MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

En waar loop ik precies te janken? :rolleyes: Ik sta 6 keer per week in de sportschool en let op mijn voeding om het vet eraf te krijgen, ben eerder dankbaar geen skinny little b*ch te zijn. Dat staat maar een jaar lang een stang te drukken oid zonder enig resultaat, en mijn lichaam verandert gewoon van week tot week.

Probeer alleen maar aan te geven dat er ook andere redenen voor gewichtstoename kunnen zijn dan een sloot cola, een reep milka en een patatje oorlog per dag.

Een schildklier ziekte geeft je geen recht om uit te blubberen :roflol:

En mag toch hopen dat je niet een jaar lang over 8 kilo gedaan hebt.

Begrijp me niet verkeerd, respect voor t afvallen maar roepen dat je dik was omdat je schildklier t niet deed is gewoon zielig :roflol: je bent dik omdat je te veel gegeten hebt en niet omdat je schildklier vet maakt uit lucht.

---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

Voor wat deze haat jegens paris eigenlijk, ze is een van de weinige dames die wel wat doet in de gym.

Ik heb niks tegen haar persoonlijk, ik heb een hekel aan k*tsmoesjes die mensen gebruiken om hun vraatzucht goed te praten.

---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:26 ----------

184 cm is niet little :trollface:

Een schildklier ziekte geeft je geen recht om uit te blubberen :roflol:

Begrijp me niet verkeerd, respect voor t afvallen maar roepen dat je dik was omdat je schildklier t niet deed is gewoon zielig :roflol: je bent dik omdat je te veel gegeten hebt en niet omdat je schildklier vet maakt uit lucht.

---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

Ik heb niks tegen haar persoonlijk, ik heb een hekel aan k*tsmoesjes die mensen gebruiken om hun vraatzucht goed te praten.

---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:26 ----------

184 cm is niet little :trollface:

YftoSiN.jpg

7 weken gedaan, twee kledingmaten kleiner. Ook wel spiermassa opgebouwd trouwens, had tot deze week aan toe geen voedingsschema maar ben nu aan het cutten.

Mijn stats zijn ook niet slecht voor een vrouw.
Squat 90kg
Legpress 155kg
Benchpress 40kg

En waar loop ik precies te janken? :rolleyes: Ik sta 6 keer per week in de sportschool en let op mijn voeding om het vet eraf te krijgen, ben eerder dankbaar geen skinny little b*ch te zijn. Dat staat maar een jaar lang een stang te drukken oid zonder enig resultaat, en mijn lichaam verandert gewoon van week tot week.

Probeer alleen maar aan te geven dat er ook andere redenen voor gewichtstoename kunnen zijn dan een sloot cola, een reep milka en een patatje oorlog per dag.

Hoe weet je dat dan kudt kloon.

7 weken gedaan, twee kledingmaten kleiner. Ook wel spiermassa opgebouwd trouwens, had tot deze week aan toe geen voedingsschema maar ben nu aan het cutten.

Squat 90kg
Legpress 155kg
Benchpress 40kg
90 kg squats los voor reps?
skepticalhippo.jpg

Wss met haar lichaamsgewicht erbij gerekend.

13777642841230.jpg

90 kg squats los voor reps?
skepticalhippo.jpg

In de smith (we hebben geen squatrek), was een record he.. Gisteren kwam ik niet boven de 70 uit. Filmpje volgt volgende week als ik weer leg day heb, voor de ongelovigen. Je kunt m'n log volgen als je mn progressie interessant vind.

Smith squat is niet goed voor je rug

Niet slecht op zich, kzie soms dames die in de smith squats doen met een 5 kilo schijfje aan elke kant :roflol:

Ze heeft jaren lang 100 kilo walking lunges gedaan

Je klinkt als een jaloerse skinny little b*ch. Heb jarenlang gewoon 59kg gewogen en toen had ik geen getrainde spieren, ben 11 maanden geleden bevallen. Borstvoeding gegeven (dan mag je nog niet echt afvallen) tot aan 9 maanden en nu sinds 7 weken in de sportschool bezig.

Het leven als een ecto is vast zwaar he?

Maar goed, ik ga eten en daarna trainen. Was gezellig heren. :rolleyes:

Ik zag maandag een wouldbang/10 in de gym die ging squatten met 2,5kg aan elke kant en zo'n homo kussentje om de bar heen :roflol: .

Maar dat ass maakte het wel goed :o

Squat 90kg
Legpress 155kg
Benchpress 40kg

No deadlift?
Ook geen bench met verstelbare afleggers?
Dipstation?
Bench voor schouder press?

In de smith (we hebben geen squatrek), was een record he.. Gisteren kwam ik niet boven de 70 uit. Filmpje volgt volgende week als ik weer leg day heb, voor de ongelovigen. Je kunt m'n log volgen als je mn progressie interessant vind.

Op de smitmachine pakt iedereen 90. Zelf peanut zonder prothese :roflol:

Terug
Naar boven