- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Als jij daarvan blij wordt, mag je mij 2x zelfs bestempelen.
Dus wat is het, sociaal onzeker of lichamelijk (bv. een kleine pik)?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij daarvan blij wordt, mag je mij 2x zelfs bestempelen.
Voor het rek staan zodat andere mensen moeten wachten tot jij klaar bent om materiaal te kunnen nemen dat je niet eens gebruikt, DAT is asociaal. Dan kan je asociaal gedrag zoals wegduwen terug verwachten.
Vind ik maar niets, vallen op de helft van de set uit, blijf achter snoertje hangen, staande oefeningen nergens de telefoon kwijt kunnen (korte broek)..
Haha wat hebben stats ermee te maken? Heb wel eens grotere gasten weggeduwd hoor, jij moet wel weten hoe je zoiets moet doen. En anders groter betekent niet altijd sterker![]()
Vind ik maar niets, vallen op de helft van de set uit, blijf achter snoertje hangen, staande oefeningen nergens de telefoon kwijt kunnen (korte broek)..
broek kopen met zakken --> problem solved
in-ear vallen er idd niet snel uit, en als dat wel het geval is moet je mss je hoofd wat stiller houden tijdens oefeningen
Nee, tenminste, heb ik geen last vanNooit geprobeerd, maar voelen oordoppen niet fokking smerig als je enorm gaat zweten?

broek kopen met zakken --> problem solved
in-ear vallen er idd niet snel uit, en als dat wel het geval is moet je mss je hoofd wat stiller houden tijdens oefeningen
Jij doneert mij een korte broek met zakken --> problem solved.
Oordoppen met lijkt wel veel grip oid klein tikkie en ze gaan mee met iets..

Nooit geprobeerd, maar voelen oordoppen niet fokking smerig als je enorm gaat zweten?
?ik laat het draadje van de in ear tegenwoordig altijd onder mijn shirt of tanktop door gaan, dan heb je ook niet dat het blijft steken en dat scheelt een hoop irritatie.
De phone doe ik tussen mijn broeksband.