Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

De timer van de luchtafvoer was stuk, dus het was een zweterig stinkend hok de sportschool

Mensen die die gewoon een apparaat bezet houden en gewoon spreken over hun problemen thuis ik wil ze meteen een triangle choke geven pff

jezus wat een beta's

als iemand lang bezig is ga je toch ff meedoen, da **** happend to this world :roflol:

Gaat niet eens om het vragen of je mee kan doen. Gaat er gewoon om dat mensen niet kunnen inzien dat wanneer het druk is dat ze niet onnodig iets bezet hoeven te houden.

Ik vraag ook wel als iemand ergens een handdoek op heeft liggen, maar het apparaat/bank/etc.. niet gebruikt of ik het kan gebruiken.. maar dat neemt de irritatie niet weg dat die mensen gewoon egoistisch zijn.

Achja, een andere dag moet je er om lachen als je het ziet gebeuren. Het kan allemaal

Ik trap mijn zusje gewoon de logeer kamer uit als ik wil trainen

Heb er gelukkig nog geen mocro gevonden :roflol:

Mensen die teveel nemen dan Ze aankunnen en Hun oefening niet correct uitvoeren en heel luid brullen, roep Gewoon effe KIJK NAAR MIJ Ik HEB AANDACHT NODIG das veel duidelijker dan bwaaaahhhhh!!

Gaat niet eens om het vragen of je mee kan doen. Gaat er gewoon om dat mensen niet kunnen inzien dat wanneer het druk is dat ze niet onnodig iets bezet hoeven te houden.

Ik vraag ook wel als iemand ergens een handdoek op heeft liggen, maar het apparaat/bank/etc.. niet gebruikt of ik het kan gebruiken.. maar dat neemt de irritatie niet weg dat die mensen gewoon egoistisch zijn.

Achja, een andere dag moet je er om lachen als je het ziet gebeuren. Het kan allemaal

Goed gezegd!!

Zo is het wel.

in de december maand is het nagegoeg leeg in de sportschool... supersetten XD

Terug
Naar boven