- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Is niks aan uit te leggen is gwn zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niks aan uit te leggen is gwn zo

Als ecto's doortrainen en effectief groeien hebben ze vaak betere fysiek dan meso/endo's (komt niet van een ecto)
Ze hebben vaak wel het makkelijkste uitgangspunt, ze hebben veelal kleinere gewrichten, als ze daarbij volle spierbuiken hebben kunnen ze enorm worden, een Flex Wheeler was ook maar een mager ventje(al zeggen er veel dat ie geen ecto was, misschien ecto/meso type) maar met zijn topgewicht had ie enorme spierrondingen, de endo types met dikke gewrichten zullen nooit die verhouding krijgen als die een ecto/meso heeft.
sws heeft een ecto dat voordeel dat ie maar 1 ding hoeft te doen....meer eten, waar anderen vaak op carbs etc moeten letten, ecto/meso is het meest ideale type.

Dus jij vergelijkt iemand die doet wat hij moet doen, met iemand die niet doet wat hij moet doen? Makes senseVind ze vaak leaner ogen en meer in proportie, maar het kost hen idd meer moeite![]()
Als ecto's doortrainen en effectief groeien hebben ze vaak betere fysiek dan meso/endo's (komt niet van een ecto)
Denk aan schouders bijvoorbeeld, heb ronde schouders, zijkant steekt mooi uit maar door m'n bouw ben ik nog steeds niet bepaald breed. Chest idem dito.Damn, als ik 20 kg boven mn lengte zit weeg ik 213 kg :|

Haha lul, je weet wat ik bedoel. 20 kg boven je lengte in centimeters min 100 dan, ook goed![]()
Ik ben ontzettend ecto van mezelf en nu ik op 110 kg sta zie ik er nog steeds niet zo buff uit als je zou verwachten als je 20 kg boven je lengte zitDenk aan schouders bijvoorbeeld, heb ronde schouders, zijkant steekt mooi uit maar door m'n bouw ben ik nog steeds niet bepaald breed. Chest idem dito.

Ik ben ontzettend ecto van mezelf en nu ik op 110 kg sta zie ik er nog steeds niet zo buff uit als je zou verwachten als je 20 kg boven je lengte zitDenk aan schouders bijvoorbeeld, heb ronde schouders, zijkant steekt mooi uit maar door m'n bouw ben ik nog steeds niet bepaald breed. Chest idem dito.
Eén groot stinkhok.. Op de drukste avond van de week vertikken ze het om de ventilatie aan te zetten, schandalig.. Foto van buiten (van binnen kan je niet eens naar buiten kijken zo beslagen zijn de ramen)
![]()