.
Heb het nog nooit zien gebeuren...beter gezegd; wist niet eens dat het gebeurde!

Ik wist ook niet dat het gebeurde, die gast keek ook echt zo van wtf ???
Weet niet precies wat hij zei tegen diegene die het pakte, maar hij zei later tegen mij; ja moet niet mooier worden zeg, eerst ruimer ze geen fl**ker op, en nu jatte ze gewoon van mijn bar!

Die gast die ze er vanaf haalde zei volgens mij niet eens sorry; vond het vrij normaal gaan geloof ik :roflol:

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:32 ----------

Van die hindoe's met hun broek op half 7 zonder ondergoed zodat die harige ass vol in beeld is. En die hindoe die 3 truien draagt en een sjaal om heeft, elke training weer en verder alleen biceps traint en rondjes loopt. Een sjaal!! En die gastjes met een pet op hun kop die er haast boven hangt, en dan zit er nog een stikker op ook...

Gatverdamme :spaz: ranzig.
3 truien en een sjaal :eek: Ik snap dat het wat kouder wordt, maar in de sportschool? :roflol:

Ik wist ook niet dat het gebeurde, die gast keek ook echt zo van wtf ???
Weet niet precies wat hij zei tegen diegene die het pakte, maar hij zei later tegen mij; ja moet niet mooier worden zeg, eerst ruimer ze geen fl**ker op, en nu jatte ze gewoon van mijn bar!

Die gast die ze er vanaf haalde zei volgens mij niet eens sorry; vond het vrij normaal gaan geloof ik :roflol:

Hahaha, ik heb het ook eens gehad. Eerste setje gehad en sta er gewoon naast. Komt er een jochie aan, die begint de schijven er af te halen en hangt ze terug op hun plaats.. Dus ik zeg zo "Ehm, ik ben nog niet klaar eigenlijk?"

"Oo oke" - en loopt weg

Zal ook niet even die schijven terughangen... :rolleyes::rolleyes: Ik stond daar samen met iemand echt te kijken van "Whutt?"

Niet vandaag? In dezelfde gym? :roflol: Gewoon vrijwel hetzelfde :p
Wel echt belachelijk joh

Ik heb wel eens dat ik per ongeluk gewichten pak waar iemand mee bezig is. Maar dan zijn ze zelf weggelopen.

Ik heb wel eens dat ik per ongeluk gewichten pak waar iemand mee bezig is. Maar dan zijn ze zelf weggelopen.

:roflol:

Waarschijnlijk in de kleedkamer gaan ze tegen elkaar zeggen hoe hard ze je irl stompen hadden gegeven als ze niet zo goed gehumeurd waren die dag.

haha dat met handdoek gezeik ook.

Is het van jou als je handdoek erop ligt?

Ik doe gewoon een setje, komt vanzelf wel terug ja.
Als ze terug zijn zeg je: om en om?

en niemand die nee zegt;)

Dit.

Ga zo soms tussendoor met optrekken, cable cross of kurlstang omdat er in die crisis 14,95 gym maar 1 is.
Altijd gezellig en leer ook altijd zo mensen kennen, hun kennen vaak iemand die ik ken enz, ken ik weer meer mensen.

In mijn gym is dat zelfs een huisregel. Eerlijk delen. Geen apparaten bezetten, this is not Nazi Deutschland.

In mijn gym is dat zelfs een huisregel. Eerlijk delen. Geen apparaten bezetten, this is not Nazi Deutschland.

Lol, dus als je echt zwaar traint moet je maar iedereen om de beurten laten? Jij hebt dus alleen maar huisvrouwen in jouw fit for free?

Lol, dus als je echt zwaar traint moet je maar iedereen om de beurten laten? Jij hebt dus alleen maar huisvrouwen in jouw fit for free?

Als jij die conclusie daar uit wil trekken, sure.
Ik ken geen fit for free overigens en de mensen die zwaar trainen kan ik op 1 hand tellen, zowel in mijn gym als op DBB.

Of wilde je gewoon ff tof doen?

Terug
Naar boven