MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Een Duitse vrouw die met belachelijk lage gewichten cross fit oefeningen met totaal verkeerde vorm doet en letterlijk na elk setje zit te hijgen als een hitsig paard en hardop zeurt hoe zwaar de oefening wel niet is.

b*ch please.

Leuk dat ze er ook elke keer om dezelfde tijd als mij is. :(

Mensen die met hun gewicht gooien na hun laatste rep, vooral in machines. Schrik me altijd helemaal t apenlazarus wanneer die gewichten op elkaar klappen haha

Mensen in het algemeen. Srs, ga weg. Komt mss ook wel doordat ik in een basic fit train :p

Mensen die met hun gewicht gooien na hun laatste rep, vooral in machines. Schrik me altijd helemaal t apenlazarus wanneer die gewichten op elkaar klappen haha

Dat is idd irritant, vooral als ze bij elke rep die steekgewichten op mekaar laten knallen, zo irritant :mad:

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Mensen in het algemeen. Srs, ga weg. Komt mss ook wel doordat ik in een basic fit train :p

Dat is wel waar, tis dat vrouwen een noodzakelijk kwaad zijn, anders mochten die ook weg.

Mensen die de cable cross voor tricep pulldowns/cable curls o.i.d. gebruiken. Gebruik gewoon die enkele kabel daarvoor srs.

Creepers. Terwijl ze weten dat je doorhebt dat ze gluren. GA TRAINEN

Creepers. Terwijl ze weten dat je doorhebt dat ze gluren. GA TRAINEN

Kunnen we niks aan doen, mooie vrouwen zijn er om bekeken te worden. zit wel een verschil tussen af en toe kijken en met het kwijl druipend uit je openstaande b**kes te staren natuurlijk :P

Niet doen Patricia, anders ga ik niet meer naar jou kijken als je bukt in jouw zwarte yoga pants :p

Als mensen hard gaan lopen kreunen/schreeuwen tijdens de oefening.

Ja, ik snap dat het soms vanzelf gaat en ja ik snap dat het voor hun nut heeft om dit élke rep te doen, ongeacht het aantal gewicht wat erop zit. Alleen het haalt mij uit mn concentratie.
Bek dicht aub.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Gewoon een keertje door de gym schreeuwend vragen of ze het kunnen zien, of dat de cable in de weg staat

Had een keer dat een gast staarde en lachte, was echt een creep (was hij sowieso al, had hem vaker gezien). Gooide de bar boos neer (was met deadlift) en toen liep hij maar weg :o had geen woorden nodig hoor :roflol:

Kunnen we niks aan doen, mooie vrouwen zijn er om bekeken te worden. zit wel een verschil tussen af en toe kijken en met het kwijl druipend uit je openstaande b**kes te staren natuurlijk :P

Hahaha ja als het nou eens knappe mannen waren, oké..
maar het zijn altijd die vieze, word ik een beetje bang van :)

Gewoon een keertje door de gym schreeuwend vragen of ze het kunnen zien, of dat de cable in de weg staat

Haha next time!

Als mensen hard gaan lopen kreunen/schreeuwen tijdens de oefening.

Ja echt hè, beeeestachtig ook gewoon. Schrik me rot altijd

Is dat wat basicfit qua dumbells en hoeveelheid schijven ?

Hahaha ja als het nou eens knappe mannen waren, oké..
maar het zijn altijd die vieze, word ik een beetje bang van :)

Haha next time!

Ja echt hè, beeeestachtig ook gewoon. Schrik me rot altijd

Ik schrik niet, ik lach meestal om hoe dat dan gaat :') daardoor geen concentratie meer.

haha

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Veel creeps op DBB dan, als je kijkt hoe hoog chrisje op de negeerlijst staat :roflol:

Ja ik snapte het daarom niet echt :roflol:
sowieso veel creeps op dbb ja..ook zonder die staatsmong..

Terug
Naar boven