Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
mag ook wel met zoveel gear
zo word ik ook genoemd en ik ben ****ing ecto![]()
![]()
Bij mij vroeg er een hoeveel push-ups ik kan

Ignorance lvl over 9000
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

wat loopt je nou te lache joh el hommel, jij bent zeker een van die jongetjes![]()

![]()

Jammer dat je van aas niet in de lengte groeit nietwaar?
![]()

Als stikstof, dan eiwit.
Grgr xyzxyzyzyxyIixiapplexyxyxstevejobskontcoïtusxyxyxyzmedicijnenxyxyx

Jup, nog wel. Al vind ik termen als 'stevig' ofzo beter passend bij een normale maat M. Dikke 8 kg kwijt in m'n 7e week trainen nu, en counting.Ben 22 kilo aangekomen door schildklierproblemen en wekelijks ritje KFC drive tijdens de zwangerschap.
Schildklier problemen
Brb mensen schildklier problemen geven, vet afzuigen, oneindig energie
Mwoah had ik maar een versnelde schildklier lol, dan hoefde ik weinig te cutten denk ik.Had hypothyroidie, dus vertraagde werking. Kreeg T4 maar voordat het werkte was ik al zo rond als wat, na de bevalling weer normale waardes dus dan blijf je achter met je vetlaag.
![]()
Wat er niet in gaat komt er ook niet aan
Altijd die k*t smoezen![]()
Ik heb een versnelde schildklier en heb een hekel aan eten en loop ook niet te janken dat t gerechtvaardigd is om als een wandelend skelet rond te lopen
Een schildklier ziekte geeft je geen recht om uit te blubberen
En mag toch hopen dat je niet een jaar lang over 8 kilo gedaan hebt.
Begrijp me niet verkeerd, respect voor t afvallen maar roepen dat je dik was omdat je schildklier t niet deed is gewoon zieligje bent dik omdat je te veel gegeten hebt en niet omdat je schildklier vet maakt uit lucht.
---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:25 ----------
Ik heb niks tegen haar persoonlijk, ik heb een hekel aan k*tsmoesjes die mensen gebruiken om hun vraatzucht goed te praten.

Dit. Bij hypothyroidie wordt je lichaam niet opeens een mean ****ing energy-efficient machine die op minder dan 1000 kcal per dag draait.Ik ben het eigenlijk wel met Xyzyx eens hier. (ja echt)
Van hypothyroïde kom je echt geen 22kg aan, hooguit een paar kilo en dat is vooral vocht, zo niet alleen vocht. Overigens trok dat bij mij allemaal weg toen ik eenmaal aan de medicatie begon. Ik zat recentelijk te laag en werd gelijk vochtiger, slik nu hogere dosis en het ziet er inmiddels weer beter uit.
Als jij, toen je nog geen medicatie had, merkte dat je aankwam en iets minder was gaan eten was je ook niet zo extreem veel aangekomen.