Wheez
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die met hun gewicht gooien na hun laatste rep, vooral in machines. Schrik me altijd helemaal t apenlazarus wanneer die gewichten op elkaar klappen haha

Mensen in het algemeen. Srs, ga weg. Komt mss ook wel doordat ik in een basic fit train![]()
Creepers. Terwijl ze weten dat je doorhebt dat ze gluren. GA TRAINEN

Creepers. Terwijl ze weten dat je doorhebt dat ze gluren. GA TRAINEN

Gewoon een keertje door de gym schreeuwend vragen of ze het kunnen zien, of dat de cable in de weg staatCreepers. Terwijl ze weten dat je doorhebt dat ze gluren. GA TRAINEN
Heb geen yoga pantsNiet doen Patricia, anders ga ik niet meer naar jou kijken als je bukt in jouw zwarte yoga pants![]()

Gewoon een keertje door de gym schreeuwend vragen of ze het kunnen zien, of dat de cable in de weg staat
had geen woorden nodig hoor 
Kunnen we niks aan doen, mooie vrouwen zijn er om bekeken te worden. zit wel een verschil tussen af en toe kijken en met het kwijl druipend uit je openstaande b**kes te staren natuurlijk![]()

Gewoon een keertje door de gym schreeuwend vragen of ze het kunnen zien, of dat de cable in de weg staat
Als mensen hard gaan lopen kreunen/schreeuwen tijdens de oefening.
Kunnen we niks aan doen, mooie vrouwen zijn er om bekeken te worden. zit wel een verschil tussen af en toe kijken en met het kwijl druipend uit je openstaande b**kes te staren natuurlijk![]()
Hahaha ja als het nou eens knappe mannen waren, oké..
maar het zijn altijd die vieze, word ik een beetje bang van
Haha next time!
Ja echt hè, beeeestachtig ook gewoon. Schrik me rot altijd
Ik schrik niet, ik lach meestal om hoe dat dan gaat :') daardoor geen concentratie meer.
Ghehe ja ik ook, maar doe net of ik het niet merk en serieus doortrain. Eigenlijk ben ik dus ook een creepertje.

Veel creeps op DBB dan, als je kijkt hoe hoog chrisje op de negeerlijst staat![]()